عکس‌های جدیدی از BMW M4 CS منتشر شد!

اگر شما هم مانند بسیاری دیگر از علاقه مندان به دنیای خودرو فکر می‌کنید که مدل M4 CS زیباترین خودروی بی‌ام‌و در بین خودروهای سری ۴ است، امروز روز خوش شانسیتان است!

عکس‌های جدیدی از BMW M4 CS منتشر شد!

همچنین اگر از آن دسته افرادی هستید که عاشق جمع کردن پوستر خودروها هستید و یا مدتی است که به دنبال یک عکس بک گراند خوب برای دسکتاپتان می‌گردید، پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به گالری عکس های BMW M4 CS بیاندازید.
BMW به تازگی عکس هایی را از این مدل منتشر کرده است. این عکس‌ها کیفیت بسیار بالایی دارند و این خودرو را در پیست و در خیابان به تصویر کشیده‌اند. می‌توانید M4 CS را در رنگ‌های خاکستری و آبی مشاهده کنید که به نظر می‌آید استفاده از این رنگ‌ها انتخاب خوبی برای این عکس‌ها بود.

در عکس‌هایی که گرفته شده‌اند، تلاش شده است تا فرق‌هایی که بین این مدل و مدل معمولی M4 ، M4 با پکیج رقابتی و M4 GTS وجود دارد نشان داده شود.
BMW M4 CS در جلو از همان چراغ‌های مدل‌های قبلی استفاده می‌کند ولی اسپلیتر جلوی خودرو از فیبر کربن است و تغییراتی را تجربه کرده. گریل های مشکی جلوی خودرو هم به صورت استاندارد در این خودرو قرار دارند و  چرخ‌هایی با الهام از خودروهای مسابقه‌ای هم به این خودرو اضافه شده است تا آن را تبدیل به یک خودروی مناسب برای مسابقات بکند.

عکس‌های جدیدی از BMW M4 CS منتشر شد!

شیب خودرو در عقب آن بیشتر شده است. اسپویلر و دفیوزر عقب هم که از کربن ساخته و بازطراحی شده‌اند، همراه با این شیبی که در عقب وجود دارد باعث شده اند که ظاهر خودرو تهاجمی‌تر به نظر برسد.

BMW M4 CS از یک موتور ۳.۰ لیتری ۶ سیلندر استفاده می‌کند که به صورت خطی چیده شده‌اند و همچنین به توربوشارژر دو قلو مجهز شده است. موتور این خودرو در مجموع توان تولید ۴۵۴ اسب بخار قدرت و ۶۰۰ نیوتون متر گشتاور را دارد و از ترمزهای سرامیکی هم بهره می برد.

زمان عرضه‌ی این خودرو معلوم نیست اما در آلمان، قیمتی برابر با 117,000 یورو (۴۹۵ میلیون تومان) خواهد داشت. در ادامه می‌توانید عکس‌های این خودرو را مشاهده کنید.

منبع carscoops
مطالب پیشنهادی
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها