دیجی رودیجی رو
  • اخبار تکنولوژی
    • اخبار داخلی
    • اخبار تلفن همراه
    • اخبار سخت افزار
    • اخبار اپلیکیشن‌ها
  • آموزش
  • بررسی محصولات
  • راهنمای خرید
  • سرگرمی
    • اخبار بازی
    • معرفی بازی
      • بازی موبایل
      • بازی دسکتاپ
      • بازی کنسول
    • معرفی اپلیکیشن
    • سینما و تلویزیون
  • دیجی فکت
  • دیجی لایف
  • دیجی10
  • مقالات گوناگون
خواندن: 7 نکته برای تبلیغات نمایشگاهی موثر
به اشتراک بگذارید
ورود
اعلان نمایش بیشتر
تغییر اندازه فونتآآ
دیجی رودیجی رو
تغییر اندازه فونتآآ
جستجو
حساب کاربری دارید؟ ورود
دنبال کردن
تمامی حقوق برای رسانه دیجی‌رو محفوظ است. 1403 ©
دیجی رو > رپورتاژ آگهی > 7 نکته برای تبلیغات نمایشگاهی موثر
رپورتاژ آگهی

7 نکته برای تبلیغات نمایشگاهی موثر

واحد تبلیغات 26 اردیبهشت 1400 ساعت 12:40
زمان مطالعه: 6 دقیقه
7 نکته برای تبلیغات نمایشگاهی موثر
اشتراک گذاری
بلیط هواپیما سفرمارکت

برگزاری سمینارها، همایش ها، شرکت در محیط های نمایشگاهی و … از جمله روش هایی هستند که به کسب و کارها کمک می کنند تا با مخاطبان خود ارتباط برقرار کرده و خود را به آن ها معرفی نمایند. در واقع با این کار، هر مجموعه می تواند مشتریان بالقوه خود را شناسایی نموده و با برقراری تعامل موثر، آن ها را به مشتریان بالفعل خود تبدیل نماید. در این مطلب 7 نکته برای تبلیغات نمایشگاهی بازگو نموده ایم که رعایت آن ها به اجرای موفق تبلیغات شما و دستیابی به نتیجه ایده آل کمک می کند.

لیست
1. یک گام جلوتر باشید!2. از مشتریان خود دعوت کنید.3. از تبلیغات داخلی غافل نشوید.4. از استند رول آپ استفاده نمایید.5. تراکت تبلیغاتی چاپ کنید.6. فولدر تبلیغاتی ظاهری حرفه ای به برند می بخشد.7. تخفیف بدهید.چاپ تبلیغات نمایشگاهی

1. یک گام جلوتر باشید!

پیش از شروع نمایشگاه، تبلیغات بیرونی را آغاز کنید؛ منظور از تبلیغات بیرونی مجموعه اقدامات تبلیغاتی است که شما خارج از محیط نمایشگاه نسبت به اجرای آن ها اقدام می کنید. با این کار شما اولین گام برای معرفی خود به مخاطبان و آشنایی با آن ها را زودتر از سایر رقبا برداشته اید. به این ترتیب مخاطبان پیش از برقراری ارتباط مستقیم با شما، نام برند شما را شنیده و آشنایی مختصری با آن دارند. در نتیجه ارتباط ایجاد شده موثرتر بوده و افراد احساس بهتری نسبت به شما خواهند داشت. برای اجرای خدمات تبلیغات محیطی می توانید از اقلام چاپی متعددی استفاده نمایید. از جمله این محصولات چاپی می توان به چاپ پلات، چاپ بنر، حتی پوستر تبلیغاتی و مواردی از این قبیل اشاره نمود. به یاد داشته باشید که این اقلام باید در فضای مناسبی نصب شده باشند تا بتوانند شما را به نتیجه دلخواه خود برسانند.

2. از مشتریان خود دعوت کنید.

اگر چه چاپ کارت دعوت و دعوت از مشتریان برای حضور در نمایشگاه، سمینار یا همایش شما نیاز به صرف هزینه نسبتا زیادی نیاز دارد، با این حال تاثیر به سزایی در دیده شدن نام تجاری شما دارد. بسیاری از کسب و کارها، به ویژه کسب و کارهای تازه تاسیس و  نوپا، قصد دارند از مزایای این کار استفاده نمایند اما هزینه آن برای آن ها نسبتا سنگین است و امکان دعوت از تمام مشتریان خود را ندارند. به این دسته از افراد توصیه می شود که مشتریان وفادار و خاص خود را شناسایی کرده و تنها برای این گروه کارت دعوت ارسال نمایند.

3. از تبلیغات داخلی غافل نشوید.

تبلیغات داخلی به معنای اجرای تبلیغات در محیط داخلی نمایشگاه است. این کار اقداماتی از قبیل نصب پوستر، چاپ تراکت و … را شامل می شود که در فضای نمایشگاه انجام می پذیرد. به این ترتیب افراد به محض ورود به نمایشگاه و حضور در این فضا، با کسب و کار مورد نظر آشنا شده و نسبت به برقراری ارتباط با آن تشویق و ترغیب می شوند.

4. از استند رول آپ استفاده نمایید.

7 نکته برای تبلیغات نمایشگاهی موثر

رول آپ ها نوعی سازه نمایشگاهی هستند که همراه با پایه استند مورد استفاده قرار گرفته و محتوای مورد نظر شما را در معرض دید تعداد زیادی از افراد قرار می دهند. این استندها اغلب برای نمایش شعارهای تبلیغاتی به کار رفته و یکی از بهترین روش ها برای ثبت نام تجاری و ماندگار کردن آن در ذهن مخاطبان محسوب می شود.

5. تراکت تبلیغاتی چاپ کنید.

چاپ تراکت و ارائه آن در موقعیت مناسب یکی دیگر از روش های رایج برای معرفی کسب و کارها و خدمات آن ها به مخاطبان است. به یاد داشته باشید که در زمان ارائه تراکت به افراد، تعاملی هر چند کوتاه و سطحی با مخاطبان ایجاد شده و می تواند آن ها را نسبت به برقراری ارتباط عمیق تر تشویق و ترغیب نماید.

6. فولدر تبلیغاتی ظاهری حرفه ای به برند می بخشد.

در صورتی که از ابزارهای تبلیغاتی متعددی اعم از تراکت، بروشور، هدایای تبلیغاتی، کارت ویزیت و … به طور همزمان استفاده می کنید، توصیه می شود که یک فولدر تبلیغاتی نیز آماده نموده و با بسته بندی کردن تمامی این اقلام در قالب یک پکیج، آن ها را به مخاطبان خود ارائه دهید. این کار به شما کمک می کند تا ظاهری حرفه ای تر به برند خود ببخشید.

7. تخفیف بدهید.

به افرادی که در نمایشگاه حاضر شده و از غرفه شما بازدید می کنند، کد تخفیف اختصاص دهید. برای اطلاع رسانی و اعلام این کد تخفیف می توانید از ابزارهایی که در مراحل پیشین به آن ها اشاره کردیم، استفاده نمایید.

چاپ تبلیغات نمایشگاهی

7 نکته برای تبلیغات نمایشگاهی موثر

موارد ذکر شده نکاتی ساده بودند که رعایت آن ها به کسب و کارها کمک می کند تا تعداد بیشتری از بازدیدکنندگان را به سمت غرفه خود جذب کرده و در نهایت مشتریان بیشتری را نست به خرید از برند خود ترغیب نمایید. توجه داشته باشید که ابزارهای تبلیغاتی یاد شده حتما باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند تا با ظاهری مناسب، ارزش مخاطب برای برند را نمایان کنند. مجتمع چاپ سانترال کلیه خدمات چاپی را با بهترین کیفیت، در کمترین زمان و همراه با قیمت های رقابتی ارائه می کند. جهت آشنایی با خدمات این مجموعه و ثبت سفارش آنلاین چاپ دیجیتال، از وب سایت چاپ سانترال به نشانی https://centralchap.com/ بازدید نمایید.

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
دیجی‌رو مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری
این مقاله را به اشتراک بگذارید
توییتر Whatsapp Whatsapp تلگرام ایمیل کپی کرده لینک پرینت
چه حسی به این مطلب داری؟
Sad0
Sleepy0
Love0
Happy0
Angry0
Cry0
Surprise0
مقاله قبلی پوکو ام 3 پرو فایو جی افشای برخی مشخصات کلیدی «پوکو ام 3 پرو فایو جی» پیش از رونمایی رسمی
مقاله بعدی دوال سنس قرمز و مشکی سونی سرانجام از رنگ های جدید کنترلر دوال سنس رونمایی کرد
نظر بدهید نظر بدهید

نظر بدهید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا یک امتیاز انتخاب کنید!

تبلیغات

موبوگیفت
  • خرید ممبر ایتا
  • خرید فالوور ایرانی
  • خرید فالوور ارزان
  • خرید ممبر تلگرام
  • خرید سرور اختصاصی
  • خرید بیت کوین
  • چراغ پارکی
  • پنجره دوجداره
  • کاغذ A4
  • سرور اچ پی
  • فالوور روبیکا با کیفیت
  • مخزن کرایوژنیک
  • سرفیس پرو 12
  • خرید ممبر ایتا
  • دستگاه جوجه کشی دماوند
  • پیش بینی قیمت ارزها
  • ارز نئو رقیب قدرتمند اتریوم
  • ثروتمندان 2025 بیت کوین
  • قیمت یو اس دی کوین (USDC)
  • قوی ترین جهش ریپل
  • دوربین کوچک سیم کارت خور
  • خرید سرور hp ماهان شبکه اچ پی

آخرین خبرها

پوکو پد X1 و پوکو پد M1

معرفی کامل تبلت های پوکو پد X1 و پوکو پد M1؛ مقایسه مشخصات، قیمت و ارزش خرید

سنسور لایتیا 901

سونی با سنسور لایتیا 901 معادلات عکاسی موبایل را برهم زد؛ ورود قدرتمند به دنیای 200 مگاپیکسلی

هواوی فری بادز پرو 5

هواوی فری بادز پرو 5 معرفی شد؛ خروجی صدای استودیویی در سکوت مطلق!

مطالب مرتبط

مگ‌سیف چیست؟
رپورتاژ آگهی

مگ‌سیف چیست؟ بررسی کامل فناوری MagSafe و گوشی‌های پشتیبانی‌کننده از آن

6 آذر 1404 ساعت 15:00
لیست شرکت های ترخیص کالا برای بارهای هوایی در 1404
رپورتاژ آگهی

لیست شرکت های ترخیص کالا برای بارهای هوایی در 1404

5 آذر 1404 ساعت 15:30
چطور لوازم شخصی را به اروپا ارسال کنیم؟ (2)
رپورتاژ آگهی

چطور لوازم شخصی را به اروپا ارسال کنیم؟

4 آذر 1404 ساعت 16:00
خرید بازی ps5
رپورتاژ آگهی

راهنمای جامع خرید بازی PS5 در سال ۲۰۲۵؛ هر آنچه قبل از تهیه نسخه‌های اورجینال باید بدانید

4 آذر 1404 ساعت 15:00

درباره دیجی‌رو

رسانه دیجی‌رو با شعار دنیای تکنولوژی در اوایل سال 94 تاسیس شد. ماموریت ما اطلاع رسانی صحیح و ارائه آخرین اخبار تکنولوژی، بررسی محصولات دیجیتال، راهنمای خرید کالاهای دیجیتال و همچنین تهیه به‌روزترین مطالب آموزشی و مقالات در حوزه تکنولوژی، علم و سبک زندگی است. گروه دیجی‌رو همه‌ی تلاش خود را به کار خواهد گرفت که روزبه‌روز بر کیفیت و خدمات این رسانه بیفزاید تا دیجی رو به عنوان رسانه‌ای معتبر بدرخشد.

logo-samandehi
دنبال کردن
تمامی حقوق برای رسانه دیجی‌رو محفوظ است. 1403 ©
خوش آمدید

ورود به حساب کاربری

فراموش رمز عبور