دیجی رودیجی رو
  • اخبار تکنولوژی
    • اخبار داخلی
    • اخبار تلفن همراه
    • اخبار سخت افزار
    • اخبار اپلیکیشن‌ها
  • آموزش
  • بررسی محصولات
  • راهنمای خرید
  • سرگرمی
    • اخبار بازی
    • معرفی بازی
      • بازی موبایل
      • بازی دسکتاپ
      • بازی کنسول
    • معرفی اپلیکیشن
    • سینما و تلویزیون
  • دیجی فکت
  • دیجی لایف
  • دیجی10
  • مقالات گوناگون
خواندن: سئو چیست؛ حقایقی که آکادمی سئو پورفیض درباره SEO بیان می‌کند
به اشتراک بگذارید
ورود
اعلان نمایش بیشتر
تغییر اندازه فونتآآ
دیجی رودیجی رو
تغییر اندازه فونتآآ
جستجو
حساب کاربری دارید؟ ورود
دنبال کردن
تمامی حقوق برای رسانه دیجی‌رو محفوظ است. 1403 ©
دیجی رو > رپورتاژ آگهی > سئو چیست؛ حقایقی که آکادمی سئو پورفیض درباره SEO بیان می‌کند
رپورتاژ آگهی

سئو چیست؛ حقایقی که آکادمی سئو پورفیض درباره SEO بیان می‌کند

واحد تبلیغات 31 اردیبهشت 1401 ساعت 13:00
زمان مطالعه: 9 دقیقه
سئو چیست؛ حقایقی که آکادمی سئو پورفیض درباره SEO بیان می‌کند
اشتراک گذاری
بلیط هواپیما سفرمارکت

سئو چیست؟! سوالیست که ذهن‌تان را درگیر کرده و نمی‌دانید دقیقا برای چه چیزی به کار می‌رود و چه اهدافی را دنبال می‌کند. کمی به دنیای اطراف خود نگاه کنید، چقدر میزان استفاده از فضاهای دیجیتال و اینترنت افزایش یافته است؟!

لیست
SEO یا تبلیغات کلیکی گوگل؟!نکات مهمی که باید برای سئوی سایت در نظر گرفته شودفوایدی که سئو می‌تواند برای سایت شما به ارمغان آوردنقش الگوریتم های گوگل در سئو چیست؟متخصص سئو کیست و درباره وظایف او چه می‌دانید؟

مسلما پاسخ شما واضح است و اگر بخواهیم یک دایره ذهنی ترسیم کنیم، بخش بزرگی از آن را افرادی در بر گرفته‌اند که به نحوی با فضای اینترنت و دنیای آنلاین در ارتباط هستند. اینکه سئو چه ارتباطی با اینترنت و افزایش استفاده جامعه از این فضاها دارد را در ادامه اشاره می‌کنیم.

پورفیض دات کام یک آکادمی معتبر در حوزه سئو است که علاوه بر برگزاری دوره‌های آموزش خصوصی گروهی، پروژه‌های بهینه‌سازی وب‌سایت‌های مختلف فروشگاهی و غیر فروشگاهی را نیز می‌پذیرد. جالب است که این مجموعه آموزش‌های رایگان درباره موضوعات مهم سئو نیز ارائه می‌دهد.

برای دریافت یک پاسخ جامع و کامل برای سئو چیست؟! کلیک کنید

SEO یا تبلیغات کلیکی گوگل؟!

سئو در یک کلمه به معنای بهینه‌سازی موتورهای جستجوی گوگل است که با استفاده از ترفندهای مناسب به رتبه‌بندی سایت کمک می‌کند. سال‌هاست که در بازاریابی دیجیتال از آن به عنوان بهترین و بهینه‌ترین شیوه نگه‌داری از سایت یاد می‌شود.

اغلب اوقات سئو در مقابل تبلیغات کلیکی گوگل قرار می‌گیرد. بسیاری هم این سوال برای‌شان مطرح است که کدام شیوه بهتری برای مراقبت از سایت آن‌ها خواهد بود. از نظر ماندگاری و هزینه، سئو بهتر است؛ زیرا در مقابل هزینه کم، ماندگاری بیشتری دارد.

بازاریابان دیجیتال از این شیوه بهینه‌سازی استفاده می‌کنند تا همیشه سایت خود را با کلمات کلیدی مرتبط و انتشار محتوایی که کاربر نیاز دارد، در صدر نتایج گوگل نگه دارند. هر چقدر که ترافیک بیشتر شود، یعنی سئوی سایت موفق‌تر عمل کرده و بیشتر دیده شده است. بنابراین، به نسبت تبلیغات کلیکی عملکرد بهتری خواهد داشت.

البته باید اشاره کنیم که در این مورد کاملا به استراتژی و نحوه سرمایه‌گذاری مدیر سایت بستگی دارد. بهبود سئو می‌تواند می‌تواند به رتبه‌بندی سایت شما در جستجوی گوگل با مرتبط‌تر کردن با آنچه که مخاطب به دنبالش است، کمک کند.

در مقابل تبلیغات کلیکی، تبلیغات آنلاین پولی هستند که به صاحبان کسب و کارهای تحت این امکان را می‌دهد تا شانس نمایش یک آگهی را در کنار نتایج جستجو داشته باشند.

نکات مهمی که باید برای سئوی سایت در نظر گرفته شود

دوستان، سئو یعنی بهینه کردن صفحات سایت برای مورتورهای جستجو که پتانسیل دیده شدن آن را برای کاربران افزایش می‌دهد. به عبارت دیگر سایتی که به درستی سئو شود، شانس بیشتری برای دیده شدن دارد. در اینجا چند نکته مهم و کاربردی را قرار داده‌ایم که برای بهینه‌سازی موتورهای جستجوی سایت شما موثر خواهند بود:

  • مطمئن شوید که نوشته روی سایت شما واضح، دقیق، مفید و توصیفی است.
  • موضوع را به زبانی ساده و خوانا توضیح دهید.
  • کلمات کلیدی مرتبط را درج و اطمینان حاصل کنید کلماتی هستند که کاربر جستجو می‌کند، با این شیوه می‌توانید سرنخ‌های بیشتری در اختیار مخاطبان هدف خود قرار دهید.

فوایدی که سئو می‌تواند برای سایت شما به ارمغان آورد

سئو شامل بهینه‌سازی سایت شما برای افزایش ترافیک و نرخ تبدیل است. گاهی نرخ تبدیل یعنی از کاربران در فضای اینترنت برای سایت خود یک مشتری و یک مخاطب دائمی بسازید. به طور کلی هر چیزی که کمک کند تا اهداف سایت شما تکمیل شود. حالا این مورد ممکن است مدت زمان ماندن کاربر در یک صفحه، کلیک روی یک گزینه خاص، پخش یک ویدئو یا افزودن کالایی به سبد خرید باشد.

سایتی می‌تواند مدعی شود که پاسخ خوبی برای سئو چیست دارد و تاکنون به خوبی عمل کرده که به سرعت بارگزاری شود، نحوه مرور و پیمایش در آن آسان و دسترسی به همه محتواهای مورد نیاز کاربر در آن آسان است. همچنین سئوی عالی به بخش فنی و توسعه‌دهندگان سایت نیز ارتباط دارد و کارهایی که آن‌ها در پشت صحنه انجام می‌دهند، کمک می‌کنند تا روی رتبه‌بندی گوگل نیز تاثیر بگذارند.

برخی از مزایا و فواید سئو را در ادامه به صورت خلاصه بیان کرده‌ایم:

  • راه‌حل بلندمدت برای کسب رتبه بالاتر در گوگل.
  • کسب ترافیک ارگانیک بیشتر که باعث کاهش نرخ پرش می‌شود.
  • مجبور نیستید هزینه بپردازید تا کاربران را مجاب به کلیک کنید.
  • ایجاد اعتماد بیشتر برای کاربران در مقابل تبلیغات کلیکی.
  • موتورهای جستجوی گوگل، سایت بهینه شده را بیشتر دوست دارند.

نقش الگوریتم های گوگل در سئو چیست؟

موتورهای جستجو برای برآورده کردن یک نیاز بسیار ساده و آن هم رساندن کاربر به اطلاعات مورد نیاز و سرچ شده اوست. زمانی که کاربر یک عبارت یا کلمه خاصی را جستجو می‌کند، گوگل همواره در تلاش است تا بهترین و مرتبط‌ترین نتایج را در فهرست خود بیابد و به کاربر نشان دهد.

برای آنکه بیشتر درباره نقش الگوریتم های گوگل در سئو بدانید، کلیک کنید

سئو چیست؛ حقایقی که آکادمی سئو پورفیض درباره SEO بیان می‌کند

ممکن است است در اینجا این سوال برای شما مطرح شود که چگونه این نتایج را به دست می‌آورد؟! این الگوریتم های گوگل هستند که به موتورهای جستجو در تجزیه، تحلیل و اسکن محتواهای میلیون‌ها وب‌سایت کمک می‌کنند.

تاکنون گوگل بیش از 200 الگوریتم را ایجاد کرد که تنها تعدادی از آن‌ها به صورت رسمی اعلام شده‌اند. برخی از آن‌ها مثل الگوریتم پاندا و پنگوئن جزء هسته اصلی گوگل هستند و کاملا مستقیم همیشه نتایج را تحت تاثیر قرار می‌دهند.

تا پیش از آنکه گوگل حرفی از الگوریتم‌های خود بزند و اصلا به فکر راه‌اندازی آن باشد، روش‌های بهینه‌سازی وجود داشتند، اما معمولا روش‌های غیر قانونی و اصطلاحا کلاه سیاه بودند که باعث می‌شدند تا سایت‌های بی کیفیت و اسپم همیشه در صفحه اول گوگل قرار گیرند.

حالا که جامعه سئوکاران به خوبی متوجه اهمیت این موضوع شده و دریافته‌اند که برای جلب رضایت الگوریتم های گوگل باید یک استراتژی سئو خوبی داشته باشند، شرایط به کلی تغییر یافته است. همه این الگوریتم‌ها برای بهینه‌سازی موتورهای جستجو توجه به موارد زیر را بسیار مهم می‌دانند:

  • توجه به اینتنت، نیت و قصد کاربر از جستجوی یک عبارت.
  • ارتباط بین صفحات، جایی که سئوی داخلی بسیار اهمیت می‌یابد.
  • اهمیت به کیفیت محتوای تولید شده در هر قالبی.
  • توجه به تجربه کاربری، همه الگوریتم‌های گوگل به تجربه کاربری فوق‌العاده اهمیت می‌دهند و یکی از سیگنال‌های اساسی آن‌ها برای رتبه‌بندی صفحات محسوب می‌شود.

متخصص سئو کیست و درباره وظایف او چه می‌دانید؟

تصور کنید که با فردی مواجه می‌شوید که عنوان شغلی خود را متخصص سئو بیان می‌کند، شما هم تا به حال با چنین فردی مواجه نشده‌اید. او همان کسیست که روی روش‌های بهینه‌سازی موتورهای جستجو مهارت دارد.

سئو چیست؛ حقایقی که آکادمی سئو پورفیض درباره SEO بیان می‌کندیک مشاور سئو علاوه بر آنکه می‌تواند به رتبه‌بندی سایت روی کلمه‌های کلیدی مختلف مانور دهد، بلکه با تدوین یک استراتژی سئوی مفید می‌تواند به دوام و ماندگاری بیشتر سایت کمک کند. مجموعه وظایف او به صورت خلاصه شامل موارد زیر است:

  • تجزیه و تحلیل رقبا با استفاده از ابزارهای خاص
  • توانایی جهت یافتن بهترین و مرتبط‌ترین کلمات کلیدی مورد جستجوی کاربر در حوزه‌های کسب و کار خاص.
  • توانایی کار گروهی و تیمی (او باید بتواند با تیم محتوا و تیم توسعه دهنده وب به خوبی ارتباط برقرار کند).
  • توانایی چیدن یک استراتژی محتوایی مناسب و اجراسازی آن به بهترین نحو ممکن.
  • توانایی لینک‌سازی خارج از صفحه با اجرای کمپین‌های رپورتاژ آگهی.

این‌ها تنها بخشی از کارهای یک متخصص سئو هستند، برای آشنایی بیشتر با وظایف او روی لینک کلیک کنید.

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
دیجی‌رو مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری
این مقاله را به اشتراک بگذارید
توییتر Whatsapp Whatsapp تلگرام ایمیل کپی کرده لینک پرینت
چه حسی به این مطلب داری؟
Sad0
Sleepy0
Love0
Happy0
Angry1
Cry0
Surprise0
مقاله قبلی هواوی واچ جی تی 3 پرو بررسی کوتاه هواوی واچ جی تی 3 پرو؛ یکی از زیباترین ساعت های دنیا
مقاله بعدی اینستاگرام چطور بفهمیم چه کسی هایلایت های ما را در اینستاگرام دیده است؟
1 امتیاز 1 امتیاز
  • sargol says:

    چقدر محتوای کامل و خوبی بود. ممنون ازتون

    پاسخ

نظر بدهید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا یک امتیاز انتخاب کنید!

تبلیغات

موبوگیفت
  • خرید فالوور ایرانی
  • خرید فالوور ارزان
  • پنجره دوجداره
  • خرید ممبر تلگرام
  • خرید ساعت گارمین
  • ارز دیجیتال ایاس ( EOS)
  • راز نوسانات بیت کوین
  • دوج کوین یا شیبا
  • دستگاه جوجه کشی دماوند
  • دوربین کوچک سیم کارت خور
  • تاثیر سیاست های ترامپ بر کریپتو
  • خرید بیت کوین
  • خرید اکانت اسپاتیفای
  • لوستر مدرن
  • تور روسیه
  • چاپ لیبل
  • خرید لایک
  • قدرت دادن چین لینک به Web3
  • خرید سرور hp ماهان شبکه اچ پی

آخرین خبرها

برنامه‌های سامسونگ در ویندوز

دیگر نیازی به گلکسی بوک نیست! برنامه‌های سامسونگ در ویندوز هم ارائه شدند

آنر 400 و آنر 400 پرو

آنر 400 و آنر 400 پرو رسما رونمایی شدند؛ خیز دوباره آنر برای فتح بازارهای جهانی

netherlands-vps-buying-guide-foreign-vps-tips

راهنمای جامع خرید سرور مجازی هلند: نکات خرید VPS خارجی

مطالب مرتبط

netherlands-vps-buying-guide-foreign-vps-tips
رپورتاژ آگهی

راهنمای جامع خرید سرور مجازی هلند: نکات خرید VPS خارجی

4 خرداد 1404 ساعت 16:45
کدام کارخانه‌ها بهترین لوله مبلی را تولید می‌کنند
رپورتاژ آگهی

کدام کارخانه‌ها بهترین لوله مبلی را تولید می‌کنند؟ راهنمای انتخاب تأمین‌کننده

4 خرداد 1404 ساعت 14:45
نحوه خرید ارزان جم موبایل لجند
رپورتاژ آگهی

نحوه خرید ارزان جم موبایل لجند

3 خرداد 1404 ساعت 12:20
آیا سیگنال ارز دیجیتال معتبر وجود دارد
رپورتاژ آگهی

آیا سیگنال ارز دیجیتال معتبر وجود دارد؟ از کجا پیدا کنیم؟

3 خرداد 1404 ساعت 11:45

درباره دیجی‌رو

رسانه دیجی‌رو با شعار دنیای تکنولوژی در اوایل سال 94 تاسیس شد. ماموریت ما اطلاع رسانی صحیح و ارائه آخرین اخبار تکنولوژی، بررسی محصولات دیجیتال، راهنمای خرید کالاهای دیجیتال و همچنین تهیه به‌روزترین مطالب آموزشی و مقالات در حوزه تکنولوژی، علم و سبک زندگی است. گروه دیجی‌رو همه‌ی تلاش خود را به کار خواهد گرفت که روزبه‌روز بر کیفیت و خدمات این رسانه بیفزاید تا دیجی رو به عنوان رسانه‌ای معتبر بدرخشد.

logo-samandehi
دنبال کردن
تمامی حقوق برای رسانه دیجی‌رو محفوظ است. 1403 ©
خوش آمدید

ورود به حساب کاربری

فراموش رمز عبور