دیجی رودیجی رو
  • اخبار تکنولوژی
    • اخبار داخلی
    • اخبار تلفن همراه
    • اخبار سخت افزار
    • اخبار اپلیکیشن‌ها
  • آموزش
  • بررسی محصولات
  • راهنمای خرید
  • سرگرمی
    • اخبار بازی
    • معرفی بازی
      • بازی موبایل
      • بازی دسکتاپ
      • بازی کنسول
    • معرفی اپلیکیشن
    • سینما و تلویزیون
  • دیجی فکت
  • دیجی لایف
  • دیجی10
  • مقالات گوناگون
خواندن: چرا نباید از دیجی کالا چیزی بخرید؟
به اشتراک بگذارید
ورود
اعلان نمایش بیشتر
تغییر اندازه فونتآآ
دیجی رودیجی رو
تغییر اندازه فونتآآ
جستجو
حساب کاربری دارید؟ ورود
دنبال کردن
تمامی حقوق برای رسانه دیجی‌رو محفوظ است. 1403 ©
دیجی رو > مقالات گوناگون > چرا نباید از دیجی کالا چیزی بخرید؟
مقالات گوناگونمنتخب

چرا نباید از دیجی کالا چیزی بخرید؟

هاشم رضاپور 7 اردیبهشت 1397 ساعت 10:37
زمان مطالعه: 8 دقیقه
چرا نباید از دیجی کالا چیزی بخرید؟
اشتراک گذاری
بلیط هواپیما سفرمارکت

این روزها کمتر کسی را می‌‎توان پیدا کرد که دیجی کالا را نشناسد؛ بزرگترین فروشگاه اینترنتی کشور که سهم بسیار زیادی از بازار خرده فروشی آنلاین را در دستان خود دارد! از زمانی که دیجی کالا شروع به کار کرد سال‌های زیادی می‌گذرد و محصولات این فروشگاه اینترنتی که ابتدا با ابزارهای دیجیتال آغاز شد حال از خودرو تا جوراب را در برمی‌گیرد و شما می‌توانید هرچیزی که فکر می کنید را از آن تهیه کنید!

لیست
دیجی کالا چرا رشد کرد؟قیمت بالاتر محصولات در دیجی کالاسوء استفاده از شرایط کشور در دیجی کالابررسی های ضعیف تر از قبلسیستم بازگشت محصول بهانه آور

دیجی کالا چرا رشد کرد؟

بازار سنتی همیشه بدی های خود را داشته است، یکی از دلایل این بدی وجود فروشندگانی است که از خریدار سواستفاده می کنند! البته هستند فروشنده هایی که مشتری برای آنها حکم اعتماد را دارد، اما اگر سری به بازار های سنتی بزنید متوجه خواهید شد که بسیاری از فروشندگان تنها به فکر فروش خود هستند و در قبال فروش بیشتر به خریدار هر اطلاعات اشتباهی را ارائه می کنند، یا حتی در بعضی از کسب و کارها جنس های بی کیفیت را به اسم جنس مناسب به خریدار به فروش می‌رسانند. اما دیجی کالا با حضور خود این مورد را با ارائه بررسی های منصفانه، از سر راه برداشت و حال خریدار خود می‌داند که چه جنسی را بخرد و کدام را نخرد!

دلیل دوم رشد دیجی کالا قیمت محصولات‌اش بود، چرا که این فروشگاه به دلیل تهیه مستقیم جنس و همچنین حذف بسیاری از خرج های اضافه، کالاهای خود را با قیمت بسیار بهتری ارائه می‌کرد و این شد که مردم به خریدهای اینترنتی رو آوردند. بازار سنتی نیز اوایل کار به مقابله با فروش اینترنتی و دیجی کالا پرداخت که به مرور زمان مقاومت شکست و بسیاری از همین سنتی‌ها فروشگاه اینترنتی خود را راه‌اندازی کردند!

اما حالا که چندین سال از حضور دیجیکالا می گذرد به نظر می رسد این فروشگاه پایه و اساس رشد و پیشرفت خود را از یاد برده است! از همین رو در این مطلب قصد داریم به شما بگوییم چرا نباید از دیجی کالا خرید کنید. با دیجیرو همراه باشید.

دیجی کالاقیمت بالاتر محصولات در دیجی کالا

بله درست متوجه شدید، دیجی کالا دیگر بهترین قیمت را ندارد و معمولا محصولات این فروشگاه اینترنتی با قیمت بسیاری بیشتری به فروش می‌رسد. برای مثال اگر بخواهید یک گوشی تهیه کنید که 1 میلیون قیمت دارد، احتمالا همان جنس در یک فروشگاه اینترنتی دیگر قیمت پایین تری خواهد داشت و در بازار نیز با برچسب قیمت پایین تری عرضه می‌شود. اما به دلیل اینکه مردم نمی‌خواهد باز هم رو به فروشگاه های سنتی بیاورند، یا خرید از یک فروشگاه اینترنتی دیگر را تجربه کنند، تن به پرداخت قیمت های بیشتر دیجی کالا می‌دهند و این فروشگاه نیز روز به روز به قیمت محصولات خود اضافه می کند!

شاید یکی از دلایلی که دیجی کالا دیگر بهترین قیمت را ندارد، هزینه‌ی زیاد بازاریابی و تبلیغات این فروشگاه باشد. این فروشگاه اینترنتی تبلیغات بسیار زیادی در سطح اینترنت انجام می‌دهد و احتمالا هرجا که پا می‌گذارید، چشمان‌تان به تبلیغات این فروشگاه خواهد خورد! دلیل دیگر آن نیز سیستم جدید تامین کالای این فروشگاه است که دیجی کالا را تبدیل به یک واسطه میان فروشنده اصلی و خریدار کرده است!

سوء استفاده از شرایط کشور در دیجی کالا

شاید این موضوع را کمتر کسی باور کند که دیجی کالا هم از شرایط کشور سوءاستفاده می کند و در حال پیاده سازی کم فروشی و احتکار مدرن است! کم فروش های مدرن از همه‌ی شرایط استفاده می کنند تا جنس خود را با سود بیشتری به فروش برسانند!

برای مثال با افزایش نرخ دلار، دیجی کالا در کسری از ثانیه قیمت محصولات خود را افزایش می‌دهد و درست مانند فروشنده‌های سنتی بازار عمل می‌کند. در حالی که این فروشندگان اجناس خود را با قیمت های بسیاری کمتری وارد می‌کنند و حتی برای بعضی از اجناس نیز دلار دولتی به آنها پرداخت می‌شود!

افزایش قیمت ارز و سو استفاده فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا
افزایش قیمت ارز و سو استفاده فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا

اگر قیمت یک کالای وارداتی در دیجی کالا 1 میلیون تومان باشد و دلار نیز 3 هزار تومان، به طور حتم با پرش ناگهانی دلار به 4 هزار تومن، قیمت آن گوشی در سریعترین زمان ممکن به 1.2 میلیون تومان افزایش پیدا خواهد کرد که این مورد سوء استفاده کامل از اعتماد و خرید مردم است. به دلیل اینکه این فروشگاه باید صبر کند تا محصولات موجود خود را به اتمام برساند و سپس در واردات جدید قیمت را با نرخ روز محاسبه کند! کالاهای فیزیکی نقش طلا را ندارد که لحظه‌ای تغییر قیمت بدهند، آن هم در یک فروشگاه معتبر که با همین اهداف رشد کرده است!

بررسی های ضعیف تر از قبل

بررسی های منصفانه کالا یکی از بهترین قسمت های دیجی کالا به شمار می رود که به نظر می‌رسد دیگر آن کیفیت سابق را ندارد! البته نمی‌توان گفت بررسی‌های این فروشگاه ضعیف شدیدی دارد، اما مانند گذشته دیگر صادقانه ارائه نمی‌شوند. برای مثال در گذشته اگر کالایی ایرادی داشت به صورت مستقیم به آن اشاره می‌شد و کاربر از همان ابتدا درک می‌کرد که این جنس با مشکلات توضیح داده شده ارزش خرید ندارد. اما حالا روند تغییر کرده است و نکات منفی در محصولات به شکلی در بررسی ها گفته می‌شود که در نهایت بازهم خریدار را قانع کند که این جنس ارزش خرید دارد! به زبان ساده‌تر، محتوا به شکلی ارائه می‌شود که نکات منفی کمتر جلوه کنند!

دیجی کالاسیستم بازگشت محصول بهانه آور

یکی از مهم ترین ویژگی‌هایی خرید از دیجی کالا که باعث شد اعتماد مردم به این فروشگاه بیشتر شود، سیستم ضمانتی بی قید و شرط بود که در صورت وجود مشکل در محصول خریداری شده، می‌توانستید به راحتی و تنها با یک تماس محصول را به این فروشگاه عودت داده و جنسی بدون مشکل تحویل بگیرید. اما حالا این سیستم بهانه‌آور شده است و در صورتی که شما جنسی را این فروشگاه خریداری کنید و از آن راضی نباشید باید آنقدر پیگیری کنید و بهانه بشنوید که خسته شوید. حال این سیستم شباهتی به بالا و پایین رفتن از پله‌های اداره‌ها را دارد که در آخر و در بسیاری از مواقع دست خالی برمی‌گردید!

همه این ها باعث شده که دیجی کالا مانند گذشته فوق العاده نباشد و نتوان خرید اینترنتی از این فروشگاه را بدون هیچ تفکری به هرکسی پیشنهاد دارد!

بیشتر بخوانید:

  • دیجیکالا و بامیلو در مقابل آمازون؛ آیا فروشگاه های ایرانی توان رقابت با آمازون را دارند؟
  • رقابت «حراجمعه» بامیلو و «جمعه به خرید» دیجیکالا؛ تقلیدی از یک تقلید اشتباه!

نظر شما در مورد این فروشگاه چیست؟ آیا تجربه‌ی خرید محصول از این فروشگاه را داشته‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری
برچسب ها: دیجی کالا, فروشگاه اینترنتی
این مقاله را به اشتراک بگذارید
توییتر Whatsapp Whatsapp تلگرام ایمیل کپی کرده لینک پرینت
چه حسی به این مطلب داری؟
Sad0
Sleepy0
Love0
Happy0
Angry0
Cry0
Surprise1
مقاله قبلی بهترین بازی های دوی بی‌ پایان بهترین بازی های دوی بی‌ پایان سال 2018 برای اندروید و آی او اس
مقاله بعدی سامسونگ گلکسی ایکس با 3 نمایشگر همراه خواهد بود! سامسونگ گلکسی ایکس با 3 نمایشگر همراه خواهد بود!
29 نظرات 29 نظرات
  • سعید says:

    واقعا که حرف دل منو زدید و کاملا باهاتون موافقم..
    دیجیکالا چند وقتی هست که داره درجا میزنه و مثل قدیم نیست..
    از پیشنهاد شگفت انگیز های مسخره و کم که همون اول ساعت تموم میشن تا مدیریت کم و مخصوصا شیوه جدید تامین کالا که خیلی اشتباه هست توی ایران با این روش الان..
    فقط دیجی کالا تونست طلسم خرید اینترنتی ایران و اعتماد مردم رو بشکنه که فروشگاه ها دیگه بوجود بیان ولی خودش دیگه کنار رفت

    پاسخ
    • Mahdi says:

      و درضمن کسی که خودش کسب و کاری به این بزرگی و کارآفرینی به این بزرگی نداره حق اظهار نظر در مورد همچین شرکتی رو نداره

      پاسخ
      • Mahdi says:

        سلام
        حالا که دارم نگاه میکنم منو تند رفتار کردم
        و معذرت خواهی میکنم ولی دیجی کالا بد مطلق نیست و خوب حسن هایی هم داره

        پاسخ
        • رضا says:

          دیجی حُسن چندانی هم ندارد

  • ایمان says:

    من از قدیمی ترین مشتری های دیجی کالا هستم و برای خودم و برای شرکتم بسیاری از خرید هامو انجام دادم ، واسه اکثر دوستام خرید کردم ولی امروز حتی حاضر نیستم صفحه دیجی کالارو باز کنم چراکه اینکارو توهین به شعور خودم میدونم ، شرکتی که اوصول اولیه رشدش و شعارهاش که ضمانت بهترین کیفیت و کمترین قیمت و لذت خرید اینترنتی و ارسال ۲۴ ساعته بود انقدر دستخوش تغییرات منفی به ضد مشتری شده که واقعا ارزش خرید کردن رو نداره ، البته بازار هم از شکل سنتی در اومده و فروشنده های ماهر و درستی بوجود اومده که حواسشون هست انقدر خوب کار کنن که دیجی کالا حرفی واسه گفتن نداشته باشه ، به نظرم این شرکت در آینده نه چندان دور ورشکست میشه و بطور کلی از بین میره چون اعتماد مشتری ها روز به روز از بین رفته ، یادم نمیره که توی پیشنهاد های شگفت انگیز چقدر سر ملت کلاه گذاشتن و توی روز روشن کلاه برداری کردن ، به هر حال متاسفم برای مدیرای این شرکت

    پاسخ
    • Mahdi says:

      میشه بگید این آمار و مزخرفات رو از کجا درآوروید
      که دیجی کالا ورشکست میشه
      شرکتی که توانایی توزیع کالا به ۲۰۰ میلیون کاربر رو داره حالا حالا ها ورشکست نمیشه

      پاسخ
  • Mahdi says:

    فعلا که شما ها دارید با این سایت های کوچیک و فسقلی درجامیزنید و اون به فکر بین الملی کردن تجارتشه

    پاسخ
    • Mahdi says:

      من بابت تند رویم معذرت میخوام

      پاسخ
    • رضا says:

      فعلاً دیجی کالا کمبود بودجه داره
      فقط جلوی همان اخراج و تعدیل نیرو هاش رو بگیره کافی است

      پاسخ
  • Mahdi says:

    ببینید منصفانه به قضیه نگاه کنید تمام این حرفا از روی آمار غلطه و دیجی کالا توانایی ارسال کالا به ۲۰۰ میلیون کاربر رو در حال حاظر داره و فک نکنم حالا حالاها ورشکست بشه

    پاسخ
  • شاهین says:

    ضمن تشکر، چطور اثبات می کنید که حرفاتون درسته؟هر کی بزرگتر بشه افراد بیشتر ی دوست دارند نابودش کنند ممکنه این حرفها همه از حسادت باشه
    با تشکر

    پاسخ
    • هاشم رضاپور says:

      سلام
      دیجی رو به عنوان یک وب سایت خبر و نقد و بررسی اطلاعات لازم را پیرامون تمامی مسائل مربوط به این رسانه منتشر خواهد کرد.
      تصمیم گیر نهایی شما هستید کاربر عزیز و قطعا خرید از دیجی کالا مزایای بسیار خوبی هم دارد که احتمالا از آنها با خبر هستید. از همین رو این مطلب تنها یک نقد از سمت ماست که بسیاری از مردم آن را قبول دارد و ما امیداریم که این فروشگاه به زودی این مشکلات را رفع کند.

      پاسخ
  • ح.ق says:

    بنظر من هر ادمی که از دیجی کالا خرید میکنه بزرگترین خیانتو به خودش کرده

    پاسخ
  • اسدی says:

    قیمت اجناس رو بیشتر از چیزی که زده حساب میکنه و این در واقع کلاه برداری و دزدی هست من در خرید دو کالا دقیقا این رو به عینه دیدم هر جا هم برم همین رو خواهم گفت تا دیگران آگاه شکند خواهشها دقت کنید اگر قراره چیزی از دیجی کالا بخرید مخصوصا زمانیکه چند قلم خرید میکنید قیمتها را خودتون جمع بزنید

    پاسخ
  • محمدرضا says:

    بنده یکی از مشتریان قدیمی و ثابت دیجیکالا هستم. توضیحات شما درست هست ولی با دیدگاه قدیمی.. از زاویه ی دیگری باید به موضوع نگاه کرد……..مشکلاتی ک این روزا دی جی کالا داره میشه به قیمت بالاتر اجناس و تاخیر در ارسال اشاره کرد ک هر دو دلایل خاص خودشو داره….. در تاخیر ارسال میشه به این نکته اشاره کرد ک دی جی در 3 ساله گذاشته نزدیک به 80 میلیون کاربر جدید اضافه کرده و بدون شک پاسخگو بودن برای همه ی افراد نیازمند زمان بیشتری هست…. در مورد قیمت. بنده به شخصه حاضرم از شرکتی با 50 تا100 تومن گرون تر جنسی رو تهیه کنم ک نسبت به کیفیت ارسال. بازگشت محصولش و سلامت جنس مطمن باشم. تا از دست فروش و شرکت‌های ضعیفی ک اگر کوچیک ترین مشکلی دستگاه داشته باشه باید هزارتا دلیل بیاری ک اینجوریه و اون جور و در آخر بشنوی ک ما برگشت کالا داریم….. من همیشه از خریدام از دی جی راضی بودم…

    پاسخ
    • جمشیدی says:

      بابا کلا جمعیت ۸۰ میلیون نفره، که یه تعدادشون اصلا خرید اینترنتی نمیکنند، مثلا بچه های زیر ده سال یا دسترسی به اینترنت ندارن، بعد دیجی کالا ۸۰ میلیون کاربر جدید اضافه کرده…!؟

      پاسخ
    • سجاد says:

      کلاً 5 میلیون نفر تو کشور خرید اینترنتی دارند که نوشتی تو یه هفته 80 میلیون کاربر جدید به دیجی کالا اضافه شده؟!!!!
      اصلاً میدونی کل جمعیت ایران 80 میلیونه

      پاسخ
  • سوسن says:

    اره مشخصه دمپایی آبی سفارش میری صورتی میفرسته بعد مرجوع هم میگه ابی موجود نیست کلاهبرداره اصلا حس خوبی یه این دیجی کالا ندارم

    پاسخ
  • حسین says:

    دوستان من بالای 5 بار از دیجی کالا چیزی خریدم معمولا خراب بوده پس دادم
    نخرین هفته پیش سفارش دادم
    قرا. بوده امروز برسه دستم
    گفتن نمیرسه
    زنگ زدم میگه 72 ساعت صبر کن ببینیم چی میشه
    افتضاح شده
    همه همینو میگن
    قلم پام بشکنه دیگه از دیجی کالا چیزی بخرم
    تجربه کنین ولی پشیمون میشین
    خود دانی….

    پاسخ
  • علی says:

    اینکه قیمت لحظه ای با دلار افزایش یا کاهش پیدا کنه کاملا طبیعیه و باید این اتفاق بیفته
    به این موردش نباید اشکال گرفت.
    برای درک بهتر این مسئله یه مثال میزنم
    شما یه فروشنده هستین و ده تا گوشی موبایل با قیمت هر کدوم یک میلیون برای فروش گذاشتین
    قیمت دلار افزایش پیدا میکنه و قیمت اون گوشی برای خودتون موقع خرید دو میلیون میشه.
    بعد از اتمام موجودی فروش اولتون و خرید بعدیتون متوجه میشید نمیتونید با پول فروش قبلی به اندازه قبل خرید جدید بزنید
    روز به روز این تورم ادامه پیدا میکنه و روز به روز تعداد اجناس شما برای فروش کاهش پیدا میکنه. و این برای فروشنده ضرره!
    کاش قیمت دلار ثبات داشت که این مشکلات رو نداشتیم ولی توی کشور ما اگه با قیمت دلار حرکت نکنیم میریم توی ضرر

    پاسخ
    • جمشیدی says:

      حالا اگه دلار پایین بیاد گوشی یه میلیونی بشه هفتصد تومن ، قیمتت رو کاهش میدهی!؟ نه معلومه که نمیدی چون گرون خریدی خخخخ ، بی انصاف که باشی همیشه یه دلیل برای گرون فروشی داری که اتفاقا منطقیه

      پاسخ
  • صحرا says:

    واقعا درست می گید
    در این شرایط کرونا سو استفاده دیجی کالا بیشتر هم شده.
    چند مثال که به چشم دیدم می زنم:
    قیمت یک مدل تلویزیون سونی حدود 4 میلیون گرونتر از بازار بود! وقتی رفتیم بازار از اختلاف قیمت عجیب شوکه شدیم.
    سال 97 لپ تاپ hpbs93nia در دیجی کالا حدود 15 میلیون بود اما در بازار 9 میلیون این مثال قدیمی و مثال تلویزیون برای سال 99 هست.
    که این کارشون(منظورم قیمت لپ تاپه) باعث شد من تصور کنم فروشنده منصف است و فروشنده هم گفت اگر باور نمی کنم از دیجی کالا قیمت رو چک کنم. در واقع دیجی کالا به اینکه محصول بدی بخرم و بازارگرمی الکی فروشنده که نوعی کلاخ برداریه کمک کرد.
    بعد از اون موضوع من از دیجی کالا خرید نکردم تا در شرایط کرونا مجبور شدم باز هم خرید کنم و چند مثال از همین یک ماه اخیر می زنم:
    1- کتانی مشکی سفارش دادم و سرمه ای ارسال شد.
    2-پدرم کفشی سفارش دادن که یه وقتی رسید دیدیم یه لنگه اش نیم سایز بزرگتر از اون یکیه
    3-محصولی با دو روز تاخیر به دستم رسید و دقیقه ی 90 یعنی زمانی که بازه ی ارسال شده بود بهم گفتن و زمان جدید هم خودشون تعیین کردن
    4-در یک سفارش دیگه یکی از محصولاتم حذف شد، زمان سفارش دو بار تغییر کرد و خودشون زمان رو تعیین کردن اونم مثل قبل دقیقه ی 90 یعنی من سه بار منتظر موندم مرسوله م بیاد و زمانش تغییر کرد. در همین سفارش یک محصول باز هم رنگش اشتباه فرستاده شد زمانی که رفتم در نظرات نوشتم که رنگ اشتباه فرستاده شده نظرم رو تایید نکردن و ایمیل زدن مغایر با قوانین بوده.
    5- اگر به قسمت کفش های نایک و ادیداس مراجعه کنید کلی کفش غیر اصل می بینید که نوشته شده غیر اصل اینا تا حدود یک ماه پیش به اسم اصل فروخته می شدن و اگر نظرات رو بخونید هستن کسایی که به اسم اصل خریدن و استفاده هم کردن و اومدن ذکر کردن که حس می کنن اصل نیست و مدتها کفش های غیر اصل رو به اسم اصل با قیمت های زیاد فروخته. مطمئنا باز هم چنین محصولاتی هست
    و در نهایت جمع بندی اینکه دیجی کالا با وجود انحصاری که در دست داره از شرایط سو استفاده می کنه و مشتری مداری هم نداره اما باز هم به دلیل انحصاری بودنش مردم مجبور می شن ازش خرید کنن و این شرایط کرونا هم که خیلی کار رو براشون راحت کرده.
    خدا می دونه برای ایجاد و حفظ این انحصار تا الان چند کسب و کار رو زمین زدن و چند شرکت رو ورشکست کردن..
    صحبتم طولانی شد و مطمئنا موارد متعدد دیگه ای هست که از قلم افتاده باشه.
    و شاید بگید در شرکت به این بزرگی این موارد طبیعیه اما از نظر من شاید یه بار طبیعی باشه ولی این همه نه این هنه نشان ضعف در سیستم و مدیریته و نشان دهنده ی اینه که دیجی هم مثل خودروسازی با در دست گرفتن انحصار هر کاری که می خواد داره می کنه.
    سر قیمت هم همین روزها که دلار روزانه گرون می شه می تونید تو دیجی کالا قیمت هارو چک کنید.

    پاسخ
  • حسن says:

    اونایی که کامنت منفی گذاشتن 100 درصد مطمئنم تازه فروشگاه اینترنتی زدند و با این کار میخوان دل خودشونو خنک کنن
    خدماتی که دیجی کالا میده هیچ فروشگاه دیگه ای نمی تونه بده
    کیفیت ارسال . پذیرش مرجوعی . سیستم حمل و نقل اختصاصی که از سلامت جنست مطمئنی
    و اگه سفارشی رو کنسل کنی همون لحظه پول میاد حسابت
    نه اینکه دو روز التماس فروشنده کنی تورو خدا پول منو بده

    پاسخ
    • سجاد says:

      سلام
      مطمئنم بی شک یکی از کارمند های همین دیجی کالای کلاه برداری

      من دو ساله مشتری دیجی کالا بودم ولی دیجی کالا دیگه خیلی افتضاح و داغون شده

      خدماتی که دیجی کالا داره همین هستش :
      ارسال کالای ارزان و بی کیفیت
      ارسال کالا های فیک و تقلبی
      نداشتن ناظر برای کالای فروشنده ها
      ارسال کالای اشتباه
      پس ندادن پول و کالای مرجوعی که دزدی جدیدشان است

      حتی یه اوپراتور پاسخگوی درست و حسابی هم ندارند

      پاسخ
  • علیرضا says:

    متاسفانه مشکل تو مملکت ما اینکه یه کاری شروع میشه و انجام میشه و همه میاند ازش استفاده میکنند و بعد میان در رابطه با فرهنگ سازی و اصولش انجام میشه
    و نتیجه این میشه که
    البته در این فروشگاه های خوبی هستند که دارای اسم و رسمی هم نیستند و خوب هم رفتار میکنند و چند سال هم هست دارند کار میکنند و خودشون رو هم گم نکردید
    من چند وقت پیش از یکی از همین فروشگاه های آنلاین که به نظرم خوب اومد خرید داشتم و راضی هم بودم
    فروشگاه آفرید کالا
    ***

    پاسخ
  • پژمان says:

    یکبار برای تست یک کلاه کپ که پشت توری دارد سفارش دادم.. رنگ سیاه سفارش دادم بعد معلوم شد ابی فرستادند رهگیری کد مرسوله که میزدم مینوشت ارسال شد تو راهه.. پشت دره… بعد از چند روز نوشت موجودی نداریم ارسال نشده برید همون لنز دوربین جمع کنید بفروشید بهتره صد رحمت به سایتهای باکلاس و فهیم ایرانی مثل زنبیل یا سایمان دیجیتال، ایسام و بقیه که حداقل شرافت کاری دارند و دلقک ها مدیریتش نمیکنن

    پاسخ
  • منصف says:

    دیجی کالا شده دلال. شبکه مستند یه فیلم پخش کرد به اسم مستند بیجه ایتجوری شده. تازه این دلالی و سرکار گذاشتن خریدار به فرادرس هم رسیده. یه سطح درس زبان آلمانی دارن تو دوساعت ازA2 رسیده به B2 .

    پاسخ
  • مجید محمودیان says:

    من تاریخ ۲۶ اردیبهشت یه کیبرد سفارش دادم فرداش دیجی کد تخفیف داد . من خریدمو لغو کردم تا کد تخفیفمو وارد کنم که فروشنده گرون کرد . بدتر شد
    من دوباره با قیمت گرونتر سفارش ثبت کردم ۲۹ اردیبهشت و جنس تو انبار فروشنده بود و از طریق دیجی کالا بعد ۲ روز کاری ارسال می شد . البته روز سوم رو که میگه ظرفیتا تکمیله و روز ۴ امم میگه برا کاربران دیجی پلاسه . نزدیک ترین تاریخ ارسالش ۳ خرداد بود . الان ۸ خرداده و از ۲ خرداد مرسوله من تو پردازش گیر کرده . فروشنده کالا رو ارسال کرده دیجی کالا فاکتور کرده بسته بندی کرده ولی یه هفتس که از مرکز پردازش زرین مرسوله رو نمی فرسته مرکز توزیع و من تا الان ۸ بار زنگ زدم و پیگیری کردم همش میگن پیگیری میکنیم و بهتون زنگ می زنیم برای هماهنگ کردن زمان ارسال سفارشتون ولی زهی خیال باطل ، بشین تا بیاد . اپراتور هایی که تماس ها رو جواب میدن کاری جز زدن تیک فوری نمی تونند براتون بکنن که اونم هیچ تاثیری نداره . پولشم پیش پیش گرفتن اگرم بخوام الان کنسل کنم ۵ روز کاری پیگیری می خواد تا بتونم پولمو پس بگیرم .
    البته من قبل اینکه این کیبرد رو سفارش بدم حسابی تحقیق کردم و 4 تا پاساژ رو گشتم ولی پیدا نکردم و مجبوری از دیجیکالا سفارش دادم . همیشه هم پرداخت در محل رو میزدم اما این دفعه برای اینکه از پست رایگان استفاده کنم اکانت جدید ساختم و موجودی کالا هم ۱ عدد بود اگرچه که همون فروشنده همون کالا رو تو یه آگهی دیگه داشت صد تومن گرونتر میفروخت و مشکلش کمبود جنس نبود ! و همراهش چندتا چیز دیگه سفارش دادم و گفتم تو ۲ تا مرسوله برام بیارن. این شد که دیگه گزینه پرداخت در محل نداشت رفتم پرداخت اعتباری رو امتحان کنم دیدم بهرش زیاده نمی صرفه بازگشت رو زدم پیام داده که کالای شما تا یکساعت فقط رزرو میشه . رفتم دیدم اون فروشنده ناموجود کرده و حالا باید گرونتر بخرم این بود که گفتم همینکه ارزونتره بذار پرداخت اینترنتی کنم . الان یه مرسولم ۱ خرداد اومده ولی کیبرده هنوز بعد ۱۰ روز از ثبت سفارش نیومده و معلومم نیست کی بیاد . حالا من کاری که کردم این بود که از یه فروشنده دیگه ای با قیمت بالاتر پرداخت در محل سفارش دادم برا ۱۱ خرداد ، هر کدوم که زودتر اومد اون یکی رو کنسل می کنم . و رسیدن مرسوله تازه اول بدبختیه که جنس مرجوعی یا فیک نباشه و پیگیری دریافت پول پرداخت اینترنتی.
    کلا دیجی کالا گزینه آخرتون باشه
    تو دیجی کالا هم فقط از فروشنده خود دیجیکالا بخرید
    یا فروشنده هایی که هم نظر خریدارنشون خوبه و هم کالاشون تو انبار دیجی موجوده
    و گرنه اسیر میشید خییییییییییلی بدم اسیر میشید
    من اگه می تونستم به عقب برگردم یه کیبرد جایگزین انتخاب می کردم و از بازار حضوری می خریدم ، حتی یه کیبرد پایین تر ولو گرونتر . خیلی راحت تر بودم .

    پاسخ
  • یلدا says:

    ببینید می خواهم تجربه چند سال خرید از دیجی کالا رو در اختیارتان قرار دهم که بدونید اگر دچار دردسر شوید (البته مطمئن باشید در صورت ادامه دادن در خرید های خود به آن مبتلا می شوید) با سیستمی روبرو می شوید که فقط و فقط قصد نابود کردن شما را دارد!! این نابود کردن بصورت روانی است یعنی آنقدر با اعصاب و روان شما بازی میکنند که به آنها توهین مستقیمی کنید و در نهایت چهره حق به جانب به خود بگیرند و بگویند از شما شکایت می کنند! در جمهوری اسلامی ایران نهادهایی بطور موازی و کاملاً بی خاصیت با یکدیگر در حال فعالیت هستند که بیشتر فکر می کنم تنها به منظور کارآفرینی عده ای از خودی های مربوط بخودشان بوده است! بله این صحبت درست است که دیجی کالا ممکن است هم پول شما رو نزد خود نگه دارد و هم کالای خریداری شده شما رو و چیزی به شما نیز تحویل ندهد! برای مثال خریدی می کنید و بعد مرجوع می کنین و بر سر مرجوعی با دیجی کالا درگیر می شوید این وسط اگر کالای شما رو دیجی کالا بلاک کند پول شما رو هم پس نمی دهد! این تنها یک حالت است و حالتهای دیگه ای هم وجود دارد که اگر اسم تخلف بر روی آن می گذارند برای ان است که دیجی کالا متهم به عمل مجرمانه ای نشود (حال اینکه این افعال عمل مجرمانه است نه تخلف) اما آیا همه این تخلفات را نیز ثبت می کنند؟ جواب منفی است! به نشریات داخلی سری بزنید و ببینید که آیا اتحادیه کشوری کسب و کار مجازی نیز بر روی تخلفات دیجی کالا سرپوش می گذارد یا خیر! اینماد که دیگر جای خود دارد و در حقیقت تنها گزینه پیش رویتان گرفتن وکیل است که اگر در دادگاه موفق شوید حق الزحمه وکیل و جبران خسارت شما نیز بر عهده دیجی کالا خواهد بود. برخی قضات حتی در این موارد جزای نقدی و حبس نیز در نظر می گیرند که ممکن است برخی قضات نیز اینگونه نباشند.البته بایستی مدارک معتبری نیز داشته باشید!

    پاسخ

نظر بدهید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا یک امتیاز انتخاب کنید!

تبلیغات

موبوگیفت
  • خرید فالوور ایرانی
  • خرید فالوور ارزان
  • پنجره دوجداره
  • خرید ممبر تلگرام
  • تاثیر سیاست های ترامپ بر کریپتو
  • ارز دیجیتال ایاس ( EOS)
  • قدرت دادن چین لینک به Web3
  • راز نوسانات بیت کوین
  • دوج کوین یا شیبا
  • دستگاه جوجه کشی دماوند
  • خرید بیت کوین
  • دوربین کوچک سیم کارت خور
  • خرید اکانت اسپاتیفای
  • لوستر مدرن
  • خرید سرور hp ماهان شبکه اچ پی

آخرین خبرها

مشخصات ویوو ایکس فولد 5

نگاهی پیش از عرضه به گوشی تاشو جدید ویوو ایکس فولد 5

ویوو S30 پرو مینی

ویوو S30 پرو مینی در راه است؛ غول کوچک با باتری 6500 میلی آمپری و دوربین پریسکوپ

گلکسی F56 فایو جی

گلکسی F56 فایو جی به عنوان باریک‌ترین گوشی سری F سامسونگ معرفی شد

مطالب مرتبط

چگونه با پشتیبانی نمایندگی HP تماس بگیریم؟ شماره تلفن و راهنمای ارتباط
مقالات گوناگون

چگونه با پشتیبانی نمایندگی HP تماس بگیریم؟ شماره تلفن و راهنمای ارتباط

15 اردیبهشت 1404 ساعت 16:15
ساعت سیکو و ساعت اورینت
مقالات گوناگون

نکات مهمی که قبل از خرید ساعت باید بدانید

15 اردیبهشت 1404 ساعت 15:35
آموزش ساخت اپل آیدی در سال 2025
مقالات گوناگون

آموزش ساخت اپل آیدی در سال 2025

13 اردیبهشت 1404 ساعت 15:30
طراحی روف گاردن هوشمند
مقالات گوناگون

طراحی روف گاردن مدرن؛ وقتی تکنولوژی هوشمند وارد بام خانه‌ها می‌شود

12 اردیبهشت 1404 ساعت 17:00

درباره دیجی‌رو

رسانه دیجی‌رو با شعار دنیای تکنولوژی در اوایل سال 94 تاسیس شد. ماموریت ما اطلاع رسانی صحیح و ارائه آخرین اخبار تکنولوژی، بررسی محصولات دیجیتال، راهنمای خرید کالاهای دیجیتال و همچنین تهیه به‌روزترین مطالب آموزشی و مقالات در حوزه تکنولوژی، علم و سبک زندگی است. گروه دیجی‌رو همه‌ی تلاش خود را به کار خواهد گرفت که روزبه‌روز بر کیفیت و خدمات این رسانه بیفزاید تا دیجی رو به عنوان رسانه‌ای معتبر بدرخشد.

logo-samandehi
دنبال کردن
تمامی حقوق برای رسانه دیجی‌رو محفوظ است. 1403 ©
خوش آمدید

ورود به حساب کاربری

فراموش رمز عبور