در این مقاله آموزشی با مقایسه برخی از سرویس های پرمیوم شما را در خرید انواع اکانت پرمیوم و ساخت اپل آیدی آشنا می شویم.
آموزش انتقال تنظیمات چارت تریدینگ ویو؛ انتقال واچ لیست
در این بررسی سرویس های پرمیوم و آموزش استفاده از آن ها نحوه انتقال واچ لیست و تحلیل ها تریدینگ ویو از یک اکانت پرمیوم به یک اکانت پرمیوم جدید را آموزش میدهیم. سه نکته مهم را در آغاز کار حتما باید در نظر بگیریم، نکته اول اینکه حتما بایستی از طریق vpn به کشور آمریکا متصل شویم. نکته دوم اینکه قبل از اتمام اشتراک اکانت فعلی بایستی عمل انتقال صورت پذیرد. نکته آخر نیز بایستی دقت شود که هرگز دو اکانت را نبایستی در یک مرورگر باز کنیم.
در این آموزش از دو مرورگر chrome و brave استفاده می کنیم. ابتدا بایستی از طریق تنظیمات هر دو مرورگر اقدام به پاکسازی کش مرورگرها کنیم. جهت انجام این کار از قسمت تنظیمات history و انتخاب clear browsing data بایستی در تبهای basic و advanced عمل clear data را انجام دهیم.
همچنین از قسمت more tools و انتخاب developer tools، از قسمت application و از تب storage با فعال کردن تیک simulate custom storage quota عمل clear site data را انجام می دهیم.
پس از انجام تنظیمات اولیه در هر کدام از مرورگرها به وسیله ctrl+shift+n یک صفحه خصوصی باز می کنیم و صفحات قبلی را می بندیم. در مرورگر chrome وارد سایت تریدینگ ویو شده و وارد اکانت قبلی خود می شویم. در مرورگر brave هم با وارد کردن یوزر و پسورد وارد اکانت جدید خود می شویم. در اکانت قدیمی وارد صفحه چارت شده، از سه نقطه گزینه export chart data را انتخاب و فایل خروجی را در یک مکان ذخیره می نماییم.
انتقال واچ لیست به اکانت پرمیوم جدید تریدینگ ویو
حال بعد از خرید اکانت تریدینگ ویو وارد اکانت جدید شده و از طریق سه نقطه import chart data را کلیک کرده و فایل مورد نظر را انتخاب می کنیم. به همین سادگی واچ لیست را از اکانت قبلی به اکانت جدید انتقال می دهیم.
آموزش انتقال تنظیمات چارت تریدینگ ویو؛ انتقال تحلیل ها
جهت انتقال تحلیل ها هم می توان یکی از تحلیل ها در اکانت قدیمی را انتخاب کرده و آدرس صفحه وب آنرا کپی کنیم. حال به اکانت جدید رفته و آدرس کپی شده را در آدرس بار paste می کنیم. در پایان کلید کپی سمت راست از بالا را انتخاب کرده و یک نام جدید انتخاب میکنیم. به همین سادگی تحلیل ها نیز به اکانت پریمیوم جدید انتقال پیدا می کنند. بایستی خاطر نشان شد، در پایان حتما بایستی از اکانت قبلی خروج بزنیم و به هیچ عنوان دیگر به آن ورود نکنیم و مجددا کش مرورگر را پاک کنیم.
مقایسه سرویس پرمیوم اسپاتیفای و اپل موزیک
اکانت پرمیوم apple music یا spotify بخریم؟ طرفداران حرفه ای موزیک راه های زیادی برای گوش دادن موزیک دارند ولی با دو انتخاب جدی apple music و spotify مواجه هستند. حال سوال اینجاست که کدام یک از این سرویس ها بهتر و با کیفیت تر هستند. اپل موزیک و اسپاتیفای دو سرویس جذاب با طیف گسترده ای از کاربران میباشند که هر کدام از آنها طرفدارن مختص به خود را دارند. مقایسه ی اسپاتیفای و اپل موزیک رو به صورت متختصر در ادامه شرح میدهیم.
از لحاظ تعداد موزیک سهم اپل موزیک با 75 میلیون موزیک در برابر 70 میلیون موزیک اسپاتیفای بیشتر است. البته از 70 میلیون موزیک اسپاتیفای حدودا 5 درصد آن مربوط به پادکست می باشد، ولی شرکت اپل برای پادکست ها از سرویس اپل پادکست به صورت مجزا استفاده میکند. از لحاظ قیمتی تقریبا قیمت هر دو سرویس برابر می باشد و از این نظر برتری خاصی نسبت به یکدیگر ندارند.
از نظر کیفیت در apple music از فرمت aac با کیفیت 256 kbs استفاده می شود ولی در نقطه مقابل در اسپاتیفای سه کیفیت 96 kbs، 192 kbs و 320 kbs ساپورت می شود. در اسپاتیفای با توجه به بسته اشتراک، کیفیت موزیک نیز متفاوت می باشد. مثلا در نسخه پایه کیفیت موزیک 96 kbs می باشد ولی در نسخه پریمیوم این کیفیت به 320 kbs ارتقاء پیدا می کند. البته apple music از قابلیتهای جذاب lossless و special audio برخوردار است. این قابلیتها با اینکه حجم موزیک را حدودا سه برابر می کند ولی کیفیت آنرا به شدت افزایش میدهد.
مقایسه سرویس های apple music و spotify
از لحاظ فاکتور در دسترس بودن سرویس اپل موزیک علاوه بر دیوایس های اپل از قبیل آیفون، مک بوک، آی مک و غیره بر روی دیوایس های اندروید هم ساپورت می شود ولی نیازمند apple id می باشد. از طرف دیگر اسپاتیفای قابلیت استفاده بر روی انواع گوشی ها و دسکتاپ ها، کنسول های بازی، ماشین ها و گجت های پوشیدنی(مثل ساعت) را دارد. از لحاظ رابط کاربری هم apple music سادگی خاص محصولات اپل را یدک می کشد ولی spotify از یک نمای تیره بهره می برد.
ساخت apple id با استفاده از گوگل ویس
محدودیت هایی که تحریم های بین المللی برای کاربران ایرانی به وجود آورده است. خیلی از دوستداران محصولات اپل را با توجه به قانونی که این شرکت از دو سال قبل جهت ساخت apple id وضع نموده؛ نگران کرده است. در شرایط جدید برای ساخت اپل آیدی با شماره گوگل ویس حتما بایستی اکانت خود را وریفای موبایلی کرد.
برای انجام این کار بایستی ابتدا یک شماره مجازی تهیه کنیم که بهترین گزینه شماره مجازی گوگل، یا به اصطلاح گوگل ویس می باشد. گوگل ویس این اجازه را به کاربران می دهد که جهت انجام فرآیندهایی که نیاز به شماره آمریکا دارند از جمله وریفای کردن apple id؛ از یک شماره مجازی گوگل برخوردار باشند.
خرید شماره گوگل ویس از طریق وب سایت های معتبر امکان پذیر می باشد. پس از خرید این سرویس، گوگل یک gmail با یوزرنیم و پسورد به شما تحویل می دهد. ابتدا بایستی به اکانت جدید گوگل ورود کرد و جهت مشاهده شماره مجازی بایستی از طریق مرورگر به آدرس سایت گوگل ویس رجوع کرد.
حال جهت ساخت اپل آیدی به آدرس سایت اپل آیدی می رویم. در این صفحه بر روی create your apple id کلیک می کنیم. در صفحه جدید اطلاعاتی از قبیل نام، نام خانوادگی، کشور (آمریکا)، تاریخ تولد، ایمیل (apple id)، پسورد و شماره تلفن را وارد می کنیم. در کادر شماره تلفن همان شماره ای که در سایت گوگل ویس وجود دارد را وارد می کنیم. در انتهای صفحه گزینه گزینه text message را انتخاب کرده و گزینه new code را وارد می کنیم.
حال ابتدا یک کد جهت تایید ایمیل ارسال می شود که آنرا دریافت و ثبت می کنیم. سپس در صفحه بعد یک کد به شماره مجازی که خریداری کردیم ارسال می گردد. حال به سایت گوگل ویس رفته و کدی که ارسال شده را یادداشت و در صفحه ساخت apple id ثبت میکنیم. به همین راحتی عملیات ساخت apple id به پایان می رسد.
مرجع اکانت های پرمیوم؛ اکانت 724
خرید انواع اکانت پرمیوم حتما بایستی از وب سایت های معتبر صورت پذیرد. اکانت 724 نامی معتبر در ارائه انواع اکانت های پرمیوم از قبیل تریدینگ ویو، اسپاتیفای، اپل موزیک، گرامرلی، گوگل ویس و غیره می باشد.
این مرجع معتبر، انواع اکانت پرمیوم را در کوتاه ترین زمان ممکن و با قیمتی عادلانه به کاربران ارائه می دهد. اکانت 724 با پشتیبانی 24 ساعته کاربران را در تمامی مراحل خرید و فعالسازی اکانت ها راهنمایی می کند. همچنین تمامی محصولات این فروشگاه از گارانتی معتبر و بی قید و شرط برخوردار می باشند و خیال خریداران را از یک خرید مطمئن آسوده می سازد.
#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
دیجیرو مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.