شایعه در شایعه؛ خبر عرضه‌ی نسخه بلاک چین تلگرام به راستی یک شایعه است!

بعد از انتشار خبری در مورد لغو راه اندازی نسخه بلاک چین تلگرام در دیجی رو، بسیاری این موضوع را باور نکردند و همچنین شروع به انتقاد کردند! چرا که بعضی از خبرگزاری ها به نقل از وب سایت ico-telegram.org این موضوع را بیان کردند که پردازش بلاک‌چین تلگرام در حال انجام است و به طی چند روز آینده نسخه جدیدی از تلگرام منتشر خواهد شد!

اما براساس توییت گذشته پاول دورف، موسس تلگرام و هشدار وب سایت coindesk و همچنین اطلاعات مالک دامنه ico-telegram.org در پایگاه whois.com، این وب سایت تقلبی است و تنها از کاربران سو استفاده می‌کند!

این وب سایت در حال فروش ارز مجازی گرم است و تلاش می کند تا از کاربران به ازای خرید ارز گرم Gram، بیت کوین و اتریوم دریافت کند! در حالی که هنوز ارز گرم عرضه نشده و فروش اولیه این ارز رمزنگاری شده تنها پشت درب های بسته صورت گرفته است، همچنین به گفته وال استریت در حال حاضر تلگرام برنامه‌ی فروش عمومی ارز گرم را لغو کرده است.

درگذشته پاول دورف این موضوع را به صورت مستقیم بیان کرده بود که هرگونه اطلاعاتی در مورد تلگرام در وب سایت اصلی این کمپانی منتشر خواهد شد و دیگر وب سایت ها کلاهبرداری هستند!

شایعه در شایعه؛ خبر عرضه‌ی نسخه بلاک چین تلگرام به راستی یک شایعه است!

جالب اینجاست که تلگرام در سال 2017 ارز گرم و سیستم TON را معرفی کرد و به طور حتم کمپانی بزرگی مانند تلگرام از قبل برنامه رونمایی چنین چیزی را داشته و در صورت نیاز دامنه‌ای برای آن ثبت کرده است. همچنین پاول دورف سال هاست در روسیه حضور ندارد. اما اطلاعات مالک دامنه ico-telegram.org نشان می‌دهد که این وب سایت در سال 2018 ثبت شده و مالک آن یک روسی است!

شایعه در شایعه؛ خبر عرضه‌ی نسخه بلاک چین تلگرام به راستی یک شایعه است!

در نهایت اگر نسخه بلاک چین تلگرام عرضه شود، این برنامه برای اواخر سال 2018 است و نمی توان انتظار داشت این اپلیکیشن با محدودیت های صورت گرفته از سوی تلگرام و عدم فروش ارز گرم به شهروندان ایرانی، به این زودی‌ها در دسترس قرار بگیرید.

مطالب پیشنهادی
اشتراک در
اطلاع از
guest
5 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کاربران ناشناس
کاربران ناشناس
5 سال قبل

با سلام، تلگرام با فیلتر شکن براحتی کار میکنه، واینکه بتونند با فیلتر کردن این اپلیکیشن رو بخوان از کار بیندازن فکر اشتباهیه

Amir
Amir
5 سال قبل

اهان بله درسته
انشالله که تلگرام به کل از دسترس خارج بشه و فناوری بلاک چین هرگز نیاد
الهی امین

مهتاب
مهتاب
5 سال قبل

میگم ها دیجی رو دیگه ببین چه اتفاقی افتاده که داره مثل صدا و سیما علیه تلگرام کار میکنه
لاعقل کانال دیجی رو رو از تلگرام حذف کنید بعد این اخبار هارو بزارید

Gader
Gader
5 سال قبل

میگم دیجی رو بهتره که تم سایتتو بسیجی کنی
نمیدونستم سایت دیجی رو سایت اصولگرایان هستش