بیمه را هم می‌شود آنلاین خرید؟!

خرید آنلاین، خرید اینترنتی، فروشگاه اینترنتی. این عبارات را اخیراً زیاد شنیده‌ایم و احتمالاً این تصور در ذهنمان ایجاد شده است که می‌شود همه چیز را آنلاین خرید و دیگر فروشگاه اینترنتی برای خرید هر چیزی وجود دارد. اما آیا این امکان برای خرید بیمه هم به وجود آمده است؟ اصلاً خرید آنلاین بیمه شدنی است؟

بیمه کالایی است که اغلب افراد موقع خرید به جزئیات آن توجه زیادی نمی‌کنند و هر پیشنهادی را که نماینده بیمه به آن‌ها داشته باشد قبول می‌کنند. علت این موضوع می‌تواند این باشد که اطلاعات خیلی منسجمی تاکنون وجود نداشته و بررسی جزئیات آن سخت و وقت‌گیر بوده است. اما در حال حاضر این موضوع کمی تغییر کرده است.

استعلام آنلاین بیمه خودرو

فرض کنید می‌خواهید قیمت بیمه 206 را استعلام کنید. احتمالاً مطابق عادت زنگ می‌زنید به نماینده‌ای که سال‌های قبل از او بیمه می‌خریدید و بیمه خود را تمدید می‌کنید. اما می‌توانید به وب‌سایت یا اپلیکیشن بیمیتو مراجعه کنید. در بیمیتو امکان مقایسه قیمت و شرایط بیمه پارسیان شخص ثالث  و بدنه با سایر بیمه‌ها نیز فراهم شده است. با این روش متوجه خواهید شد که ارزانترین بیمه شخص ثالث کدام است، کدام بیمه سطح توانگری بالاتری دارد و اطلاعات دیگری که باعث می‌شود بیمه بهتر و مناسب‌تری برای خود خریداری کنید.

خرید آنلاین انواع بیمه با بیمیتو

خرید آنلاین بیمه بدنه از بیمیتوبا بیمیتو همچنین می‌توان محاسبه بیمه بدنه پارسیان ، ایران و… را انجام داد، استعلام آنلاین بیمه عمر و جدول بیمه عمر را دریافت کرد، برای منزل خود بیمه آتش‌سوزی آنلاین خرید، اقدام به خرید اینترنتی بیمه مسافرتی خارج از کشور کرد، بیمه مسئولیت پزشکان برای خود انتخاب و خریداری کرد. همچنین بیمه موتور سیکلت هم می‌توان به‌صورت آنلاین از بیمیتو خریداری کرد. روند خرید از سامانه بیمیتو بدین‌صورت است که اطلاعات لازم را در وب‌سایت یا اپلیکیشن وارد می‌کنید و در کمتر از چند ثانیه فهرستی از بیمه‌های مختلف را مشاهده می‌کنید.

با استفاده از اطلاعاتی که بیمیتو درباره هر یک از بیمه‌ها در اختیارتان قرار می‌دهد می‌توانید به‌سادگی و در کمترین زمان ممکن بیمه موردنظر خود را انتخاب کرده و آنلاین خریداری کنید. در اینجا کار شما تمام می‌شود. بیمیتو صحت اطلاعات و مدارک شما را می‌سنجد و روند صدور بیمه‌نامه شما را پیگیری می‌کند. ارسال رایگان بیمه‌نامه شما هم به عهده بیمیتو است. با کمترین زحمت و صرف کمترین زمان ممکن می‌توانید مناسب‌ترین بیمه را برای خود بخرید. همین الآن می‌توانید وارد وب‌سایت یا اپلیکیشن بیمیتو شوید و استعلام بیمه موردنظر خود را دریافت کنید.

منبع این مطلب یک رپورتاژ تبلیغاتی است و دیجی رو مسئولیتی در قبال آن ندارد
مطالب پیشنهادی
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها