در 4 گام ساده مبلمان قدیمی خانه خود را به صورت آنلاین بفروشید

آماده‌اید تا مبلمان قدیمی خانه خود را بفروشید؟ تصاویر تیره و نامشخص نمی‌توانند برای شما مشتری پیدا کنند. برای آن که بتوانید این لوازم را با قیمت مناسبی بفروشید و به سرعت از منزل خود خارج کنید تنها کافیست این چهار گام ساده را دنبال کنید.

1 – یک تصویر مناسب بگیرید

در ابتدا، فلش را خاموش کنید! این نکته را «آنی دوهیرتی» کسی که مبلمان قدیمی منازل را می‌خرد، بازسازی کرده و دوباره می‌فروشد عنوان می‌کند. نورهای طبیعی خیلی بهتر از فلش کار می‌کنند. البته فلش بسیار خوب است اما این برای زمانی است که شما می‌خواهید در یک استودیو حرفه‌ای مخصوص عکاسی به تهیه عکس بپردازید.

26787-2بنابراین اگر در منزل خود از فلش برای گرفتن عکس استفاده کنید نمی‌توانید رنگ واقعی و همچنین سایه و روشن‌های طبیعی لوازم منزل خود را به مشتریانتان القا کنید.

2 – مقیاس واقعی را نمایش دهید

این مهم است که یک عکس از مبلمان شما در یک محیط زندگی واقعی (علاوه بر تصویری که شما با پس زمینه سفید و استودیویی می‌گیرید) نیز منتشر شود. «داینا وینتر» بازاریاب محتوی فعال در Shopify معتقد است که این قضیه به شما کمک می‌کند تا اندازه واقعی محصولات در منزل به خوبی مشخص شوند تا خریدار بتواند بهتر برای خرید آن تصمیم بگیرد.

cc3a5668cr-1024x7213 – ارائه توصیفی درست از وسایل

این مسئله به قدری از اهمیت بالایی برخوردار است که حتی یک کتاب کامل به نام 842 Furniture Phrases to Help Sell Furniture Online and Offline برای آن نوشته شده و به فروش می‌رسد. نویسنده این کتاب نیز «ویلی دیویس» مشاور بازاریابی صنعت لوازم خانگی است. شما می‌بایست بهترین توصیف خود را از لوازم منزلتان به عمل آورید. توصیفاتی که حتماً باید واقعی باشند ولی شیوا بیان شوند.

10eb7ea51700de7d7120de3498de6777برخی از عبارات این کتاب عبارتند از:

  • دراورهایی که ساخته شده‌اند تا با قرارگیری در اتاق‌ها بتوانند به خوبی از وسایل شما میزبانی کنند.
  • یک میز پایه‌دار زیبا که می‌توانید همراه خانواده خود شام و ناهارتان را بر روی آن میل کنید. در عین حال برای جابه جایی آن مشکلی نخواهید داشت!

مهم این است که شما خیلی در توصیف محصولاتتان به ساده گویی بپردازید و کمتر از لغات سفت و سخت در آن‌ها استفاده کنید تا خریدار بتواند درک خوبی را از محصول شما داشته باشد.

4 – ارائه جزئیات خاص

«هری رینکر» کارشناس کلکسیون و عتیقه می‌گوید که شناسایی طراحی لوازم منزل شما توسط مشتریان با توضیحات است که به دست می‌آید. آن محصول برای اواسط قرن مدرن است؟ هنر نو است؟ چه زمانی آن ساخته شده؟ ساخته چه کسی است؟

black-setاز آنجایی که مردم در جستجوی یک سبک خاصی از لوازم هستند، شما می‌توانید با ارائه جزئیات کاملی از محصول آنتیک خود می‌توانید به خوبی آن را بفروشید.

دیدگاه خود را ثبت کنید