دیجی رودیجی رو
  • اخبار تکنولوژی
    • اخبار داخلی
    • اخبار تلفن همراه
    • اخبار سخت افزار
    • اخبار اپلیکیشن‌ها
  • آموزش
  • بررسی محصولات
  • راهنمای خرید
  • سرگرمی
    • اخبار بازی
    • معرفی بازی
      • بازی موبایل
      • بازی دسکتاپ
      • بازی کنسول
    • معرفی اپلیکیشن
    • سینما و تلویزیون
  • دیجی فکت
  • دیجی لایف
  • دیجی10
  • مقالات گوناگون
خواندن: چطور اینستاگرام خود را مثل یک حرفه‌ای مدیریت کنیم؟
به اشتراک بگذارید
ورود
اعلان نمایش بیشتر
تغییر اندازه فونتآآ
دیجی رودیجی رو
تغییر اندازه فونتآآ
جستجو
حساب کاربری دارید؟ ورود
دنبال کردن
تمامی حقوق برای رسانه دیجی‌رو محفوظ است. 1403 ©
دیجی رو > مقالات گوناگون > چطور اینستاگرام خود را مثل یک حرفه‌ای مدیریت کنیم؟
مقالات گوناگون

چطور اینستاگرام خود را مثل یک حرفه‌ای مدیریت کنیم؟

نهال سهیلی فر 7 آبان 1396 ساعت 13:42
زمان مطالعه: 5 دقیقه
چطور اینستاگرام خود را مثل یک حرفه‌ای مدیریت کنیم؟
اشتراک گذاری
بلیط هواپیما سفرمارکت

این روزها بنظر می‌رسد که اگر می‌خواهید یک برند معروف باشید باید حضور گسترده‏‌ای در شبکه‏‌های اجتماعی مخصوصاً اینستاگرام داشته باشید. خیلی از افراد هستند که به خاطر نفوذی که در شبکه‌های اجتماعی دارند به کمی سرمایه دست یافته‌اند.

با حدود ماهانه 800 میلیون کاربر فعال در اینستاگرام، چطور می‌توان به شهرت و محبوبیت رسید؟ این مطلب که بر اساس مصاحبه و بررسی با خبرگان شبکه‌های اجتماعی تنظیم شده، قصد دارد 6 راهکار آسان برای افزایش موفقیت در شبکه‌های اجتماعی را برای شما بیان کند، پس با دیجی رو همراه باشید.

1.تحقیقات کنید

اگر می‌خواهید برای خودتان اعتباری کسب کنید اولین سوالی که از خودتان باید بپرسید این است: جایگاه من کجاست؟

کاری که بهتر از دیگران می‌توانید انجام دهید را انتخاب کرده و تمام اکانت‎‌های مرتبط با آن را بررسی کنید. از محتواها، هشتگ‌ها و ترندهایی که موجب رشد سریع و بهتر دیده شدن آن اکانت‌ها می‌شوند یادداشت برداری کنید.

نکته: سلبریتی‌ها را معیار قرار ندهید، چراکه آنها ممکن است هر محتوایی را پست کرده و طرفداران هم به سادگی لایک کنند. آنها لازم نیست در اینستاگرام  مخاطبی جذب کنند، چراکه از پیش مخاطبانشان را جذب کرده‌اند.

2.محتوایی با ارزش که حل کننده‌ی مشکلات است تولید کنید

اگر محتوایتان بی‌ارزش باشد مردم مشارکتی نمی‌کنند. قبل از پست محتوا این 2 سوال را از خودتان بپرسید: آیا کمکی می‌کند؟ مثلا ویدیوهای 60 ثانیه‌ای آشپزی مشکل اینکه چه چیزی بپزیم را حل می‌کنند. آیا در احساسات مردم تاثیرگذار است؟ مثلا محتواهایی که مرتبط با سفر هستند تمایل به مسافرت و دیدن جاهای جدید را در مردم بیدار می‌کنند. به همین دلیل بهتر است در انتخاب محتوا عاقلانه عمل کرده و خلاقیت به خرج بدهید.

3. شبکه سازی کنید

برای اینکه جامعه‌ی خود را بسازید لازم است که با دیگر برندها و تاثیرگذاران در حال رشد پیوند برقرار کنید. با آنها ارتباط برقرار کنید و سوال کنید که آیا امکان تبادل وجود دارد یا خیر. اکثر اوقات افراد جوابشان بله خواهد بود، اگر پاسح آنها نه بود هم شما به کار خودتان ادامه دهید.

بیشتر با اکانت‌هایی ارتباط بگیرید که شمار مخاطبانشان به اندازه‌ی شماست؛ احتمال پیوند این اکانت‌ها بیشتر از اکانت‌های میلیونی است.

کلید جواب دادن این کار بها دادن است. قبل از اینکه از آنها بخواهید که شما را به اشتراک بگذارند، بر روی پست‌های آنها فعال باشید. همچنین به دنبال رقبای غیر مستقیم باشید. مثلا اگر شما یک برند لوازم آرایشی هستید، به سراغ کمپانی محصولات مراقبت از پوست یا مو بروید.

4. از ترندها و چیزهایی که وایرال شده‌اند به عنوان اهرم استفاده کنید

شما همیشه باید از آخرین ترندها مطلع بوده و به نفوذی که دارند توجه داشته باشید. مثلا حواستان باشد که کلاً هشتگ‌ها در چه موضوعاتی خیلی داغ هستند، یا چه پست‌هایی خیلی غوغا کرده‌اند و سپس از آنها به عوان اهرم قدرت خود استفاده کنید.

5. تداوم و ثبات

اگر شما یک سلبریتی با پایه‌ی مشخصی هوادار نیستید، قطعاً برای موفقیت به تداوم و ثبات احتیاج دارید. بهتر این است که حداقل یک پست در روز را ارسال کنید. می‌توانید از قبل برای پست‌هایتان برنامه‌ریزی کنید.

6. آزمایش و تکرار کنید

محتواهای متنوعی را آزمایش کنید. مشارکت مردم را نگاه کرده و از دلیل عملکرد خوب یک نوع محتوا یادداشت برداری کنید. حواستان به میزان لایک‌ها، کامنت‌ها و به اشتراک‌گذاری‌ها باشد.

وقتی حرف محبوبیت به میان می‌آید، نباید انتظار داشته باشید که فقط چند‌ دانه عکس پست کنید و یک شبه کلی فالور جذب کنید. اگرمیخواهید یک اکانت بزرگ و معروف با کلی فالور باشید، به زحمت و پشتکار زیادی احتیاج دارید. رعایت موارد گفته شده دیدگاه خوبی در این‌باره به شما می‌دهند.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری
برچسب ها: استارتاپ, اینستاگرام, برند, کسب و کار
این مقاله را به اشتراک بگذارید
توییتر Whatsapp Whatsapp تلگرام ایمیل کپی کرده لینک پرینت
چه حسی به این مطلب داری؟
Sad0
Sleepy0
Love0
Happy0
Angry0
Cry0
Surprise0
مقاله قبلی دیجی فکت:15 دانستنی درباره‌ی دانمارک دیجی فکت:15 دانستنی درباره‌ی دانمارک
مقاله بعدی مقایسه میت 10 ، گلکسی اس 8 و آیفون 8 پلاس مقایسه میت 10هواوی ، گلکسی اس 8 و آیفون 8 پلاس
نظر بدهید نظر بدهید

نظر بدهید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا یک امتیاز انتخاب کنید!

تبلیغات

موبوگیفت
  • خرید فالوور ایرانی
  • خرید فالوور ارزان
  • پنجره دوجداره
  • خرید ممبر تلگرام
  • خرید ساعت گارمین
  • دستگاه جوجه کشی دماوند
  • شناسایی صرافی های جعلی
  • رمزارز وان اینچ چیست
  • اخبار بازار ارز دیجیتال
  • ربات های معاملاتی ارز دیجیتال
  • تون کوین در برابر نات کوین
  • دوربین کوچک سیم کارت خور
  • خرید بیت کوین
  • لوستر مدرن
  • تور روسیه
  • چاپ لیبل
  • خرید لایک
  • خرید سرور hp ماهان شبکه اچ پی

آخرین خبرها

فتوشاپ اندروید

ادوبی فتوشاپ اندروید را منتشر کرد؛ ویرایش حرفه‌ای تصاویر در گوشی و تبلت

اینفینیکس جی تی 30 پرو

چرا اینفینیکس جی تی 30 پرو بهترین گوشی گیمینگ اقتصادی بازار است؟

باریستا کیست؟

باریستا و کمک باریستا؛ دو پرسنل تأثیرگذار در کافی‌شاپ

مطالب مرتبط

نگاهی به بینایی حیوانات شگفت‌انگیز
مقالات گوناگون

کدام حیوانات بهتر از ما می‌بینند؟ نگاهی به بینایی حیوانات شگفت‌انگیز

14 خرداد 1404 ساعت 22:11
پرینت سه‌بعدی برای مبتدی‌ها چه اشتباهاتی نباید مرتکب شوید؟
مقالات گوناگون

پرینت سه‌بعدی برای مبتدی‌ها: چه اشتباهاتی نباید مرتکب شوید؟

12 خرداد 1404 ساعت 15:00
انقلاب در خلق ویدیو: با هوش مصنوعی Veo 3 گوگل
مقالات گوناگون

انقلاب در خلق ویدیو: با هوش مصنوعی Veo 3 گوگل، ایده‌هایتان را زنده کنید!

12 خرداد 1404 ساعت 13:00
راهنمای ضبط وکال با استفاده از میکروفون دستی و اسپیکر مانیتورینگ
مقالات گوناگون

راهنمای ضبط وکال با استفاده از میکروفون دستی و اسپیکر مانیتورینگ

11 خرداد 1404 ساعت 14:30

درباره دیجی‌رو

رسانه دیجی‌رو با شعار دنیای تکنولوژی در اوایل سال 94 تاسیس شد. ماموریت ما اطلاع رسانی صحیح و ارائه آخرین اخبار تکنولوژی، بررسی محصولات دیجیتال، راهنمای خرید کالاهای دیجیتال و همچنین تهیه به‌روزترین مطالب آموزشی و مقالات در حوزه تکنولوژی، علم و سبک زندگی است. گروه دیجی‌رو همه‌ی تلاش خود را به کار خواهد گرفت که روزبه‌روز بر کیفیت و خدمات این رسانه بیفزاید تا دیجی رو به عنوان رسانه‌ای معتبر بدرخشد.

logo-samandehi
دنبال کردن
تمامی حقوق برای رسانه دیجی‌رو محفوظ است. 1403 ©
خوش آمدید

ورود به حساب کاربری

فراموش رمز عبور