سامسونگ همچنان در آتش گلکسی نوت 7 می‌سوزد

اگر چه سامسونگ از همه خریداران گلکسی نوت 7 درخواست مرجوع کردن این گوشی (بیش از 2.5 میلیون نسخه از این گوشی در این مدت به فروش رفته است) را کرده است، با این حال تعدادی از خریداران برای بازگرداندن گوشی‌های خود متقاعد نشده و از پس دادن آن خودداری کرده‌اند. به هر صورت ما نیز این نکته را یادآوری می‌کنیم: اگر شما یکی از دارندگان گلکسی نوت 7 هستید، استفاده از آن را متوقف و سریعا آن را به نمایندگی سامسونگ مرجوع کنید.

Another-Samsung-Galaxy-Note-7-battery-catches-fireاین درست است که تنها تعداد محدودی از دستگاه‌های گلکسی نوت 7 دچار نقص فنی هستند اما اگر گوشی شما از همان سری مشکل آفرین باشد، احتمالا کار به دستتان خواهد داد. دیروز گوشی یکی از کاربران  Galaxy Note 7 هنگام شارژ و زمانی که او در اتاق هتل خود خواب بوده، منفجر شده است و صاحب گوشی اذعان کرده که این گوشی با شارژر و کابل اصلی ارائه شده توسط سامسونگ شارژ می‌شده است.

Another-Samsung-Galaxy-Note-7-battery-catches-fire (2)انفجار گلکسی نوت 7 سبب آتش سوزی در اتاق هتل شد و پرداخت خسارت 1380 دلاری را بر روی دست صاحب خود گذاشته است. خوشبختانه تنها یکی از انگشتان کاربر سوخته است و همچنین پرداخت خسارت هتل را شرکت سامسونگ متقبل شده است. فرد مورد نظر می‌گوید که از اطلاعیه سامسونگ به منظور جمع آوری گلکسی نوت 7 آگاهی داشته اما او با این حال همچنان قصد استفاده از گوشی خود را داشته است.

Another-Samsung-Galaxy-Note-7-battery-catches-fire (3)بنابراین اگر شما گلکسی نوت 7 خود را قبل از فراخوان سامسونگ (2 سپتامبر) تهیه کرده‌اید، ریسک نکرده و به سرعت گوشی خود را به نمایندگی سامسونگ تحویل دهید. سامسونگ باتری گوشی شما را با نمونه سالم تعویض و به شما باز خواهد گرداند، یا در صورت تمایل می‌توانید گوشی دیگری برگزینید یا اینکه مبلغ پرداختی خود را به صورت کامل پس بگیرید.

البته قابل ذکر است که گلکسی نوت7 عرضه شده در بازار چین و ماکائو این مشکل را ندارند و اگر از این دو بازار تهیه کرده‌اید، می‌توانید با خیال راحت همچنان از کار با این گوشی قدرتمند لذت ببرید.

منبع phonearena
مطالب پیشنهادی
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها