LG Stylus 2 Plus با مشخصاتی بهتر از نسخه‌ی اصلی خود معرفی شد

LG Stylus 2 Plus

ال‌جی یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های فناوری دنیا است. این غول تکنولوژی کره‌ای رنج زیادی از محصولات را اعم از سیستم‌های تهویه هوا، تلویزیون، ساعت‌ هوشمند و گوشی‌های هوشمند به فروش می‌رساند. این کمپانی سال جاری تعداد زیادی از گوشی‌های هوشمند خود را در کنار پرچم‌دار جدیدش ال‌جی جی 5 رونمایی کرد. علاوه بر آن سال جاری شاهد رونمایی از فبلت LG Stylus 2 نیز بودیم که دنباله رو نسخه‌ی 1 این محصول خواهد بود. حال به نظر می‌رسد که محصول جدیدی از سری استایلوس ال‌جی معرفی شده است.

LG Stylus 2 Plusاین کمپانی روز گذشته از محصول جدید خود LG Stylus 2 Plus رونمایی کرد که  دارای قدرت مضاعفی نسبت به ال‌جی استایلوس 2 است. این هندست به صفحه نمایش و رزولوشنی مشابه با مدل استایلوس 2 مجهز شده است. صفحه نمایش 5.7 اینچی فول اچ‌دی با پنل IPS Quantom که زاویه دید مناسبی را ارائه می‌دهد. ابعاد LG Stylus 2 Plus نیز 155 در 79.6 در 7.4 میلی‌متر است. وزن این فبلت نیز تنها 145 گرم است. این فبلت در دو نسخه‌ی مختلف عرضه خواهد شد. یک نسخه به دو گیگابایت ظرفیت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی مجهز بوده و نسخه‌ی بعدی از سه گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. هر دو این نسخه‌ها به یک پردازنده‌ی 8 هسته‌ای با فرکانس 1.4 گیگاهرتز و یک باتری قابل تعویض 3,000 میلی‌آمپری مجهز هستند.

وضعیت دوربین در این دو مدل کاملاً متفاوت است. مدل نخست حاوی دو دوربین 13 و 5 مگاپیکسلی است. این در حالی است که مدل قدرتمندتر حاوی دو دوربین 16 و 8 مگاپیکسلی خواهد بود. این فبلت همچنین دارای یک اسکنر اثر انگشت نیز بوده و از اتصال 4G نیز پشتیبانی می‌کند. در رأس بخش نرم افزاری فبلت LG Stylus 2 Plus اندروید 6.0 مارشمالو قرار دارد و همراه با این محصول یک قلم استایلوس نیز عرضه خواهد شد.

LG Stylus 2 Plus

در بیانیه رسمی مدیرعامل بخش موبایل ال‌جی آقای جونو چو آمده است:

LG Stylus 2 Plus به کاربران یک صفحه نمایش بزرگ، قابلیت‌های چندرسانه‌ای قدرتمند و همچنین تجربه نوشتن با قلم هوشمند را در رنج قیمتی بسیار مناسب ارائه می‌دهد. این تنها یکی از نمونه محصولاتی است که ما برای مشتریان گسترده‌ی خود در سراسر دنیا عرضه کرده‌ایم.

این هندست از امروز در تایوان قابل عرضه است و انتظار می‌رود که طی هفته‌های آینده شاهد حضور آن در بازارهای آسیا، آمریکای جنوبی، اروپا و آمریکای شمالی باشیم.