تاکنون شایعات مختلفی شنیدهایم مبنی بر این که کمپانی کره ای ال جی در حال کار بر روی گوشی پرچمدار جدیدی است که احتمالاً ال جی جی 7 نام خواهد داشت. تاکنون جزئیات بسیار کمی در مورد این گوشی به بیرون درز کرده و حداقل تا امروز چیز زیادی در رابطه با سبک طراحی آن نمی دانستیم. اما امروز وب سایت TigerMobiles تصویر رندر شده ای از یک گوشی معرفی نشده را منتشر کرده که گفته می شود مربوط به ال جی جی 7 است. با فرض اینکه تصویر مذکور واقعی است، باید گفت تغییرات زیادی در سبک طراحی پرچمدار آینده ال جی روی داده که البته با توجه به تغییر و تحولاتی که در زمینه طراحی گوشی های هوشمند رخ داده، انتظار آن را هم داشتیم.
برای شروع بد نیست به صفحه نمایش این گوشی و ابعاد بزرگ آ ن اشاره کنیم. همان طور که می دانید ال جی در نسل قبلی گوشی های سری G یعنی ال جی جی 6 به سراغ کاهش حاشیه های اطراف نمایشگر رفت و در واقع یکی از اولین شرکت هایی بود که این سبک طراحی را در گوشی های پرچمدار خود پیاده می کرد. حال به نظر می رسد، همین روند در مورد ال جی جی 7 هم ادامه داشته و البته این بار حاشیه ها حتی باریکتر از قبل نیز شده اند. همچنین به نظر می رسد که ال جی تغییراتی را نیز در محل قرارگیری دوربین جلویی گوشی اعمال کرده و در تصویر رندر شده اخیر هم دو برش دایره ای شکل در بالا و سمت چپ بدنه دیده می شود.
با این حال، به غیر از این مواردی که اشاره کردیم، به نظر نمی رسد پرچمدار جدید ال جی تغییرات زیادی نسبت به مدل قبلی داشته باشد. البته وب سایت مورد اشاره در گزارش خود این ادعا را نیز مطرح کرده که ال جی در این گوشی جدید به جای استفاده از چیپ پردازشی اسنپدراگون 845، همچنان از نسل گذشته این سری از پردازنده ها، یعنی اسنپدراگون 835 استفاده خواهد کرد. البته با توجه به قدرت بسیار خوبی که اسنپدراگون 835 دارد، این نکته برای کاربران چندان هم ناراحت کننده نخواهد بود، اما با این حال از لحاظ بحث بازاریابی می تواند مشکلاتی را برای ال جی به بار بیاورد.
در انتها بد نیست اشاره کنیم که شایعاتی هم در رابطه با برنامه ال جی برای تغییر نام و برند گوشی های هوشمند سری G دارد و این طور که گفته شده شاید این برند به Icon یا Iconic تغییر پیدا کند. همچنین ممکن است ال جی جی 7 آخرین گوشی پرچمداری باشد که این شرکت کره ای در سال 2018 عرضه می کند، زیرا این کمپانی اخیراً تایید کرده که آنها دیگر قصد ندارد پرچمدارهای خود را به صورت سالانه عرضه نمایند.