حاضرین در نمایشگاه E3 امسال پس از رونمایی از قسمت جدید سری بازی های Hitman بسیار هیجان زده شدند ولی در این بین سوالی که برای برخی از علاقه مندان ایجاد شده این است که چرا نام این عنوان به صورت کاملا ساده و بدون هیچ پسوند و پیشوند خاصی در نظر گرفته شده است.
معمولا سازندگان بازی های رایانه ای وقتی نام ساده و شسته رفته ای برای بازی خود در نظر می گیرند به این معنا می باشد که قصد ایجاد بازنگری و دوباره سازی بازی خود را دارند. به عنوان نمونه نیز می توان به بازی های Star Wars Battlefront، Need for Speed و Mortal Kombat اشاره کرد.
اخیرا در مصاحبه ای که با آقای Hakan Abrak مدیر تولید این بازی انجام شده و در وب سایت یوتیوب قرار داده شده است، اولین سوالی که از وی پرسیده شده این است که چرا نام این عنوان این طور ساده انتخاب شده است؟
آقای Abrak پاسخ داده که در واقع این عنوان یک بازنگری و بازسازی از سری Hitman نخواهد بود. شرکت سازنده این عنوان یعنی IO Interactive نگاهی به 17 سال پیش و زمان عرضه اولین نسخه از این سری انداخته و سعی کرده به این نکته پی ببرد که گیمر ها واقعا به دنبال چه ویژگی هایی در بازی Hitman هستند.
وی اضافه کرده است که با این نگاه، سازندگان سعی کرده اند در نسخه پیش رو تمامی المان ها و قابلیت هایی که در کل سری Hitman وجود داشته و گیمر ها از آن استقبال کرده اند را به کار بگیرند. بنابر این نام ساده Hitman برای این عنوان انتخاب شده زیرا قرار است چکیده ای از کل بازی های عرضه شده از این سری تا به امروز باشد. به گفته آقای Abrak نسخه جدید بازی Hitman یک تجربه ناب و خالص از این فرنچایز خواهد بود.
در بین تمام بازی های سری Hitman نسخه جدید آن تنها نسخه ای است که فقط از نام Hitman بدون هیچ پسوند اضافه ای استفاده می کند. باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا IO Interactive می تواند یک بازی در خور، برای این نام تدارک ببیند یا نه. مطمئنا انتخاب نام خالص Hitman، مسئولیت سازندگان را در قبال این نسخه بیشتر می کند و به گفته خود آنان چکیده ای از آنچه تا کنون عرضه کرده اند خواهد بود و به نوعی در صورت شکست این نسخه ممکن است به کل فرنچایز Hitman لطمه وارد شود.