ایسوس کارت گرافیک ارزان قیمت و قدرتمند Geforce GTX 1050 / 1050 Ti را جذاب کرد

روز گذشته اتحادیه گیمرهای ایسوس از تازه‌ترین کارت‌های گرافیک تراشه پاسکال خود پرده برداری کرد. در واقع شرکت انویدیا این بار به جای قدرت اندوزی در محصولات بالا رده، گیمرهای تازه وارد به این دنیای جذاب را هدف قرار داد تا به لطف یک کارت گرافیک ارزان قیمت، همواره مصرف کنندگان را قادر به انجام کارهایی بزرگ کند.

مدل‌های ROG STRIX GeForce GTX 1050 Ti و STRIX GTX 1050 به ترتیب از تراشه‌هایی همنام خود استفاده می‌کنند و از مهم‌ترین ویژگی‌های کارت‌های گرافیک ایسوس باید به بهبود پایداری و خنک کنندگی همراه با Aura ایسوس اشاره کرد که حتی به کاربران رده ابتدایی نیز امکان تجربه بازی‌های جذاب و مدرن بدون مشکل را داده است.

ایسوس این کارت‌های گرافیک را در سه سری به نام‌های Expedition، Dual و البته Phoenix عرضه خواهد کرد که هر کدام از این‌ها به ویژگی‌های منحصر به فرد و تراشه‌های جدید شرکت انویدیا مجهز هستند. به عنوان مثال مدل اکسپدیشن قادر به اجرای بازی‌ها بدون هرگونه وقفه و طراحی پایدار است و مدل Dual نیز علاوه بر قدرت سخت افزاری، از نظر ظاهری نیز با رنگ بندی مادربردهای جدید ایسوس همخوانی دارد. هر سه سری از این کارت‌ها به منظور کاهش مصرف با فرکانس مرجع عرضه خواهند شد و در مجموع 75 وات توان مصرفی خود را از رابط PCI Express مادربرد به دست می آورند و نیازی به برق اضافه برای روشن ماندن کارت نخواهند داشت.

لازم به ذکر است تمامی کارت گرافیکی‌های ایسوس از تازه‌ترین تکنولوژی‌های خط تولید تمام اتوماتیک شرکت ایسوس که به نام  Auto-Extreme شناخته می‌شوند تولید شده و از قطعات ایمن، استاندارد و البته با کیفیت Supper Alloy Power II در جهت افزایش پایداری و کاهش حرارت برای تولید آن‌ها استفاده شده است. علاوه بر این نرم افزار جانبی و محبوب GPU Tweak II نیز به صورت کامل از این کارت‌های گرافیکی پشتیبانی می کند و می‌توانید به کمک آن سیستم خود را بهینه کنید و از بازی لذت بیشتری ببرید. در ادامه نگاه نزدیک‌تری را به هر سه سری این محصولات خواهیم داشت.

سری ROG STRIX؛ طراحی هنرمندانه با خنک کننده قدرتمند و کارایی بالا

rog-strix-gtx1050ti-o4g-gaming
Asus ROG Strix GTX 1050 Ti

کارت‌های گرافیک ROG STRIX GeForce GTX 1050 / 1050 Ti از خنک کننده سفارشی DirectCU II ایسوس استفاده خواهند کرد که با فن‌های اختصاصی و لبه دار ایسوس تجهیز شده‌اند. کارایی خنک کننده آنها 30 درصد بهتر از مدل مرجع بوده و تا 3 برابر صدای کمتر تولید می‌کنند. همچنین مادر مدل‌های رده بالای سری ROG STRIX، این کارت گرافیک ها از FanConnect ایسوس بهره می برند تا خیالتان از بابت خنک کنندگی کل سیستم هم راحت باشد!

ROG STRIX GeForceGTX 1050 Ti و ROG STRIX GeForce GTX 1050نیز از فناوری Aura RGB ایسوس به منظور نورپردازی و همسان سازی جلوه بصری ظاهر کارت گرافیک با دیگر اجزای پشتبانی شده توسط فناوری Aura بهره می برد.

سری Expedition؛ بدون وقفه بازی کنید

ex-gtx1050ti-4g
Asus Expedition GTX 1050 Ti

کارت‌های گرافیک Expedition GeForce GTX 1050 و Expedition GeForce GTX 1050 Ti از پایداری بسیار بالایی برخوردار هستند تا مصرف کنندگان بتوانند از اجرای بازی‌ها بدون وقفه لذت ببرند. هر دو کارت گرافیک این سری از فن‌های بلبرینگی دوگانه بهره می‌برند که در آن‌ها طول عمری دو برابری نسبت به نسخه‌های محصولی حاصل شده است. این فن‌ها با ایجاد اصطکاک کمتر، راحت‌تر به چرخش درآمده و به طور کلی طول عمر کارت گرافیک را بهبود می‌بخشند. ایسوس مدتی است که آزمون‌هایی خاص را از قطعات مخصوص بازی خود در لابراتوار گیم ایسوس (iCafé Lab) انجام می‌دهد. کارت‌های / 1050 Ti Expedition GeForce GTX 1050 ایسوس با توجه به شرایط بازی در گیم نت‌ها کاملاً بهینه شده و به منظور اطمینان از پایداری، هر قطعه به مدت 144 ساعت با بار گرافیکی کامل مورد سنجش قرار گرفته است.

سری Dual؛ هماهنگ با مادربردهای مدرن ایسوس

dual-gtx1050ti-4g
Asus Dual GTX 1050 Ti

دو کارت گرافیک Dual GeForce GTX 1050 / 1050 Ti شرکت ایسوس نسبت با سایر قطعات سخت افزاری کامپیوتر مصرف کنندگان از جمله مادربردهای سری سیگنیچر ایسوس یکسان خواهند بود تا از نظر فرم رنگ نیز  شما نمای زیبایی را در دستگاه خود ایجاد کنید. از نظر قطعات و تولید ما هیچ تفاوتی بین این سری با دیگر سری‌ها مشاهده نمی‌کنیم اما این کارت‌ها تنها از نظر ابعاد فیزیکی تغییر پیدا کرده و از فن خنک کننده متفاوتی استفاده می‌کنند که نسبت به دو مدل دیگر چیزی حدود 2 برابر خنک‌تر خواهد کد.

سری Phoenix؛ طول عمر دو برابری با ظاهری کوچک‌تر

ph-gtx1050ti-4g
Asus Phoenix GTX 1050 Ti

دو کارت گرافیک Phoenix GeForce GTX 1050 / 1050 Ti کیس های کوچک و جمع و جور را هدف قرار داده‌اند که با فن بلبرینگ دوگانه روانه بازار خواهند شد. قطعات این محصول نیز تفاوتی با دو سری دیگر این کارت گرافیک نداشته و تنها از نظر ابعاد کوچک‌تر شده و ظاهر خنک کننده آن‌ها نیز متفاوت خواهد بود.

منبع asus
مطالب پیشنهادی
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها