دیجی رودیجی رو
  • اخبار تکنولوژی
    • اخبار داخلی
    • اخبار تلفن همراه
    • اخبار سخت افزار
    • اخبار اپلیکیشن‌ها
  • آموزش
  • بررسی محصولات
  • راهنمای خرید
  • سرگرمی
    • اخبار بازی
    • معرفی بازی
      • بازی موبایل
      • بازی دسکتاپ
      • بازی کنسول
    • معرفی اپلیکیشن
    • سینما و تلویزیون
  • دیجی فکت
  • دیجی لایف
  • دیجی10
  • مقالات گوناگون
خواندن: آیا بازاریابی تولید محتوا برای کسب و کار من مناسب است؟
به اشتراک بگذارید
ورود
اعلان نمایش بیشتر
تغییر اندازه فونتآآ
دیجی رودیجی رو
تغییر اندازه فونتآآ
جستجو
حساب کاربری دارید؟ ورود
دنبال کردن
تمامی حقوق برای رسانه دیجی‌رو محفوظ است. 1403 ©
دیجی رو > رپورتاژ آگهی > آیا بازاریابی تولید محتوا برای کسب و کار من مناسب است؟
رپورتاژ آگهی

آیا بازاریابی تولید محتوا برای کسب و کار من مناسب است؟

واحد تبلیغات 12 آذر 1399 ساعت 13:33
زمان مطالعه: 7 دقیقه
بازاریابی تولید محتوا برای کسب و کار
اشتراک گذاری
بلیط هواپیما سفرمارکت

اجازه دهید قبل از اینکه وارد جزئیات شویم به بررسی اینکه “تولید محتوا چیست؟” بپردازیم. در سالهای اخیر جمله ی ” تولید محتوا پادشاه است” در دنیای تبلیغات زیاد شنیده می شود و بازاریابان توجه ویژه ای به آن پیدا کرده اند. اگر دقت کنید اگر محتوایی نباشد چطور می توانید بر اساس آن سئوی سایت را ارتقا دهید و یا در شبکه های اجتماعی فعالیت کنید؟

بازاریابی تولید محتوا چیست؟

هر پیامک، ایمیل، توییت، سایت و توصیف محصول نمونه هایی از تولید محتوا هستند. در واقع هیچ فعالیت تبلیغاتی بدون تولید محتوا وجود نخواهد داشت. موتورهای جستجو و شبکه های اجتماعی از کار می افتند و هیچ کاربری نمی تواند با جستجوی کلمات کلیدی مورد نظر خود به جواب پرسش هایش برسد. اگر بخواهیم یک توصیف دقیق و کوتاه در مورد تولید محتوا ارائه دهیم باید گفت هر چیزی که پیامی را به مخاطب منتقل می کند محتوا نامیده می شود. محتوا قلب کار بازاریابان و هر پیامی که به مخاطب منتقل می کنند است.

بازاریابی تولید محتوا به معنای استفاده از محتوا برای رسیدن به اهداف مختلف بازاریابی برای رشد یک کسب و کار است. این اهداف می توانند جذب مخاطبان جدید، حفظ مشتریان فعلی، اطلاع رسانی، آموزش، سرگرمی و … باشند.

بازاریابی تولید محتوا چه مزایایی برای یک کسب و کار دارد؟

یکی از دلایلی که برخی شرکت ها را در تخصیص منابع برای بازاریابی تولید محتوا مردد کرده است این است که درک کاملی از مزایای این نوع بازاریابی ندارند. در ادامه قصد داریم به بررسی مزایای بازاریابی تولید محتوا در پیشرفت یک کسب و کار بپردازیم.

1- برند سازی

بازاریابی تولید محتوا به مخاطبان چیزی برای گفتگو در مورد کسب و کار شما می دهد. فرض کنید یکی از مشتریان بخواهد سایت یا شرکت شما را به دوستش معرفی کند، آیا بهتر نیست به جای اینکه فقط بگوید یک محصول را از شما تهیه کند از دوستش بخواهد که به سایت شما مراجعه و از مطالب و امکانات سایت شما استفاده کند؟

2- جلب اعتماد

معمولا برای اینکه بتوانید اعتماد مخاطبان خود را جلب کنید باید زمان زیادی از آشنایی آنها با شما بگذرد. بازاریابی تولید محتوا به شما کمک می کند این روند را تسریع کنید. ارائه ی یک محتوای آموزشی یا مقایسه ای که مخاطب بتواند با استفاده از آن مشکلات خود را حل کند و یا خرید بهتری انجام دهد موجب اعتماد او به برند شما خواهد شد.

3- تبدیل یک بازدید کننده به مشتری

یک کاربر از موتورهای جستجو با مطالب شما آشنا می شود و اگر مطلب شما مفید و کاربردی باشد کنجکاو می شود که بیشتر شما را بشناسد و در نهایت مشتاق به خرید از برندی است که اطلاعات مفید و بروز در اختیار او قرار می دهد.

4- افزایش ترافیک سایت

تولید یک محتوای جدید و کارآمد و انتشار آن در سایت به شما کمک می کند بهتر در موتورهای جستجو دیده شوید. هر چه رتبه ی سایت شما در موتورهای جستجو بیشتر ارتقا پیدا کند می توانید مخاطبان بیشتری جذب کنید، ترافیک سایت افزایش پیدا کرده و در نتیجه موفق به فروش بیشتر نیز خواهید شد.

5- بهبود سئو سایت

موتورهای جستجو بر اساس الگوریتم های مختلفی سایت ها را رتبه بندی می کنند. یکی از مهمترین فاکتورهای گوگل برای ارتقا رتبه ی یک سایت کیفیت سئو آن است. تولید محتوا بر اساس کلمات کلیدی موجب  بهبود سئو سایت شما می شود.

6- افزایش فروش

در واقع اولین و مهمترین هدف بازاریابی تولید محتوا ترغیب مخاطب به خرید است. محتوای شما باید بر اساس درک نیازهای مخاطب باشد و بر حل و رفع آن تمرکز کند. یکی از بهترین کاربردهای تولید محتوا در بازاریابی ایجاد نیاز در مخاطب است. مخاطب تا قبل از آشنایی با شما نمی دانسته به چنین چیزی برای زندگی نیاز دارد در نتیجه پس از ایجاد یک نیاز در مخاطب شما می توانید با ارائه ی کالا و خدمات خود به عنوان یک برند موفق ظاهر شوید و او را به خرید تشویق کنید.

بازاریابی تولید محتوا همیشه سبز

اگر وقت یا بودجه ی زیادی برای انجام بازاریابی تولید محتوا ندارید نگران نباشید. تولید محتوای “همیشه سبز” یک راه برای کاهش هزینه ها و جلوگیری از اتلاف وقت است. محتوای همیشه سبز مطالبی هستند که تاریخ انقضا ندارند و در زمان های مختلف می توانید با بروزرسانی یا تغییر شکل آن مجددا آن را به مخاطب عرضه کنید و خواهید دید همچنان مخاطبان جذب آن می شوند. محتوای آموزشی و یا مقایسه و انتقاد از یک محصول از این نوع محتوا هستند و تقریبا همیشه مخاطب خود را دارد.

دقت کنید که در فضای رقابتی این روزها کسب و کارها آنلاین بسیاری وجود دارند که به طور مداوم خود، شبکه های اجتماعی و سایت شان را بروز نگه می دارند. فراموش کردن اینکه هر روز رقبای شما ترفندهای بازاریابی جدید را برای جذب مشتری امتحان می کنند ممکن است پس از مدتی موجب شکست شما شود. بهتر است در انجام فعالیت های مختلف جهت جذب مشتری و تولید محتوا فعالیت همکاران و رقبای خود را نیز زیر نظر بگیرید و با استفاده از تجربیات آنها هزینه ی آزمون و خطای خود را کاهش دهید.

در نهایت برای رشد هر کسب و کاری به تولید محتوا احتیاج است، اگر به تولید محتوا احتیاج دارید، با تیم تخصصی بیزون تماس بگیرید.

این مطلب یک رپورتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ‌دهنده تهیه شده است

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری
این مقاله را به اشتراک بگذارید
توییتر Whatsapp Whatsapp تلگرام ایمیل کپی کرده لینک پرینت
چه حسی به این مطلب داری؟
Sad0
Sleepy0
Love0
Happy0
Angry0
Cry0
Surprise0
مقاله قبلی اجاره ویلا در نمک آبرود اجاره ویلا در نمک آبرود با پروتکل های بهداشتی لوکس ویلا
مقاله بعدی EMUI 11 به رکورد 10 میلیون کاربر دست پیدا کرد EMUI 11 به رکورد 10 میلیون کاربر دست پیدا کرد
نظر بدهید نظر بدهید

نظر بدهید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا یک امتیاز انتخاب کنید!

تبلیغات

موبوگیفت
  • خرید فالوور ایرانی
  • خرید فالوور ارزان
  • پنجره دوجداره
  • خرید ممبر تلگرام
  • تاثیر سیاست های ترامپ بر کریپتو
  • ارز دیجیتال ایاس ( EOS)
  • قدرت دادن چین لینک به Web3
  • راز نوسانات بیت کوین
  • دوج کوین یا شیبا
  • دستگاه جوجه کشی دماوند
  • خرید بیت کوین
  • دوربین کوچک سیم کارت خور
  • خرید اکانت اسپاتیفای
  • لوستر مدرن
  • خرید سرور hp ماهان شبکه اچ پی

آخرین خبرها

سیستم عامل هارمونی او اس برای کامپیوتر

سیستم عامل هارمونی او اس برای کامپیوتر؛ گام بلند هواوی به سوی استقلال و نوآوری

مقایسه ویوو X200 اولترا و گوگل پیکسل 9 پرو ایکس ال

مقایسه ویوو X200 اولترا و گوگل پیکسل 9 پرو ایکس ال؛ قدرت بهتر است یا هوش؟!

آپدیت جدید گلکسی واچ

آپدیت جدید گلکسی واچ ویژگی Now Bar را به ساعت‌های سامسونگ می‌آورد

مطالب مرتبط

خرید از ایکس‌باکس و پلی‌استیشن ترکیه
رپورتاژ آگهی

چطور با کنسول ارزان بازی کنیم؟

17 اردیبهشت 1404 ساعت 15:00
5 نکته مهم هنگام خرید شارژر و پاوربانک که باید بدانید
رپورتاژ آگهی

5 نکته مهم هنگام خرید شارژر و پاوربانک که باید بدانید

17 اردیبهشت 1404 ساعت 11:22
۱۰ استراتژی حرفه‌ای برای خرج کردن یوسی در پابجی موبایل که گیمرهای حرفه‌ای از آن استفاده می‌کنند!
رپورتاژ آگهی

۱۰ استراتژی حرفه‌ای برای خرج کردن یوسی در پابجی موبایل که گیمرهای حرفه‌ای از آن استفاده می‌کنند!

16 اردیبهشت 1404 ساعت 10:19
معرفی لیست فیلم‌ها و سریال‌های شبکه خانگی در سال‌های اخیر
رپورتاژ آگهی

معرفی لیست فیلم‌ها و سریال‌های شبکه خانگی در سال‌های اخیر؛ از شاهکارهای کلاسیک تا «تاسیان»

15 اردیبهشت 1404 ساعت 15:06

درباره دیجی‌رو

رسانه دیجی‌رو با شعار دنیای تکنولوژی در اوایل سال 94 تاسیس شد. ماموریت ما اطلاع رسانی صحیح و ارائه آخرین اخبار تکنولوژی، بررسی محصولات دیجیتال، راهنمای خرید کالاهای دیجیتال و همچنین تهیه به‌روزترین مطالب آموزشی و مقالات در حوزه تکنولوژی، علم و سبک زندگی است. گروه دیجی‌رو همه‌ی تلاش خود را به کار خواهد گرفت که روزبه‌روز بر کیفیت و خدمات این رسانه بیفزاید تا دیجی رو به عنوان رسانه‌ای معتبر بدرخشد.

logo-samandehi
دنبال کردن
تمامی حقوق برای رسانه دیجی‌رو محفوظ است. 1403 ©
خوش آمدید

ورود به حساب کاربری

فراموش رمز عبور