در چند سال اخیر موتورولا بین کمپانی ها دست به دست شده است به طوری که بعد از خرید موتورولا توسط گوگل و فروش آن به لنوو حالا کمپانی خریدار قصد دارد بخش موبایل خود را با موتورلا یکی کند.در ادامه با دیجی رو همراه باشید.
شما می تواند مدل های بیشتری از موتورولا در آینده انتظار داشته باشید. لنوو فهمیده است برند موتورلا بسیار استوارتر از برند خود در بازار موبایل می باشد، به همین دلیل تصمیم گرفته است بخش موبایل خود را با موتورلا ادغام کند تا تمرکز اصلی کمپانی در بازار موبایل بر روی برند موتورلا باشد.
مدیر بخش موبایل لنوو می گوید بسیاری از ساختارهای سازمانی موتورولا به همین شکل باقی می مانند اما توسط بخش موبایل لنوو کنترل خواهند شد.
بخش موبایل لنوو کاملا جمع شده و دیگر موبایلی با برند لنوو تولید نخواهد شد تا در نهایت تمام مدل های جدید تحت نام تجاری موتورولا معرفی و روانه بازار شوند. موتورولا تجربه طولانی ای در دنیای تکنولوژی دارد و قطعا این ادغام باعث می شود بخش موبایل لنوو-موتورولا در امر تحقیق و توسعه بسیار قویتر شود.
بخش موبایل لنوو فقط به برند موتو ختم نمی شود و این کمپانی اخیرا برند ZUK را نیز معرفی کرده است که برای تلفن های رده بالا در نظر گرفته شده است.
به نظر شما لنوو با برند موتورلا موفق می شود جای پای خود را در بازار موبایل محکم کند؟