شرکت سامسونگ اخیرا از نمایشگر های OLED شیشه ای و آینه ای خود در هنگ کنگ رونمایی کرده است و به نظر می رسد برنامه های بزرگی برای این محصولات در سر دارد. با اینکه در این رویداد، تنها چند عکس مانند عکس های تبلیغاتی روی بیلبورد ها، از این نمایشگر ها نشان داده شد ولی سامسونگ اعتقاد دارد که این نمایشگر ها در آینده با مجهز شدن به تکنولوژی RealSense اینتل، موارد استفاده وسیعی پیدا خواهند کرد. به عنوان مثال از نمایشگر های آینه ای می توان به عنوان یک اتاق پرو مجازی استفاده کرد و با استفاده از تکنولوژی دوربین های سه بعدی اینتل و همچنین مجموعه ای از اطلاعات، کاربر قادر خواهد بود تا جواهرات، لباس ها و کفش ها و غیره را قبل از خرید امتحان کند و از متناسب بودن آن ها با تیپ و قیافه خود مطلع شود.
همچنین سامسونگ قصد دارد تا از نمایشگر های شیشه ای خود در ایجاد تبلیغات تعاملی با کمک قابلیت کنترل صوتی و یا بوسیله جسچر تکنولوژی RealSense، استفاده کند. این شرکت نمایشگر های OLED شیشه ای را واضح تر، با کیفیت تر، با کنتراست بالاتر و زمان پاسخ دهی پائین تر نسبت به نمایشگر های LCD شیشه ای که هم اکنون در دسترس هستند توصیف می کند. علاوه بر این این نمایشگر های شیشه ای و شفاف نسبت به تکنولوژی های مشابه نیز با کیفیت تر و با رنگ های زنده تر به نظر می رسند.
تولید نهایی این محصولات ممکن است برای سامسونگ کمی زمان بر باشد و حتی احتمال این که این شرکت در این راه کمی نیز سست شود وجود دارد زیرا باید با شرکت های مختلفی که هر کدام مشغول تولید اتاق های پرو مجازی و نمایشگر های تبلیغات تعاملی مخصوص به خود هستند، رقابت کند.
شما چه فکر می کنید؟ آیا به نظر شما این گونه محصولات می توانند به فروش و آینده خوبی در بازار دست یابند یا با شکست مواجه خواهند شد؟ نظرات خود را با ما در دیجی رو در میان بگذارید.