سرویس Milk Video در ارائهی ویدئوهای جذاب، دستهبندی شده و خوش ساخت در مقابل رقبا حرفی برای گفتن نداشت. این که سامسونگ تولیدکنندهی شمارهی یک تلفنهمراه در دنیا میباشد به این معنا نیست که شرکت کرهای در معرفی پلتفرم مولتی مدیایی خود نیز موفق خواهد بود. مخصوصاً این که مشتریان سامسونگ سایر گزینهها را در این زمینه به سادگی بهتر میدانند.
اتفاق مشابهی میتواند برای سرویس پخش موسیقی سامسونگ روی دهد؛ ساسونگ به تازگی اعلام کرده که سرویس Milk Music در 22 سپتامبر به پایان خواهد رسید. گزینهی پشتیبان سامسونگ پس از توقف فعالیت این سرویس، Slacker خواهد بود. Milk Music در ابتدا بر پایهی Slacker ایجاد شده بود.
سامسونگ با بیان این خبر گفت:
ما معتقدیم همکاری با شرکایمان به نوآوریها شتاب میبخشد، میزان فروش دستگاههایمان را بیشتر میکند و تجارب فوقالعادهی جدیدی را برای مشتریانمان فراهم میسازد
مدیران مدت هاست که در حال ترک قسمت Milk هستند، بنابراین پیشبینی پایان کار Milk چندان سخت به نظر نمیرسید. علاوه بر این پس از شکایت Milk Studio از سامسونگ به خاطر استفادهی از نام Milk، شرکت کرهای میبایست نشانههایی از خطر را احساس میکرد.
Milk Music زمانی به کار خود پایان میدهد که دو سال و 5 ماه از عمرش گذشته است، یعنی بیش از دو برابر مدت زمانی که Milk Video دوام آورد.