دیجی رودیجی رو
  • اخبار تکنولوژی
    • اخبار داخلی
    • اخبار تلفن همراه
    • اخبار سخت افزار
    • اخبار اپلیکیشن‌ها
  • آموزش
  • بررسی محصولات
  • راهنمای خرید
  • سرگرمی
    • اخبار بازی
    • معرفی بازی
      • بازی موبایل
      • بازی دسکتاپ
      • بازی کنسول
    • معرفی اپلیکیشن
    • سینما و تلویزیون
  • دیجی فکت
  • دیجی لایف
  • دیجی10
  • مقالات گوناگون
خواندن: چگونه از نسبت طلایی در طراحی ‌های خود استفاده کنیم؟
به اشتراک بگذارید
ورود
اعلان نمایش بیشتر
تغییر اندازه فونتآآ
دیجی رودیجی رو
تغییر اندازه فونتآآ
جستجو
حساب کاربری دارید؟ ورود
دنبال کردن
تمامی حقوق برای رسانه دیجی‌رو محفوظ است. 1403 ©
دیجی رو > رپورتاژ آگهی > چگونه از نسبت طلایی در طراحی ‌های خود استفاده کنیم؟
رپورتاژ آگهی

چگونه از نسبت طلایی در طراحی ‌های خود استفاده کنیم؟

واحد تبلیغات 24 مهر 1399 ساعت 14:05
زمان مطالعه: 23 دقیقه
چگونه از نسبت طلایی در طراحی‌های خود استفاده کنیم؟
اشتراک گذاری
بلیط هواپیما سفرمارکت

نسبت طلایی یکی از مباحث مهم و جذابی است که در طراحی وجود دارد و اگر طراحان و متخصصانی که در این زمینه کار می‌کنند بتوانند در کارهای خود از این نسبت عالی استفاده کنند، می‌توانند آثاری زیبا و بی‌نظیر را طراحی کنند. بسیاری از متخصصان و باستان‌شناسان بر این باور هستند که پیشینه استفاده از نسبت طلایی به 4000 سال پیش برمی‌گردد. ما بر این باور هستیم که حتی قبل از آن هم از این نسبت استفاده می‌شده است.
مطالعاتی وجود دارد که نشان می‌دهد که اهرامی که در مصر وجود دارد و قبل از میلاد مسیح (ع) ساخته شده است ولی برای ساخت آن‌ها از این نسبت طلایی در آن‌ها استفاده شده است. در ادامه این مقاله قصد داریم ابتدا تعریفی از نسبت طلایی ارائه دهیم. سپس به وجود این نسبت در آثار طبیعی و طبیعت اشاره کنیم و در نهایت بگوییم که چگونه می‌توانیم از این نسبت در طراحی‌ها، سایت‌ها و اپلیکیشن‌های خودمان استفاده کنیم.

لیست
نسبت طلایی یا Golden Ratio چیست؟نسبت طلایی در طبیعت1. میوه‌ها‌ و سبزیجات2. گل‌ها و شاخه‌های درختان3. آناتومی بدن انساناستفاده از نسبت طلایی در آثار تاریخیاستفاده از نسبت طلایی در طراحی1. طرح‌بندی: ابعاد طرح خودتان را متناسب با نسبت طلایی تنظیم کنید2. فضاسازی: طراحی با استفاده از نمودار نسبت طلایی3. محتوا: برای تولید محتوا هم از مارپیچ طلایی استفاده کنید4. نسبت طلایی برای تأکید بر نکات مهم5. استفاده از حلقه‌های طلایی را جدی بگیریدکاربرد نسبت طلایی در طراحی لوگوآموزش گرافیک با در نظر گرفتن نسبت طلاییآموزش‌های رایگان همیار آکادمی در زمینه گرافیکهمیار آکادمی؛ مجموعه‌ای برای یادگیری مهارت‌های جدید

نسبت طلایی یا Golden Ratio چیست؟

نسبت طلایی در ریاضیات و هنر به کار می‌رود. نسبت طلایی در واقع به این معنا است که اگر چیزی از یک بخش بزرگ‌تر و یک بخش کوچک‌تر تشکیل شده باشد، باید نسبت بخش بزرگ به بخش کوچک، برابر با نسبت کل به بخش بزرگ‌تر باشد. اگر فرض کنیم که بخش بزرگ، a و بخش کوچک b باشد، چنین نسبتی باید بین این دو بخش برقرار باشد. حال اگر چنین نسبتی برقرار شد، پاسخ این نسبت عدد  1.618 می‌‎شود و این تعریف نسبت طلایی است.

نسبت طلایی

 

ذهن انسان شیفته این نسبت طلایی است و علاقه شدیدی به آن دارد. اگر سری فیبوناچی را در نظر بگیرید، از عدد هفتم آن بعد، اعداد با نسبت تقریبی 1:1.618 رشد می‌کند. اگر تابلوی مونالیزا را نگاه کنید، خواهید دید که در این تابلو هم از این نسبت استفاده شده و به همین خاطر هم این تابلو تا این حد معروف شده و به دل تمامی مخاطبان نشسته است:

نسبت طلایی

این نسبت فقط ساخته ذهن انسان نیست بلکه طبیعت و زیبایی‌های طبیعی هم با همین نسبت ساخته شده است. در ادامه به یک سری از زیبایی‌های طبیعی اشاره می‌کنیم که در آن‌ها از نسبت مورد بحث استفاده شده است:

نسبت طلایی در طبیعت

عدد 1.618 نام دیگری هم دارد که به آن عدد فی هم گفته می‌شود. در حال حاضر چیزهای زیادی در دنیا وجود دارد که در آن‌ها از نسبت طلایی استفاده شده است. این نسبت حتی در آناتومی بدن انسان هم وجود دارد. در ادامه به چیزهایی اشاره می‌کنیم که از این نسبت در آن‌ها استفاده شده است:

1. میوه‌ها‌ و سبزیجات

تاکنون به آفتابگردان نگاه کرده‌اید؟ تخم‌های گل آفتابگردان با مارپیچ‌های زیادی در کنار هم قرار گرفته‌اند. اگر نگاهی به این مارپیچ‌ها بیندازید و نسبتی که در آن‌ها به کار رفته است را مشاهده کنید، خواهید دید که عدد فی در این مارپیچ‌ها به کار رفته است.آناناس و گل کلم هم از این نسبت بی‌بهره نیستند. حتی با دقت در میوه درخت کاج هم می‌توان این نسبت را درک کرد.

2. گل‌ها و شاخه‌های درختان

اگر به مسیر رشد درختان توجه کنید خیلی راحت می‌توانید به دنباله فیبوناچی در آن پی ببرید. اگر به گلبرگ‌های گل رز نگاهی بیندازید، مشاهده خواهید کرد که در اکثریت قریب به اتفاق موارد تعداد این گلبرگ‌ها مساوی با یکی از اعدادی است که در دنبال فیبوناچی وجود دارد.

3. آناتومی بدن انسان

اگر به بدن انسان توجه کنید مشاهده خواهید کرد که نسبت طلایی در اعضای بدن انسان هم وجود دارد. حتی با دقت در مولکول‌های DNA هم متوجه این نسبت خواهید شد. لاله گوش را مورد بررسی قرار دهید که این نسبت به بهترین شکل ممکن در آن مشاهده می‌شود.

استفاده از نسبت طلایی در آثار تاریخی

همان طور که پیش از این اشاره کردیم، نسبت طلایی یکی از قدیمی‌ترین نکاتی است که انسان‌ها برای طراحی‌های خود از آن استفاده کرده‌اند. در ادامه به چند مورد از آثار تاریخی که از نسبت طلایی در آن‌ها استفاده شده است، اشاره می‌کنیم:

  • بیستون کرمانشاه، اثری از دوران هخامنشیان: این اثر تاریخی که هنوز هم مشتاقان و علاقمندان از سراسر جهان برای دیدن آن به کرمانشاه می‌آیند، اثری بی‌نظیر جلوه و مظهر کاربرد نسبت طلایی است.
  • میدان نقش جهان اصفهان: جیسون الیوت یکی از نویسندگان مهم و برجسته در زمینه تاریخ است. او بر این باور است که برای ساخت میدان نقش جهان و مسجد شیخ لطف الله اصفهان از نسبت طلایی استفاده شده است.
  • معبد پارتنون: این بنا مربوط به یونان باستان است و 2500 سال پیش ساخته شده است. این بنا در واقع یک نیایشگاه است. در معماری این معبد نسبت طلایی رعایت شده است. معماران این معبد ارتباط هنرمندانه‌ای بین طول و عرض و ارتفاع این معبد و اندازه سرسرای آن ایجاد کرده‌اند.

تا به اینجای کار فهمیدیم که نسبت طلایی یک مفهوم مدرن و جدید نیست بلکه تا دنیا، دنیا بوده این مفهوم کاربرد داشته است. حال که دانستیم این نسبت در طبیعت و آثار تاریخی زیادی وجود دارد. زمان آن رسیده است که ببینیم چگونه می‌توانیم از این نسبت در طراحی‌های خودمان استفاده کنیم.

استفاده از نسبت طلایی در طراحی

حال که در طول تاریخ بسیاری از مهندسان، طراحان و هنرمندان از این نسبت زیبا و جذاب استفاده کرده و از آن بهره‌مند شده‌اند، زمان آن است که ما هم از این نسبت در طراحی‌های خودمان استفاده کنیم و کارهای خود را در نگاه مخاطب، زیبا جلوه دهیم. در ادامه به نکاتی اشاره شده است که به ما کمک می‌کند که از این نسبت در طراحی‌های خودمان استفاده کنیم:

1. طرح‌بندی: ابعاد طرح خودتان را متناسب با نسبت طلایی تنظیم کنید

ممکن است وقتی می‌خواهید طراحی خودتان را آغاز کنید، اولین سوالی که در ذهن شما شکل می‌گیرد این باشد که ابعاد طرح را چگونه تنظیم کنم؟ تلاشتان این باشد که ابعاد طراحی را متناسب با نسبت مورد بحث تنظیم کنید.

تمام ابعاد را بر اساس 1:1.618 تنظیم کنید تا در نهایت طرح شما زیبا و مورد قبول باشد. به عنوان مثال می‌خواهید یک مستطیل طراحی کنید که طول آن 960 پیکسل است. عدد 960 را بر 1.618 تقسیم کنید. حاصل، 594 پیکسل خواهد شد. باید طول این مستطیل 960 و عرض آن 594 پیکسل باشد تا از قاعده طلایی پیروی کند.

وقتی می‌خواهید طرحی را آغاز کنید. از همان ابتدا صفحه را به دو مستطیل که از نسبت مورد بحث پیروی می‌کند تقسیم کنید. این کار به شما کمک می‌کند که طرح شما تا پایان بر اساس این قاعده پیش برود. یکی از سایت‌هایی که در همان ابتدای طراحی این نسبت را رعایت کرده، نشنال جئوگرافیک است و همین کار باعث شده است که این سایت خیلی تمیز و مرتب جلوه کند و به عنوان یک الگو در نگاه مخاطب شناخته شود.

2. فضاسازی: طراحی با استفاده از نمودار نسبت طلایی

فضاسازی یکی از کارهای بسیار مهمی است که نقش بسیارمهم و سازنده‌ای در موفقیت یا شکست طراحی ما دارد. در صورتی که بتوانید فضاسازی درستی در راحی خود داشته باشید خیلی راحت می‌توانید به موفقیت برسید.

اگر بخواهید طراحی خودتان را با فضاسازی عناصر و المان‌ها آغاز کنید، کار خیلی دشوار می‌شود و شاید نتوانید کارتان را درست پیش ببرید ولی اگر بتوانید که از همان ابتدا از نمودار نسبت طلایی استفاده کنید، قطعاً فضاسازی برای عناصر هم زمان خیلی کمتری می‌گیرد؛ چون وقتی نمودار را رسم کردید دیگر می‌دانید که باید چه چیزی را در کجا قرار دهید و عناصر را چگونه در طراحی تقسیم و توزیع کنید که طرح زیبایی برایتان ایجاد شود.

بسیاری از برندها و کسب و کارها هنگام طراحی لوگو، سایت یا اپلیکیشن خود باید از این فضاسازی استفاده کنند. در ادامه به مبحث طراحی لوگو با استفاده از نسبت مورد بحث اشاره خواهیم کرد.

3. محتوا: برای تولید محتوا هم از مارپیچ طلایی استفاده کنید

مارپیچ طلایی یکی از بهترین ابزارهایی است که به ما کمک می‌کند در هنگام تولید محتوای بصری کدام عناصر و المان‌ها را در کجا قرار دهیم. همیشه چشم مخاطب عادت دارد که به مرکز طراحی جلب شود و به همین خاطر باید سعی کنیم که همیشه جزئیات و نکات مهم و اصلی را در مرکز مارپیچ طلایی قرار دهیم.

اگر می‌خواهید کاری کنید که طراحی شما برای مخاطب جذاب باشد و آن را بپسندد همیشه تلاش کنید که نکاتی که از نظر بصری جذاب هستند را در مرکز مارپیچ طلایی قرار دهید.

اگر سری به سایت نشنال جئوگرافیک بزنید، مارپیچ طلایی را در این سایت به وضوح مشاهده می‌کنید. جالب است که نکات مهم و جذاب این سایت درون مارپیچ طلایی قرار گرفته و نکاتی که اهمیت چندانی نداشته و نیازی به توجه مخاطب نداشته خارج از مارپیچ طلایی قرار گرفته است.

4. نسبت طلایی برای تأکید بر نکات مهم

یکی از خصوصیات مهم نسبتی که در این مقاله در مورد آن صحبت می‌کنیم این است که به ما کمک می‌کند بتوانیم نکاتی که از نظر خودمان خیلی مهم است و اهمیت زیادی دارد را در معرض دید و توجه مخاطب خود قرار دهیم. داشتن چنین هنری به ما کمک می‌کند که به یک طراح سایت توانا و موفق تبدیل شویم.

5. استفاده از حلقه‌های طلایی را جدی بگیرید

در صورتی که تمایل دارید در تصویر خودتان از مربع و مستطیل استفاده کنید حتماً از حلقه‌های طلایی استفاده کنید. در ادامه تصویر استفاده از حلقه‌های طلایی را مشاهده می‌کنید. استفاده از این حلقه‌های طلایی هنگام طراحی لوگو اهمیت فوق‌العاده‌ای پیدا می‌کند.

نسبت طلایی

البته همیشه توجه داشته باشید که استفاده از نسبت طلایی هم حد و اندازه‌ای دارد و قرار نیست برای استفاده از مارپیچ طلایی در تمام طراحی‌ها و کارهای هنری خودمان وسواس به خرج دهیم.

همیار آکادمی که یک مدرسه کامل و بی‌نظیر برای آموزش مباحث گرافیکی محسوب می‌شود مقاله کاملی در زمینه استفاده از نسبت طلایی دارد. در صورتی که تمایل دارید این مقاله کامل را همراه با تصاویر و توضیحات عالی مطالعه کنید کافی است به نسبت طلایی مراجعه کنید.

کاربرد نسبت طلایی در طراحی لوگو

از آن‌جا که نسبت طلایی به صورت طبیعی با چشم انتظار و حس زیبایی‌شناسی او آشنایی دارد، اگر بتوانیم لوگوی کسب و کار خودمان را بر اساس نسبت طلایی طراحی و پیاده‌سازی کنیم، قطعاً آن لوگو برای مخاطب زیبا و چشم‌نواز خواهد بود و به دل او خواهد نشست.

مطالعات نشان می‌دهد که زیباترین طراحی در نگاه انسان آن طراحی‌ای است که مارپیچ طلایی در آن به بهترین و دقیق‌ترین شکل ممکن به کار رفته باشد و هر چه طراحی به این مارپیچ نزدیک‌تر باشد، چشم انسان آن را زیباتر تشخیص می‌دهد. بنابراین بهتر است هنگام طراحی لوگوی کسب و کار خودمان این نکته را مد نظر قرار دهیم.

شرکت‌های گوگل، توییتر، پپسی و اپل برای طراحی لوگو از این مارپیچ استفاده کرده‌اند و به همین خاطر لوگوی آن‌ها در خاطر بسیاری از افراد مانده است. البته توجه داشته باشید که در کنار نسبت طلایی باید خلاقیت هم به خرج دهید و نباید اجازه دهید که این نسبت جلوی خلاقیت شما را بگیرد.

یکی از سوالاتی که ممکن است برای بسیاری از ما به وجود بیاید این است که چرا بهتر است که از نسبت طلایی یا عدد فی در طراحی لوگوی کسب و کار خودمان استفاده کنیم؟ در ادامه به این سوال پاسخ می‌دهیم:

  1. با استفاده از مارپیچ طلایی، می‌توانیم لوگوی خودمان را در چشم و نگاه مخاطب زیبا، دقیق و منظم جلوه دهیم.
  2. اگر نسبت و مارپیچ طلایی را در طراحی لوگوی خودمان به کار ببریم، دیگر نیاز نیست که به این فکر کنیم که باید هر کدام از المان‌ها و اجزای طراحی را در کدام بخش قرار دهیم؛ زیرا پس از رسم این مارپیچ دیگر می‌دانیم که باید بخش‌های مهم را درون مارپیچ و جزئیات را در مرکز مارپیچ قرار دهیم.
  3. با استفاده از نسبت طلایی لوگوی ما خیلی زیبا و جذاب می‌شود؛ زیرا نگاه مخاطب آن را بسیار جذاب و زیبا تشخیص می‌دهد.
  4. وقتی لوگوی خودمان را با استفاده از نسبت طلایی 1:1.618 طراحی کردیم، قرار نیست که محدود باشیم و مجبور باشیم که آن لوگوی را در همان ابعاد اصلی حفظ کنیم. بلکه می‌توان با رعایت نسبت 1:1.618 ابعاد تصویر را کوچک‌تر یا بزرگ‌تر کرد.

آموزش گرافیک با در نظر گرفتن نسبت طلایی

حال که تا به اینجای کار نکات مهمی را در مورد نسبت طلایی بیان کردیم، زمان آن است که یک پیشنهاد خیلی مهم را با شما در میان بگذاریم. این پیشنهاد ما شامل افراد زیر می‌شود:

  • ممکن است جدیداً یک کسب و کار اینترنتی راه اندازی کرده‌اید و قصد دارید کارهای گرافیکی آن را خودتان انجام دهید تا از این طریق هم هزینه‌ها را کمتر کنید و هم همان چیزی که دوست دارید را طراحی کنید. مشکل کنون شما این است که بلد نیستید که با نرم افزارهای گرافیکی باید چگونه کار کنید.
  • ممکن است مدت‌ها است که یک کسب و کار اینترنتی دارید و از کمک یک طراح گرافیک خبره کمک می‌گیرید ولی باز هم رضایت کاملی از آن طرح‌ها ندارید و از نظر شما بهتر است خودتان طراحی‌ها را انجام دهید ولی هیچ آشنایی کاملی با نرم افزارهای گرافیکی ندارید.
  • ممکن است روش کار با نرم افزارهای گرافیکی را به خوبی بدانید ولی هنوز در این زمینه حرفه‌ای نشده‌اید و نمی‌توانید طرح‌ها و ایده‌های ناب و خلاقانه را آن طور که باید و شاید طراحی و اجرا کنید. به عنوان مثال نمی‌دانید که چگونه باید از نسبت طلایی در طراحی‌های خودتان بهره‌مند شوید.
  • ممکن است تمایل دارید که به متخصص گرافیک تبدیل شوید و با کسب و کارهای مختلف همکاری کنید و کارهای گرافیکی را برای آن‌ها انجام دهید. همچنین تمایل دارید که در طرح‌های گوناگونی که انجام می‌دهید، نسبت طلایی را پیاده سازی کنید.

در صورتی که در هر کدام از موقعیت‌های فوق قرار دارید، همیار آکادمی یک پیشنهاد ویژه برای شما دارد و آن پیشنهاد شرکت در دوره آموزش 0 تا 100 گرافیک است. محتوایی که در این دوره در اختیار شما قرار می‌دهد، واقعاً ناب و منحصر به فرد است. در این دوره یاد می‌گیرید که با چهار نرم افزار گرافیکی اصلی و اساسی کار کنید. این نرم افزارها عبارت است از:

  • فتوشاپ
  • ایلوستریتور
  • ایندیزاین
  • ایکس‌دی

این چهار نرم افزار اساس کار طراحی گرافیک است و ار بتوانید به کار با این چهار نرم افزار حرفه‌ای مسلط شوید، می‌توانید تمام کارهای گرافیکی را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. نقطه تمایز این دوره با دوره‌های دیگر موجود در بازار نرم افزار ایکس‌دی یا XD است که جدیدترین نرم افزاری که شرکت ادوبی برای طراحی رابط کاربری یا UI به بازار عرضه کرده است.

مدرس این دوره هم یکی از بهترین اساتید دوره‌های آموزش گرافیک است. آقای امیر پورابراهیمی با 20 سال سابقه فعالیت در حوزه آموزش گرافیک یکی از بهترین و کارکشته‌ترین اساتید این حوزه محسوب می‌شود. تخصص او در حوزه گرافیک به شما کمک می‌کند که بتوانید تمام ابهامات خود در زمینه گرافیک را برطرف کنید.

در صورتی که تمایل دارید اطلاعات بیشتر و کامل‌تری در مورد این دوره ارزشمند و بی‌نظیر کسب کنید کافی است به آموزش گرافیک مراجعه کنید. در ادامه مقاله اطلاعات بیشتری در مورد مجموعه همیار آکادمی در اختیار شما می‌گذاریم.

آموزش‌های رایگان همیار آکادمی در زمینه گرافیک

همیار آکادمی همیشه تلاش کرده است که مقالات آموزشی خوب در زمینه گرافیک در اختیار مخاطبان خودش قرار دهد که یکی از این مقالات خوب همان مقاله‌ای است که در زمینه نسبت طلایی نوشته شده است. یکی از مقالات دیگر اموزش تایپ فارسی در فتوشاپ است.

یکی از مشکلات عمده‌ای که افراد مختلف و حتی متخصصان گرافیک در هنگام کار با فتوشاپ به آن برمی‌خورند، مشکل تایپ فارسی در فتوشاپ است.  گاهی اوقات وقتی کسی فتوشاپ را به تازگی روی کامپیوتر خودش نصب کرده است، می‌بیند که برای تایپ فارسی با مشکل مواجه است، یا کلمات به صورت فارسی و جدای از هم تایپ می‌شوند.

در صورتی که شما هم به این مشکل برخوردید ابتدا به زبانه Edit مراجعه کنید و از این بخش آخرین گزینه یعنی Preferences را انتخاب کنید. از این بخش گزینه Type را انتخاب کنید. در این بخش دو گزینه East Asian و Middle Eastern and South Asian دیده می‌شود که برای فعال کردن تایپ فارسی باید Middle Eastern and South Asian را فعال کنید و در نهایت روی کلید اوکی در سمت راست کادر کلیک کنید. پس از اینکه این کارها را انجام دادید، کافی است فتوشاپ را ببیندید و باز کنید. خواهید دید که مشکل تایپ فارسی در فتوشاپ حل شده است.

از آنجا که زبان ما فارسی است و بسیاری از کارهای ما با زبان فارسی انجام می‌شود، روش تایپ فارسی در فتوشاپ برای ما اهمیت زیادی دارد و به همین خاطر باید این روش را به خوبی یاد بگیریم.

در صورتی که تمایل دارید یاد بگیرید که زبان فتوشاپ خود را فارسی کنید و تمایل دارید که این کار را به صورت تصویری و کامل یاد بگیرید، همیار آکادمی مقاله خوبی در این زمینه دارد که با مراجعه به آموزش تایپ فارسی در فتوشاپ می‌توانید فارسی کردن تایپ در فتوشاپ را به صورت کامل یاد بگیرید.

همیار آکادمی؛ مجموعه‌ای برای یادگیری مهارت‌های جدید

همیار آکادمی یکی از مجموعه‌های خاص و بی‌نظیری است که در آن تمامی مهارت‌های لازم برای راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی ناب و درجه یک آموزش داده می‌شود. همیار آکادمی در تلاش است که با انتشار مقالات ارزشمند، جدیدترین اطلاعات روز را در اختیار مخاطبان خودش قرار دهد تا بتوانند با استفاده از این اطلاعات و دانش خود را رشد و ارتقا دهند و به رشد و پیشرفت کسب و کار اینترنتی یا حضوری خودشان کمک کنند.

چند مورد از مهم‌ترین دوره‌های آموزشی همیار آکادمی عبارت است از:

  • دوره آموزش کامل راه اندازی کسب و کار اینترنتی
  • دوره آموزش طراحی سایت
  • دوره آموزش گرافیک
  • دوره آموزش وردپرس
  • دوره ورود به دنیای برنامه‌نویسی به زبان PHP
  • دوره آموزش برنامه‌نویسی به زبان PHP به صورت پیشرفته
  • دوره طراحی سایت به صورت دو زبانه
  • دوره راه اندازی کسب و کار با اینستاگرام

همیار آکادمی علاوه بر این دوره‌ها که آن‌ها را با بالاترین کیفیت و با مناسب‌ترین هزینه ممکن در اختیار کاربران خودش می‌گذارد، یک سر دوره آموزشی رایگان دارد. برخی از این دوره‌ها عبارت است از:

  1. آموزش رایگان اینستاگرام
  2. آموزش رایگان سئو
  3. آموزش رایگان گوگل آنالیتیکس

در صورتی که تمایل دارید اطلاعات بیشتری در مورد مجموعه همیار آکادمی کسب کنید، کافی است به وب‌سایت همیار آکادمی مراجعه کنید.

#این مطلب یک رپرتاژ بوده و محتوای آن توسط تبلیغ‌دهنده تهیه شده است.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری
این مقاله را به اشتراک بگذارید
توییتر Whatsapp Whatsapp تلگرام ایمیل کپی کرده لینک پرینت
چه حسی به این مطلب داری؟
Sad0
Sleepy0
Love2
Happy1
Angry2
Cry0
Surprise1
مقاله قبلی مزایای انتخاب اینترنتی معلم خصوصی و تدریس خصوصی آنلاین مزایای انتخاب اینترنتی معلم خصوصی و تدریس خصوصی آنلاین
مقاله بعدی تعداد دانلودهای گوگل پلی در سه‌ماهه سوم 2020 تعداد دانلودهای گوگل پلی در سه‌ماهه سوم 2020 از مرز 28 میلیارد عبور کرد!
1 امتیاز 1 امتیاز
  • حسین says:

    مطلب جذابی بود ممنون

    پاسخ

نظر بدهید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا یک امتیاز انتخاب کنید!

تبلیغات

موبوگیفت
  • خرید فالوور ایرانی
  • خرید فالوور ارزان
  • پنجره دوجداره
  • خرید ممبر تلگرام
  • خرید ساعت گارمین
  • ارز دیجیتال ایاس ( EOS)
  • راز نوسانات بیت کوین
  • دوج کوین یا شیبا
  • دستگاه جوجه کشی دماوند
  • دوربین کوچک سیم کارت خور
  • تاثیر سیاست های ترامپ بر کریپتو
  • خرید بیت کوین
  • خرید اکانت اسپاتیفای
  • لوستر مدرن
  • تور روسیه
  • چاپ لیبل
  • خرید لایک
  • قدرت دادن چین لینک به Web3
  • خرید سرور hp ماهان شبکه اچ پی

آخرین خبرها

ریلمی جی تی 7 و جی تی 7T

ریلمی جی تی 7 و جی تی 7T با پردازنده جدید و باتری غول‌پیکر به بازار آمدند

دوربین 200 مگاپیکسلی آیفون

دوربین 200 مگاپیکسلی آیفون در راه است؛ اپل هم وارد نبرد مگاپیکسل‌ها شد!

وبلاگ نویسی چیست

وبلاگ نویسی چیست؟ اهمیت، عناصر کلیدی و پلتفرم ها

مطالب مرتبط

وبلاگ نویسی چیست
رپورتاژ آگهی

وبلاگ نویسی چیست؟ اهمیت، عناصر کلیدی و پلتفرم ها

6 خرداد 1404 ساعت 16:20
مودم فیبر نوری هواوی چیست و چه کاربردهایی دارد؟
رپورتاژ آگهی

کدام مودم فیبر نوری هواوی بهتر است؟

6 خرداد 1404 ساعت 14:30
راهنمای انتخاب یو پی اس مناسب برای منزل
رپورتاژ آگهی

راهنمای انتخاب یو پی اس مناسب برای منزل

5 خرداد 1404 ساعت 14:15
بهترین بازی آنلاین شطرنج برای کامپیوتر و موبایل
رپورتاژ آگهی

معرفی بازی آنلاین شطرنج برای کامپیوتر و موبایل

5 خرداد 1404 ساعت 13:30

درباره دیجی‌رو

رسانه دیجی‌رو با شعار دنیای تکنولوژی در اوایل سال 94 تاسیس شد. ماموریت ما اطلاع رسانی صحیح و ارائه آخرین اخبار تکنولوژی، بررسی محصولات دیجیتال، راهنمای خرید کالاهای دیجیتال و همچنین تهیه به‌روزترین مطالب آموزشی و مقالات در حوزه تکنولوژی، علم و سبک زندگی است. گروه دیجی‌رو همه‌ی تلاش خود را به کار خواهد گرفت که روزبه‌روز بر کیفیت و خدمات این رسانه بیفزاید تا دیجی رو به عنوان رسانه‌ای معتبر بدرخشد.

logo-samandehi
دنبال کردن
تمامی حقوق برای رسانه دیجی‌رو محفوظ است. 1403 ©
خوش آمدید

ورود به حساب کاربری

فراموش رمز عبور