ورود به دنیای حرفه‌ای توسعه دهندگان وب و اپلیکیشن

با برنامه نویسی، کسب و کار رویاهای خود را بسازید!

با توجه به گستره روز افزون استفاده از گوشی‌های هوشمند و نیازمندی به زبان های برنامه نویسی، مهارت‌های لازم جهت توسعه نرم‌افزارهای موبایل و وب نیز هر روز متنوع‌تر می‌شود. وب سایت اُکسیما با برگزاری دوره‌های آموزشی برای پلتفرم‌های اندروید، iOS و وب، زمینه کسب مهارت فعالان این حوزه را فراهم می‌کند.

بازار کار خوب و خوش آتیه

سرعت افزایش تعداد کاربران گوشی‌های هوشمند در جهان و گستره‌ی استفاده از  آن (از جمله پیوند آن با اینترنت اشیا) نیاز همیشگی به توسعه دهندگان پلتفرم‌ها و سیستم‌های عامل را بیشتر کرده است.

لزوم خلاقیت، نوآوری و گشودن راه‌های جدید برای بهره‌گیری هر چه بیشتر از این تکنولوژی، عرصه را برای افرادی که تشنه یادگیری زبان‌های برنامه نویسی هستند، باز کرده است.

از طرفی هم بازار کسب و کار این افراد با توجه به نیازهایی که گفته شد تضمین شده است و جوانان با اطمینان از آینده می‌توانند وارد این میدان شوند.

اُکسیما تلاش می‌کند با ایجاد فضایی عادلانه برای آموزش، امکانات یکسانی را در اختیار استعدادها و علاقه‌مندان قرار دهد تا از هر نقطه‌ای بتوانند مهارت‌های توسعه وب را بیاموزند و وارد کسب و کاری مطمئن شوند.

دوره‌های آموزشی اُکسیما، توسعه دهندگان این فضا را به زبان‌های مدرن و به روز برنامه‌نویسی مسلح می‌کند تا فرصت‌های شغلی مناسب‌تری در فضای رقابتی کسب و کار پیدا کنند.

ویژگی‌های منحصر به فرد دوره های آموزشی اُکسیما:

  1. جامع و کاربردی
  2. پروژه محور
  3. تدریس توسط اساتید مجرب و حرفه‌ای
  4. تضمین آینده‌کاری و ضمانت بازگرداندن وجه در صورت عدم استخدام
  5. دست‌یابی به توانایی و مهارت انجام پروژه‌های برنامه‌نویسی از صفر تا صد
  6. دست‌یابی به توانایی پیاده سازی انواع استارتاپ‌های اینترنتی

دوره‌های آموزشی اُکسیما

1-برنامه نویسی اندروید را حرفه‌ای یاد بگیرید

روزانه بیش از یک میلیارد کاربر از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کنند. از این رو اندروید فراگیرترین سیستم عامل برای تلفن‌های همراه، تبلت‌ها و … محسوب می‌شود و نزدیک به 70 درصد از سهم  بازار را به خود اختصاص داده است. بازار عظیمی که همواره نیاز به توسعه‌دهندگان خلاق و توانمند و نوآور دارد و درآمد خوبی از این راه نصیب آنان می‌کند.

در این دوره شرکت‌کنندگان بدون هیچ پیش نیازی توسعه اندروید بر پایه جاوا را از مرحله مقدماتی تا پیشرفته یاد می‌گیرند و در پایان دوره قادر خواهند بود هر اپلیکیشنی را برای سیستم عامل اندروید طراحی کنند و به راحتی وارد بازار کار شوند.

2- یک قدم فراتر با پرداخت دورن برنامه‌ای

شرکت‌کنندگان در دوره یک قدم فراتر با پرداخت درون برنامه‌ای با امکان فروش محصولات برای کاربران و طراحی روش‌های خرید آسان برای کاربران آشنا می‌شوند.

راه اندازی یک فروشگاه با امکان فروش محصولات متنوع مثل فایل‌های موسیقی قابل دانلود و یا سکه‌ی مجازی بازی‌ها از جمله سرفصل‌های آموزشی این دوره است.

همچنین در دوره‌ی جدید که ثبت نام آن به تازگی آغاز شده است، نحوه پیاده سازی پرداخت درون برنامه‌ای کافه بازار در اپلیکیشن‌ها مرور خواهد شد. این دوره با توجه به اهمیتی که در افزایش سطح و توانایی برنامه‌نویسی دارد توصیه می‌شود.

3- لطفا برنامه نویسی IOS را حرفه‌ای یاد بگیرید

این دوره پکیچ کامل برای یادگیری زبان آی او اس است. در این دوره زبان برنامه نویسی سوئیفت آموزش داده می‌شود که با وجود سطح بالا بودن، برای مبتدیانی که قصد شروع یادگیری برنامه نویسی را دارند بسیار مناسب است. در این دوره شرکت‌کنندگان یاد می‌گیرند چگونه توسعه دهنده‌ی نرم افزارهای سیستم عامل محصولات اپل باشند. از آن جایی که مشتریان اپل بیش از استفاده کنندگان از اندروید حاضرند برای خرید نرم‌افزارها هزینه کنند، گذراندن این دوره امکان کسب درآمد بیشتری را به شرکت کنندگان خواهد داد.

4- جادو با کاتلین

زبان برنامه نویسی کاتلین یک زبان مدرن در برنامه نویسی اندروید است. کاتلین حتی بیش از جاوا با اندروید سازگاری دارد و بر روی نسخه‌های قدیمی اندروید کار می‌کند.

یک برنامه کاتلین به سرعت یک برنامه جاوا و در مواردی سریع‌تر از آن اجرا می شود. یادگیری آن برای افراد مسلط به جاوا آسان است و جای خود را در بین توسعه دهندگان اندروید به خوبی باز کرده است. در این دوره ضمن آموزش کامل زبان کاتلین. انواع آرایه ها، متغییر ها و توابع و مباحثی چون شی‌گرایی آموزش داده می‌شود. بررسی ساخت اپلیکیشن دیجی کالا از صفر تا صد هم مخصوص این دوره در نظر گرفته شده است.

5-لذت برنامه نویسی وب با لاراول 

این دوره برای علاقه‌مندان  توسعه وب و یادگیری آن ایجاد شده است. پرکاربردترین زبان برنامه نویسی php است و لاراول یک چارچوب متن باز پی اچ پی PHP است از این رو برای شرکت در این دوره لازم است داوطلب به زبان PHP مسلط باشد.در این دوره علاوه بر تمامی سرفصل‌های فنی سعی می‌شود نقشه راه برای توسعه دهندگان وب ترسیم شود تا بعد از دوره بتوانند مسیر خود را به خوبی مشخص کنند.

6- جاوا اسکریپت را قورت بده!

شاید بتوان جاوا اسکریپت را فراگیرترین زبان برنامه نویسی در دنیای وب دانست. تا جایی که آن را «زبان وب» لقب داده‌اند.

در سال‌های اخیر روش هایی که برنامه نویسان و توسعه دهندگان از جاوا اسکریپت استفاده کرده و یا با مفسرهای این زبان ارتباط برقرار می کنند، به طرز چشمگیری پیشرفت کرده است و این دوره آموزشی به شرکت کنندگان کمک می‌کند جاوا اسکریپت را از صفر تا صد بیاموزند. مهمترین نکته آن که هزینه شرکت در این دوره غیر حضوری یکچهارم هزینه کلاس‌های حضوری است.

7-طراح حرفه‌ای صفحات وب باشید

یک دوره جامع و کاربردی و شاید به جرات بتوان گفت به روزترین دوره آموزشی طراحی صفحات وب که شرکت کنندگان را با مفاهیم اساسی و پایه ای طراحی صفحات وب آشنا می‌کند. آموزش زبان‌های HTML5 و CSS3 با جزئیات کامل و به صورت کاملا عملی و کاربردی از ویژگی‌های این دوره است به خصوص که مواردی مانند طراحی قالب متناسب با سئو، طراحی وب واکنشگرا Responsive))، تبدیل قالب فتوشاپی به صفحه وب و آموزش فارسی‌سازی قالب‌های خارجی به صورت کاملا عملی از پایه تا پیشرفته در این دوره در نظر گرفته شده است.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت اُکسیما به آدرس  www.oxima.ir  مراجعه کنند.

مطالب پیشنهادی
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها