تفریحات آبی در تابستان

تابستان گرم و سوزان تا چند روز دیگر از راه می‌رسد و فرصت خوبی برای سفر و تفریح است. در گرم‌ترین روزهای سال استخرها و پارک‌های آبی شلوغ‌تر از روزهای دیگر سال هستند و افراد زیادی به دنبال تفریحاتی‌ هستند که اوقات فراغت‌شان را پر کنند و گرمای کمتری احساس کنند.

اما در بین بسیاری از ورز‌ش‌ها و تفریحات آبی در شهرهای مختلف شهرهای ساحلی ایران هم میزبان گردشگران بیشتری در این روزها هستند. از سراسر ایران مردم خودشان را به شهرهای ساحلی می‌رسانند تا از تفریحات دریایی و آبی لذت ببرند. امروزه در شهرهای ساحلی پلاژهای مختلفی وجود دارد که به‌روز‌ترین تفریحات آبی را در اختیار مردم قرار می‌دهند تا سفرشان پر از لحظات شاد و دلنشین باشد. نباید فراموش کرد که در هنگام استفاده از وسایل تفریحی و ورزشی به راهنمایی‌های لیدرها به‌خوبی توجه کرد تا از آسیب‌های احتمالی دور ماند.

تابستانی لذت‌بخش با شنا در دریای کاسپین

شما هم با شنیدن نام تابستان، گرما و سفر به یاد سفر به شهرهای ساحلی شمال ایران می‌افتید؟ یکی از راحت‌ترین سفرها در روزهای تعطیل حرکت به سمت شهرهای شمالی ایران است.

اما بین همه شهرهای شمالی شهرهای خنک و ییلاقی طرفداران بیشتری دارند چون گردشگران می‌توانند علاوه‌ بر دریا و تفریحات آبی از آب‌و‌هوای کوهستانی و خنک آن منطقه‌ها هم استفاده کنند. شاید اسم ماسال به گوشتان خورده باشد. ماسال یکی از شهرهای ییلاقی ایران است که در کوهستانی خوش‌ آب‌و‌هوا قرار گرفته است و دسترسی خوبی به جنگل و دریا دارد.

می‌توان با یک برنامه‌ریزی مناسب و با اجاره ویلا در ماسال از دریای خزر و تفریحاتی که در مجموعه‌های تفریحی برای گردشگران فراهم شده است استفاده کرد. یکی از آسان‌ترین و ارزان‌ترین تفریحات دریایی شنا کردن است. در بیشتر منطقه‌های ساحلی طرح‌های سالم‌سازی دریا برپا شده‌اند و زیر نظر نجات‌غریق‌ها مکان‌های مناسبی برای شنا کردن‌ هستند که در آن‌ها خطری هم شخص را تهدید نمی‌کند.

تفریحاتی پر از هیجان در سواحل مرجانی جزیره کیش

جزیره کیش به مروارید خلیج فارس معروف است و ساحل زیبایش محل خوبی برای شنا، پیاده‌روی، ماهیگیری، ورزش و تفریح‌‌های آبی است. در این جزیره سایت‌های آبی زیادی وجود دارد که پیشرفته‌ترین و جدیدترین امکانات برای تفریحات و ورزش‌های آبی را دارند و می‌توان با اجاره ویلا در کیش، که فاصله زیادی هم با ساحل خلیج فارس نداشته باشد، از همه این تفریح‌ها استفاده کرد. تماشای حیات وحش در ساحل کیش هم یکی دیگر از تفریح‌هایی است که پیشنهاد می‌شود. در این جزیره حیوان‌های زیادی زندگی می‌کنند که بومی همین منطقه‌ هستند و فقط در همین جزیره دیده می‌شوند.

لحظه‌های شاد در ساحل محمودآباد

شهر زیبا و ساحلی محمودآباد یکی از شهرهای محبوب گردشگران است. در هنگام سفر به این شهر لحظه‌هایی سرشار از شادی و تفریح پیش روی شخص است. بنابراین می‌توان با خیال آسوده به سمت استان مازندران و شهر ساحلی محمودآباد حرکت کرد. بعد از اجاره ویلا در محمود آباد به ساحل آرام و شن‌های نقره‌ای‌رنگ این شهر رفت و از مجموعه‌های تفریحی مثل پارک‌های بازی، زمین‌های ورزشی، شهربازی، طرح‌های سالم‌سازی دریا، کافه‌ها و رستوران‌های این منطقه استفاده کرد. قایق‌سواری یکی از تفریح‌هایی است که برای همه اوقات خوشی را می‌سازد و تجربه‌ای شیرین و پرهیجان را رقم می‌زند.

منبع این مطلب یک رپورتاژ آگهی است
مطالب پیشنهادی
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها