برگزاری سمینارها، همایش ها، شرکت در محیط های نمایشگاهی و … از جمله روش هایی هستند که به کسب و کارها کمک می کنند تا با مخاطبان خود ارتباط برقرار کرده و خود را به آن ها معرفی نمایند. در واقع با این کار، هر مجموعه می تواند مشتریان بالقوه خود را شناسایی نموده و با برقراری تعامل موثر، آن ها را به مشتریان بالفعل خود تبدیل نماید. در این مطلب 7 نکته برای تبلیغات نمایشگاهی بازگو نموده ایم که رعایت آن ها به اجرای موفق تبلیغات شما و دستیابی به نتیجه ایده آل کمک می کند.
1. یک گام جلوتر باشید!
پیش از شروع نمایشگاه، تبلیغات بیرونی را آغاز کنید؛ منظور از تبلیغات بیرونی مجموعه اقدامات تبلیغاتی است که شما خارج از محیط نمایشگاه نسبت به اجرای آن ها اقدام می کنید. با این کار شما اولین گام برای معرفی خود به مخاطبان و آشنایی با آن ها را زودتر از سایر رقبا برداشته اید. به این ترتیب مخاطبان پیش از برقراری ارتباط مستقیم با شما، نام برند شما را شنیده و آشنایی مختصری با آن دارند. در نتیجه ارتباط ایجاد شده موثرتر بوده و افراد احساس بهتری نسبت به شما خواهند داشت. برای اجرای خدمات تبلیغات محیطی می توانید از اقلام چاپی متعددی استفاده نمایید. از جمله این محصولات چاپی می توان به چاپ پلات، چاپ بنر، حتی پوستر تبلیغاتی و مواردی از این قبیل اشاره نمود. به یاد داشته باشید که این اقلام باید در فضای مناسبی نصب شده باشند تا بتوانند شما را به نتیجه دلخواه خود برسانند.
2. از مشتریان خود دعوت کنید.
اگر چه چاپ کارت دعوت و دعوت از مشتریان برای حضور در نمایشگاه، سمینار یا همایش شما نیاز به صرف هزینه نسبتا زیادی نیاز دارد، با این حال تاثیر به سزایی در دیده شدن نام تجاری شما دارد. بسیاری از کسب و کارها، به ویژه کسب و کارهای تازه تاسیس و نوپا، قصد دارند از مزایای این کار استفاده نمایند اما هزینه آن برای آن ها نسبتا سنگین است و امکان دعوت از تمام مشتریان خود را ندارند. به این دسته از افراد توصیه می شود که مشتریان وفادار و خاص خود را شناسایی کرده و تنها برای این گروه کارت دعوت ارسال نمایند.
3. از تبلیغات داخلی غافل نشوید.
تبلیغات داخلی به معنای اجرای تبلیغات در محیط داخلی نمایشگاه است. این کار اقداماتی از قبیل نصب پوستر، چاپ تراکت و … را شامل می شود که در فضای نمایشگاه انجام می پذیرد. به این ترتیب افراد به محض ورود به نمایشگاه و حضور در این فضا، با کسب و کار مورد نظر آشنا شده و نسبت به برقراری ارتباط با آن تشویق و ترغیب می شوند.
4. از استند رول آپ استفاده نمایید.
رول آپ ها نوعی سازه نمایشگاهی هستند که همراه با پایه استند مورد استفاده قرار گرفته و محتوای مورد نظر شما را در معرض دید تعداد زیادی از افراد قرار می دهند. این استندها اغلب برای نمایش شعارهای تبلیغاتی به کار رفته و یکی از بهترین روش ها برای ثبت نام تجاری و ماندگار کردن آن در ذهن مخاطبان محسوب می شود.
5. تراکت تبلیغاتی چاپ کنید.
چاپ تراکت و ارائه آن در موقعیت مناسب یکی دیگر از روش های رایج برای معرفی کسب و کارها و خدمات آن ها به مخاطبان است. به یاد داشته باشید که در زمان ارائه تراکت به افراد، تعاملی هر چند کوتاه و سطحی با مخاطبان ایجاد شده و می تواند آن ها را نسبت به برقراری ارتباط عمیق تر تشویق و ترغیب نماید.
6. فولدر تبلیغاتی ظاهری حرفه ای به برند می بخشد.
در صورتی که از ابزارهای تبلیغاتی متعددی اعم از تراکت، بروشور، هدایای تبلیغاتی، کارت ویزیت و … به طور همزمان استفاده می کنید، توصیه می شود که یک فولدر تبلیغاتی نیز آماده نموده و با بسته بندی کردن تمامی این اقلام در قالب یک پکیج، آن ها را به مخاطبان خود ارائه دهید. این کار به شما کمک می کند تا ظاهری حرفه ای تر به برند خود ببخشید.
7. تخفیف بدهید.
به افرادی که در نمایشگاه حاضر شده و از غرفه شما بازدید می کنند، کد تخفیف اختصاص دهید. برای اطلاع رسانی و اعلام این کد تخفیف می توانید از ابزارهایی که در مراحل پیشین به آن ها اشاره کردیم، استفاده نمایید.
چاپ تبلیغات نمایشگاهی
موارد ذکر شده نکاتی ساده بودند که رعایت آن ها به کسب و کارها کمک می کند تا تعداد بیشتری از بازدیدکنندگان را به سمت غرفه خود جذب کرده و در نهایت مشتریان بیشتری را نست به خرید از برند خود ترغیب نمایید. توجه داشته باشید که ابزارهای تبلیغاتی یاد شده حتما باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند تا با ظاهری مناسب، ارزش مخاطب برای برند را نمایان کنند. مجتمع چاپ سانترال کلیه خدمات چاپی را با بهترین کیفیت، در کمترین زمان و همراه با قیمت های رقابتی ارائه می کند. جهت آشنایی با خدمات این مجموعه و ثبت سفارش آنلاین چاپ دیجیتال، از وب سایت چاپ سانترال به نشانی https://centralchap.com/ بازدید نمایید.
#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
دیجیرو مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.