بهترین کانال های تلگرام را در سایت تلیام پیدا کنید

وب سایت تلیام محتوای بهترین و پربازدید ترین کانال های تلگرام را بصورت اتوماتیک نمایش میدهد.

تلیام راهی جدید برای نمایش محتوای کانال های تلگرام ارائه کرده است که از طریق آن میتوانید بدون نیاز به عضو شدن در کانال های مختلف و حتی بدون نیاز به مراجعه به کانال ها در تلگرام، محتوای کانال تلگرام مورد نظر خود را در وب سایت مشاهده کنید.

در واقع تلیام Teliam امکانات جالبی را برای مشاهده آخرین اخبار و محتوای سرگرم کننده که روزانه توسط هزاران کانال در تلگرام منتشر میشود را از طریق مرورگر وب سایت در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

کانال های مختالف در این سایت براساس موضوع های متنوعی دسته بنده شده‌اند و البته کانال های پرطرفدار تلگرام در بخش شلوغ ترین‌ها قرار گرفته اند. همچنین با استفاده از بخش جستجو میتوانید کانال های مورد نظر خود را پیدا کنید. به این شکل دیگر لازم نیست که برای دنبال کردن مطالب کانال مورد نظر خود، در آن کانال عضو باشید و تنها با مراجعه به صفحه مخصوص آن کانال در تلیام میتوانید مطالب را مشاهده کنید.

کانال تلگرام خود را بصورت رایگان در سایت تلیام قرار دهید

بخش قابل توجه دیگری که در سایت تلیام وجود دارد و برای صاحبان کانال های تلگرام محبوبیت بسیاری دارد، بخش ثبت کانال تلگرام در سایت است. کابران با مراجعه به بخش مدیریت کانال در این سایت می‌توانند به راحتی و بصورت رایگان، کانال تلگرام خود را در تلیام ثبت کنند تا بصورت اتوماتیک و بدون نیاز به تنظیمات خاصی محتوای کانالشان در دسته مرتبط در سایت قرار بگیرد. به این شکل محتوای کانال شما علاوه بر اینکه برای کاربران این سایت قابل مشاهده است، در موتور جستجوی گوگل هم ایندکس میشود و در جسجتوی کلمات مرتبط نمایش داده میشود. امکان تغییر و حتی طراحی قالب صفحه نمایش محتوا برای کانال نیز یکی دیگر از امکانات این سایت برای مدیران کانال هاست.

افزایش اعضاء کانال تلگرام

تلیام با این راهکار بسیار جالب و در عین حال ساده، علاوه بر اینکه از نظر کابران و مخاطبان سایت بسیار کاربردی محسوب میشود، برای مدیران کانال ها هم جذابیت های فراوانی دارد. زیرا روشی پربازده برای افزایش اعضاء کانال تلگرام یا به قول دوستان فعال در حوزه تبلیغات تلگرام، بهترین راه برای افزایش ممبر تلگرام است.

مدیران کانال های تلگرام میتوانند با مراجعه به سایت www.teliam.ir براحتی کانال خود را ثبت کنند . با ثبت کانال یک صفحه اختصاصی برای کانال شما ایجاد میشود و همچنین لینک ورود به کانال هم برای مراجعه کاربران در صفحه فعال خواهد شد.

 

منبع این مطلب تنها یک رپورتاژ تبلیغاتی است و دیجی رو مسئولیتی در قبال آن ندارد
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رادین گستر سینا
رادین گستر سینا
5 سال قبل

بسیار عالی.. خیلی مطلب مفیدیبود. به سایت منم سری بزنید.
***