دیجی رودیجی رو
  • اخبار تکنولوژی
    • اخبار داخلی
    • اخبار تلفن همراه
    • اخبار سخت افزار
    • اخبار اپلیکیشن‌ها
  • آموزش
  • بررسی محصولات
  • راهنمای خرید
  • سرگرمی
    • اخبار بازی
    • معرفی بازی
      • بازی موبایل
      • بازی دسکتاپ
      • بازی کنسول
    • معرفی اپلیکیشن
    • سینما و تلویزیون
  • دیجی فکت
  • دیجی لایف
  • دیجی10
  • مقالات گوناگون
خواندن: بایدها و نبایدهای بازاریابی در اینستاگرام
به اشتراک بگذارید
ورود
اعلان نمایش بیشتر
تغییر اندازه فونتآآ
دیجی رودیجی رو
تغییر اندازه فونتآآ
جستجو
حساب کاربری دارید؟ ورود
دنبال کردن
تمامی حقوق برای رسانه دیجی‌رو محفوظ است. 1403 ©
دیجی رو > آموزش > آموزش اپلیکیشن‌ها > بایدها و نبایدهای بازاریابی در اینستاگرام
آموزش اپلیکیشن‌ها

بایدها و نبایدهای بازاریابی در اینستاگرام

نهال سهیلی فر 21 شهریور 1397 ساعت 11:43
زمان مطالعه: 3 دقیقه
بایدها و نبایدهای بازاریابی در اینستاگرام
اشتراک گذاری
بلیط هواپیما سفرمارکت

موفق بودن در اینستاگرام به این راحتی‌ها که بنظر می‌رسد نیست؛ شما باید بسیار تمرین کنید و فرایندهای کاری‌تان را تحت نظر قراردهید تا متوجه شوید چه کاری برایتان جواب می‌دهد و چه کاری نه. در ادامه با بایدها و نبایدهای بازاریابی اینستاگرام با دیجی‌رو همراه باشید.

بایدها

حرفه‌ای باشید: پست‌هایتان را با ابزارها و برنامه‌های جانبی زمان‌بندی کنید. سعی کنید پست‌های با کیفیت پست کنید. برای جذب و افزایش فالوور، نام کاربری و بیوی مناسب انتخاب کنید.

ثبات داشته باشید: با مخاطبان‌تان تعامل داشته تا مشارکت بیشتری از خود نشان دهند. همچنین سعی کنید منظم پست گذاری کنید( حداقل یک پست در روز) و لینک‌های مرتبط را برای انتقال ترافیک به وبسایت‌تان فراموش نکنید.

خودتان باشید: سعی کنید از زندگی شخصی‌تان هم عکس بگذارید. سعی نکنید شبیه دیگری بوده و یا روبات‌وار به مخاطبان‌تان متصل شوید. کپشن‌تان را خودتان نوشته و استایل مخصوصی خودتان را داشته باشید.

از ویژگی‌های جدید اینستاگرام استفاده کنید: از استوری‌ها استفاده کرده، ویدیو پست کنید و لایو بگیرید. اینستاگرام تی وی برای ویدیوهای بالای ۱ دقیقه خیلی کارامد خواهد بود. برای افزایش مشارکت نیز می‌توانید در استوری‌ها از استیکر و نظرسنجی استفاده کنید.

با مخاطب‌تان ارتباط برقرار کنید: با مخاطبین خود و همچنین با دیگر حساب‌های اینستاگرامی تعامل برقرار کرده، جامعه تشکیل دهید، پست‌هایشان را به اشتراک گذاشته و به کامنت فالورها پاسخ دهید و کاری کنید که حس مهم بودن بهشان دست بدهد.

نبایدها

بیش از حد بازاریابی نکنید: سعی کنید پست‌های مرتبط با کسب و کارتان ارسال کرده،‌ اما خیلی هم تبلیغات نکنید. قانون ۸۰-۲۰ را به یاد داشته باشید.

محو نشوید: اگر کم پست بگذارید فالورهای اینستاگرامی‌تان یا علاقه‌شان را از دست داده یا فراموش‌تان می‌کنند. منظم پست بگذارید تا در خاطرشان بمانید.

زیاده‌روی نکنید: با مدام پست گذاشتن و استفاده‌ی بی‌رویه از هستگ‌ها فالورهایتان را اذیت نکنید.

پروفایل خالی نداشته باشید: مخاطبان‌تان باید بدانند شما که هستید و چه کار می‌کنید، پس اطلاعات تماس‌تان را در بیو بگذارید.

در کپشن لینک نگذارید: تنها جایی که می‌توانید لینک کلیک شدنی قرار بدهید در بیویتان است. می‌توانید از این قسمت برای انتقال فالورها به وبسایت‌تان استفاده کنید.

فالورهایتان را نادیده نگیرید: اگر با فالورها تعامل نداشته باشید، آنها علاقه‌شان را از دست داده و آنفالویتان خواهند کرد؛ پس وقتی را برای پاسخ به کامنت‌های مثبت و منفی آنها بگذارید.

 

 

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری
برچسب ها: اینستاگرام, بازاریابی, مارکتینگ
این مقاله را به اشتراک بگذارید
توییتر Whatsapp Whatsapp تلگرام ایمیل کپی کرده لینک پرینت
چه حسی به این مطلب داری؟
Sad0
Sleepy0
Love0
Happy0
Angry0
Cry0
Surprise0
مقاله قبلی آیفون 9 تصویر آیفون 9 (Xc یا Xr) چند ساعت قبل از رونمایی فاش شد
مقاله بعدی خرید تور خارجی، تور دبی، تور مالزی و بلیط هواپیما و بلیط چارتر با سیمرغ 24 خرید تور خارجی، تور دبی، تور مالزی و بلیط هواپیما و بلیط چارتر با سیمرغ 24
نظر بدهید نظر بدهید

نظر بدهید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا یک امتیاز انتخاب کنید!

تبلیغات

موبوگیفت
  • خرید فالوور ایرانی
  • خرید فالوور ارزان
  • پنجره دوجداره
  • خرید ممبر تلگرام
  • تاثیر سیاست های ترامپ بر کریپتو
  • ارز دیجیتال ایاس ( EOS)
  • قدرت دادن چین لینک به Web3
  • راز نوسانات بیت کوین
  • دوج کوین یا شیبا
  • دستگاه جوجه کشی دماوند
  • خرید بیت کوین
  • دوربین کوچک سیم کارت خور
  • خرید اکانت اسپاتیفای
  • لوستر مدرن
  • خرید سرور hp ماهان شبکه اچ پی

آخرین خبرها

گوگل جمینای در ساعت‌های گلکسی سامسونگ

دستیار هوشمند گوگل جمینای در ساعت‌های گلکسی سامسونگ فعال می‌شود

بازار جهانی تبلت در سه ماهه اول 2025

رشد 8.5 درصدی بازار جهانی تبلت در سه ماهه اول 2025؛ چه عواملی نقش داشتند؟

تراشه هلیو G200

تراشه هلیو G200 معرفی شد؛ ارتقایی جزئی با تمرکز بر کیفیت HDR و شبکه‌های اجتماعی

مطالب مرتبط

بهبود تجربه بازی با کنترل پنل انویدیا
آموزش اپلیکیشن‌هاآموزش بازیمنتخب

بهبود تجربه بازی با کنترل پنل انویدیا؛ این 6 گزینه مهم را از دست ندهید

24 دی 1403 ساعت 15:40
واتساپ
آموزش اپلیکیشن‌هامنتخب

6 نکته که پیش از استفاده از واتساپ باید آن‌ها را بدانید

11 آذر 1403 ساعت 19:33
واتساپ
آموزش اپلیکیشن‌هامنتخب

8 اشتباهی که نباید در واتساپ انجام دهید!

24 آبان 1403 ساعت 20:38
حذف مخاطبین ناشناس در تلگرام
آموزش اپلیکیشن‌ها

آموزش حذف مخاطبین ناشناس در تلگرام و جلوگیری از همگام‌سازی خودکار

24 تیر 1403 ساعت 18:27

درباره دیجی‌رو

رسانه دیجی‌رو با شعار دنیای تکنولوژی در اوایل سال 94 تاسیس شد. ماموریت ما اطلاع رسانی صحیح و ارائه آخرین اخبار تکنولوژی، بررسی محصولات دیجیتال، راهنمای خرید کالاهای دیجیتال و همچنین تهیه به‌روزترین مطالب آموزشی و مقالات در حوزه تکنولوژی، علم و سبک زندگی است. گروه دیجی‌رو همه‌ی تلاش خود را به کار خواهد گرفت که روزبه‌روز بر کیفیت و خدمات این رسانه بیفزاید تا دیجی رو به عنوان رسانه‌ای معتبر بدرخشد.

logo-samandehi
دنبال کردن
تمامی حقوق برای رسانه دیجی‌رو محفوظ است. 1403 ©
خوش آمدید

ورود به حساب کاربری

فراموش رمز عبور