بازی محبوب فروت نینجا، تبدیل به یک فیلم سینمایی خواهد شد[رسمی شد]

استدیو هلفبریک با بازی محبوب خود، فروت نینجا که بیش از 1 میلیون دانلود را بر روی تمام پلتفرم‌ها داشت و به سود دهی بسیار خوبی دست یافت، قدم به قدم خود را هم تراز کمپانی‌های بزرگ صنعت گوشی‌های همراه، به مانند روویو قرار داد، حال در نظر دارد ساخت نسخه فیلم سینمایی بازی محبوب نینجا فروت را در دستور کار خود قرار دهد.

این ایده به ماه می‌ برمی‌گردد، زمانی که شایعاتی پیرامون علاقه هلفبریک به یافتن بازیگران سرشناس هالیوود برای بازی در فیلم سینمایی نینجافروت، که یکی از بزرگترین بازی‌های موبایل در جهان بود، شنیده می‌شد.

حال جست و جوی هلفبریک به ثمر نشسته و آنان مسمم هستند که این بازی محبوب را در قالب یک فیلم سینمایی به روی پرده‌های سینما ببرند. این فیلم توسط تریپ وینسون، کارگردان آمریکایی و سازنده فیلم ” جانری: سفر به اعماق زمین ” ساخته خواهد شد. همچنین توسط اطلاعات به دست آمده، داستان این فیلم توسط چاد دامیانی و جی پی لاویان، نویسندگان مشترک فیلم ” چگونه از یک باغچه در مقابل حملات محافظت کنیم ” نوشته خواهد شد.

بر اساس آخرین شنیده‌ها، داستان این فیلم در مورد یک تیم غیر عادی است که تبدیل به نینجا فروت خواهند شد و مأموریت دارند تا دنیا رو نجات دهند.

متاسفانه، تا زمان اکران، این اطلاعات تمام چیزی است که ما از این فیلم می‌دانیم، کارگردان، تیم نویسندگی و عوامل تولید. همچین نام فیلم هنوز به طور رسمی انتخاب نشده است، اما به احتمال فراوان نام آن همان ” نینجا فروت ” خواهد بود.

اگر شما تاکنون موفق به امتحان این بازی نشده‌اید، نینجا فروت هم اکنون به صورت رایگان بر روی پلتفرم‌هایی با سیستم عامل‌های اندروید، آی او اس، ایکس باکس 360 و اچ تی سی وایو، در دسترس است.

منبع phonearena
مطالب پیشنهادی
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها