حضور آنلاین یک کسب و کار، صرف نظر از صنعت، میتواند تاثیر زیادی بر موفقیت آن هم داشته باشد. در عصر حاضر و به خصوص با همه گیری کوید- ۱۹ بسیاری از کسب و کارها بیش از پیش نیاز به داشتن وب سایت دارند.
اما متاسفانه درحال حاضر بسیاری از کسب و کارها هنوز متوجه آن نشدهاند که اکثر مشتریان آنها قبل از خرید، از وب سایت آنها بازدید خواهند کرد.
حضور قوی و پررنگ یک کسب و کار در فضای آنلاین به خصوص وب سایت میتواند در آمد کسب و کار را بسیار افزایش دهد. بله کیفیت وب سایت شما بر نتایج آن تاثیر میگذارد.
بسیاری از سازمانها و کسب و کار ها هنوز برای ورود به فضای آنلاین مردد هستند زیرا احساس میکنند به اندازهی کافی از فناوری آگاه نیستند و نمیدانند چگونه یک وب سایت را مدیریت کنند و سایر شرکت ها هم دغدغه هزینه و قیمت را دارند.
خبر خوب این است که راه حلی برای تمامی این دغدغه ها وجود دارد اما اگر هنوز نیاز به دلیل و برهان دارید ما در ادامه دلایل مهم وجود یک کسب و کار در فضای آنلاین را ذکر خوایم کرد.
6 دلیل مهم برای داشتن وب سایت
اعتبار
یکی از اصلیترین دلایل داشتن وب سایت برای هر کسب و کار افزایش اعتبار سازمان یا شرکت است. به احتمال زیاد چندین ارائه دهنده یا همان طراح سایت خدمات مشابهی را به شما ارائه میدهند، اما یکی از راههایی که شما را از سایر کسب و کارها میتواند متمایز کند ظاهر بروز و متناسب با کسب و کارتان است که اطلاعات کامل و دقیق را به وضوح به مشتریان منتقل میکند.
بدون داشتن وب سایت، مردم ممکن است مشروعیت شما را به عنوان یک کسب و کار زیر سوال ببرند. وجود و داشتن یک وب سایت در خور برند شما میتواند تاثیر اولیه بسیار خوبی را بر روی مخاطبین شما بگذارد.
۱- برند
یکی از مهمترین کارهایی که میتوانید انجام دهید، نشان دادن نام تجاری خود به مشتریان احتمالی است. با مشخص کردن اینکه شما چه کسی هستید و چه خدماتی ارائه میدهید میتوانید فروش خود را افزایش دهید.
این همان چیزی است که میتواند شما را از رقبای خود متمایز کند. بدون داشتن وب سایت این کار میتواند چالش برانگیز باشد زیرا مردم نمیتوانند به راحتی اطلاعات مد نظرشان را در مورد شما و برند شما به دست آورند.
۲- ایجاد لید یا سرنخ
شاید یکی از جذابترین دلایل داشتن وب سایت برای کسب و کار شما جذب سرنخ یا لید (مشتری بالقوه) باشد.
زمانی که مردم به صورت آنلاین شما را پیدا کردند به محصول یا خدمات شما علاقهمند شدند و خواستند بیشتر از شما آگاهی پیدا کنند، به لطف اطلاعات جامع و کاملی که شما در وب سایت قرار دادید، این فرصت برای شما فراهم میشود که فروش خود را افزایش دهید.
۳- ترافیک ارگانیک
داشتن یک وب سایت زیبا و جذاب بسیار مهم است اما اگر کسی نباشد که وب سایت شما را ببینید و شما در حوزهی مرتبط با خود در نتایج جستجو نباشید مطمئنا ظاهر زیبای وب سایت برای شما مشتری جذب نخواهد کرد.
با سئو یا بهینه سازی وب سایت میتوانید شانس حضور خود، محصولات و خدماتی که ارائه میدهید را در نتایج جستجوی گوگل افزایش دهید.
۴- صرفه جویی در زمان + خدمات مشتری
بسیاری از مشتریان بالقوه کسب و کارهای سنتی سوالات سادهای مانند ساعت کار یا مکان شرکت را با استفاده از تماس جویا میشوند.اگر شما تماسی را از دست بدهید مشتری ناراضی خواهد شد و تاثیر بدی بر روی برند شما خواهد داشت.
همچنین اینگونه تماسها میتواند تمرکز پرسنل را از کارهای مهم منحرف کند و شما باید هزینه و زمان زیادی را بابت پاسخگویی به چنین سوالات بپردازید.
یک وب سایت میتواند تعداد این تماسها را به شدت کاهش دهد و بهرهوری داخلی را هم به شدت افزایش دهد، همچنین تجربهی کاربری هم به افزایش چشمگیری خواهد داشت و مشتری بدون نیاز به تماس و فقط با استفاده از سایت میتواند به اطلاعات مد نظرش دست یابد.
۵- بروزرسانیها و اطلاعیهها
برخلاف شبکههای اجتماعی شما با داشتن وب سایت به صورت ۲۴ ساعت در روز و ۷ روز هفته در دسترس مخاطبین خواهید بود و به راحتی می توانید اطلاعیهها و خبرهای مربوط به شرکت را بروزرسانی و به اطلاع مخاطبین خود برسانید.
قیمتها، اطلاعات در مورد خدمات و سایر موارد در زمینه فروش را میتوانید با چند کلیک بروزرسانی کنید و اطلاع به مشتری برسانید.
۶- بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ
دیجیتال مارکتینگ بخش بسیار مهمی درگسترش و جذب مشتری در فضای آنلاین به شمار میرود. با بازاریابی دیجیتال هدفمند میتوانید لید یا سرنخهای زیادی را جذب کنید و در نهایت فروش خود را به شدت افزایش دهید. برای اینکار میبایست کاملا هدفمند و با برنامه ریزی عمل کنید تا مخاطبین و مشتریانی که مرتبط با کسب و کار شما هستند وارد وب سایت شوند.
ترافیک هدفمند علاوه بر رضایت کاربر نرخ RIO یا بازگشت سرمایه را هم برای شما به بهبود خواهید بخشید، در صورتی که آشنایی با این مبحث ندارید میتوانید به شرکتهایی مانند گروه تاچ که در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیت میکنند بسپارید.
معرفی گروه دیجیتال مارکتینگ تاچ
موضوع توسعه کسب و کار و افزایش میزان فروش برای تمام صاحبان کسب و کار مهم است و ما در گروه تاچ خدماتی را ارائه میکنیم که شما بتوانید محصولات و خدماتتان را به راحتی به بازار هدفتان معرفی کنید و علاوه بر توسعه برند، میزان فروش خود را افزایش دهید.
ما با ارائه خدمات طراحی سایت یزد با گروه تاچ فعالیت خود را آغاز کردیم و سپس با ارائه خدمات سئو یزد دامنه خدماتمان را گسترش دادیم و خوشبختانه در حال حاضر با ارائه خدمات جامع دیجیتال مارکتینگ پاسخگوی مشتریانمان در سرتاسر ایران هستیم.
ما میدانیم که صرفا ابزارهای نوین فروش کمکی به توسعه کسب و کار نمیکند وقبل از آن تسلط بر علم فروش لازمه کار است.
تسلط بر علم فروش باعث میشود تا بتوانیم از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم و ما علاوه بر ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ در کنار شما هستیم تا بتوانید اثر بخش ترین نتیجه را بدست آورید.
گروه تاچ از سال 1395 فعالیت خود در زمینه طراحی سایت، طراحی لوگو و خدمات دیجیتال مارکتینگ یزد آغاز کرده است.
در گروه دیجیتال مارکتینگ تاچ برای اینکه بتوانیم خدمات بهتری را ارائه دهیم درباره کسب و کار شما مطالعه میکنیم، تیم تاچ متشکل از افرادی است که علاوه بر تسلط به دانش IT درک درستی از تجارت دارند.
برخی خدمات گروه تاچ
- طراحی سایت
- طراحی لوگو
- طراحی برندینگ
- طراحی بسته بندی
- طراحی گرافیک
- عکاسی صنعتی و تبلیغاتی
- بهینه سازی وب سایت یا سئو
- تبلیغات در گوگل
- استراتژی برند
- انتخاب نام برند
- ایمیل مارکتینگ
#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
دیجیرو مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.
عالی بود.