خرید اینترنتی محصولات دکوراسیون داخلی

اگر به دنبال تغییرات دکوراسیون از جمله پارکت لمینت، پرده زبرا، کفپوش PVC و … هستید، مراجعه به فروشگاه اینترنتی ماهون یکی از راه‌هایی است که می‌توانید انجام دهید، این فروشگاه برآن است که بهترین محصولات بازار را با بررسی و تجاربی که طی این سال‌ها در بازار داشته است با شما به اشتراک بگذارد تا شما عزیران بهترین انتخاب را داشته باشید. یکی از سوالاتی که هنگام خرید شاید ذهنتان را به خود مشغول کند این است که کدام محصول با کیفیت و کدام یک بی کیفیت است. مهمترین سوالاتی که ذهن هر شخصی را هنگام خرید اینترنتی مشغول می‌کند، این است که:

  • کدام محصول نیاز من را برطرف می‌کند؟
  • آیا این محصول بی کیفیت است؟
  • آیا خدمات پس از فروش دارد؟
  • آیا این محصول جواب نیاز من را می‌دهد؟
  • آیا این برند معتبر می‌باشد؟

با ما همراه باشید تا محصولاتی که در بالا ذکر کرده‌ایم را برای شما عزیزان توضیح دهیم.

خرید اینترنتی دکوراسیون
خرید اینترنتی دکوراسیون

گول محصولات ارزان قیمت را نخورید!

محصولات ارزان قیمت، شاید در کوتاه مدت پاسخگوی نیاز شما باشند، اما در دراز مدت کیفیت خود را از دست خواهند داد، برای مثال: پارکت لمینت‌های ارزان قیمت، مقاومت کمتری در برابر آب و ضربه دارند و شاید بعد از مدتی، رنگ خود را از دست بدهند و یا پرده زبرا های ارزان قیمت، بعد از چند بار شستشو، آسیب پذیر می‌شوند. فروشگاه اینترنتی ماهون بر اساس تجربیاتی که طی سالیان کسب کرده است، بهترین محصولات و برند‌ها را با پشتیبانی ارائه می‌کند.

ویژگی‌های پرده زبرا

پرده زبرا از تنوع بسیار زیادی در ایران برخوردار است و طی چند سال اخیر شرکتهای بسیاری به تولید پرده زبرا مشغول شده‌اند. پرده زبرا از دو لایه پارچه راه راه تشکیل شده، به این صورت که یک راه تور و راه دیگر را پارچه تشکیل داده است.. زمانی که این دو پارچه‌ی راه راه روی هم قرار گیرند، نور از این پرده عبور خواهد کرد. اگر شما به بازار‌های دکوراسیون مراجعه کنید، متوجه خواهید شد که طرح و قیمت‌ها بسیار متفاوت هستند که انتخاب را کمی سخت خواهند کرد. پرده زبرا از خصوصیات خوبی برخوردار بوده که مهمترین آن، شستشوی آسان آن است. تنها کاری که برای تمیز کردن این محصول باید بکنید، این است که پرده را از بست جدا کنید و آن را با آب و کف بشویید.

انواع پرده زبرا
انواع پرده زبرا

انواع پارکت لمینت

پارکت لمینت یکی از بهترین کفپوش‌هایی است که می‌توانید برای کف استفاده کنید. پارکت لمینت از موادی به نام high density fiberboard ساخته شده است. لمینت‌ها دارای ضخامت‌های  ۷ ، ۸ ، ۱۰ و ۱۲ میلی‌متری هستند. پارکت لمینت‌ها براساس مقاومت سایشی به 5 دسته تقسیم می‌شوند که پر کاربردی ترین آن‌ها AC3، AC4 و AC5 هستند. AC3 بیشترین استفاده را در مکان‌هایی چون خانه و اتاق‌های هتل دارد؛ AC4 در مکان‌های تجاری مانند: مفازه‌ها، دفتر‌ها، کافه‌ها و البته خانه‌ها به دلیل کیفیت و استحکام بالا استفاده می‌شود؛ AC5 نیز برای فروشگاه‌های بزرگ تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. پارکت لمینت محصولی مقاوم در برابر آب، قوی و زیبا است که می‌توانید برای هر مکانی استفاده کنید.

بهترین مارک پارکت لمینت
بهترین مارک پارکت لمینت

برند‌های بسیار زیادی در زمینه‌ی تولید پارکت لمینت در حال فعالیت هستند که انتخاب بهترین مارک پارکت لمینت را برای شما سخت می‌کند. پارکت لمینت‌های بی کیفیت و ارزان قیمت تغییر رنگ می‌دهند و در برابر آب مقاوم نیستند و متورم می‌شوند، اما پارکت لمینت‌های با کیفیت از دوام بالایی برخوردار هستند.

 

نمای شوفاژ را با کاور رادیاتور تغییر دهید

کاور رادیاتور یا روشوفاژی همانطور که از نامش پیداست، شوفاژ یا رادیاتور خانه‌ی شما را پوشش می‌دهد. مهم‌ترین استفاده‌ی این محصول نما و زیبایی آن است، کاور رادیاتور ها از سه سایز اصلی ۹۰، ۱۱۰ و ۱۴۰ تولید می‌شوند، کاور رادیاتور‌ها فضایی را در اختیار شما قرار می دهند که شما می‌توانید وسایل تزئینی مانند: کتاب، قاب عکس، گلدان و … را روی آن قرار دهید و یک نمای جدیدی به آن بدهید. از دیگر کاربرد‌های روشوفاژی می‌توان به جلوگیری از سوختن کودکان کنجکاو و کاهش صدای کاور رادیاتور اشاره کرد. لازم به ذکر است که این محصول، مانع از انتقال حرارت شوفاژ نمی شوند.

روشوفاژی
روشوفاژی

کفپوش PVC، محصولی ارزان نسبت به پارکت لمینت

کفپوش PVC همانطور که از نامش پیداست از مواد پلاستیکی به نام Poly Vinyl Chloride ساخته شده و این محصول برخلاف لمینت کاملا ضد آب است. از مهم‌ترین مزایای کفپوش PVC می‌توان به جنس انعطاف پذیر و نرم آن به دلیل استفاده از مواد پلاستیکی و ارزان بودن آن نسبت به محصولات کف دیگر اشاره کرد. کفپوش PVC نسبت به محصولات کف دیگر مانند لمینت، از مقاومت زیادی برخوردار نیست. این کفپوش به دلیل نرم بودن، صدای کمتری هنگام قدم زدن روی آن احساس خواهید کرد. اگر قصد دارید که آشپزخانه و مکان‌هایی که در معرض رطوبت قرار دارند را کفپوش کنید، کفپوش PVC بهترین انتخاب برای شماست.

کفپوش PVC
کفپوش PVC

 

بهترین‌ها را از فروشگاه اینترنتی ماهون بخواهید!

فروشگاه اینترنتی ماهون فعالیت خود را در سال 1396 با هدف ارائه‌ی بهترین محصولات دکوراسیون داخلی آعاز کرد. این فروشگاه قصد دارد که با ارائه ی بهترین خدمات، پاسخگوی نیاز مشتریان باشد.

منبع این مطلب تنها یک رپورتاژ تبلیغاتی است
مطالب پیشنهادی
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها