پیش از پرده برداری از گلکسی S8 در ماه گذشته، مدیران سامسونگ خواب و خوراک را به کل از دست داده بودند. چرا که با عرضه فبلت های گلکسی نوت 7 به همراه باتری خطرناکی که داشت، که هر لحظه امکان داشت منفجر شود، این شرکت یا بهتر است بگوییم این برند کره ای صدمه ای بزرگ دید، اما حال چگونه با عرضهی پرچمدار جدیدش، دوباره موج بزرگی از طرفداران را به دنبال خود کشاند؟
چندی پیش، سامسونگ اعلام نمود که سیستمی 8 قسمتی برای تست باتری هایش ایجاد خواهد کرد تا مصرف کنندگانش از سلامت گوشی هایش مطمئن شوند و با خیال راحت آنها را خریداری کنند.
پس از آن این کمپانی، گلکسی S8 را با طراحی خیره کننده ای معرفی کرد و باعث شد سابقه تاریکش در مورد Galaxy Note 7 به فراموشی سپرده شود. علاوه بر این نیمه شب پنجشنبه، وقتی آخرین مهلت پیش خرید این گوشی به پایان رسید، سامسونگ به رکوردی جدید در پیش فروش محصولاتش دست یافت.
در مقایسه با پیش خرید های صورت گرفته برای Galaxy S7 و S7 edge، پرچمدار جدید این شرکت رشد 30 درصدی را در پیش فروش ها با خود به همراه داشته است. این می تواند درس بزرگی برای کمپانی های دیگر باشد. سامسونگ با اقدامات اخیر خود به همگان نشان داده که حتی اگر در ساخت یک دستگاه موفق نباشد، وقتی از اشتباهاتش درس میگیرد و با قدرت به میدان می آید، مردم و جامعه هنوز هم پذیرای محصولاتش خواهند بود. این نکته نه تنها برای سامسونگ بلکه برای همه ما در زندگی روزمره می تواند مفید باشد.