ماه آینده، سری گلکسی S10 معرفی خواهد شد. در حال حاضر میتوان گفت که گلکسی S10 و گلکسی S10+ شباهت زیادی به یکدیگر دارند. با این حال یکی از چیزهایی که از همان ابتدا کاملا نامشخص مانده بود، این بود که سامسونگ چگونه میخواهد از طریق برندینگ برای محصول خود بازاریابی انجام دهد. اما اکنون به نظر میرسد که این مسئله روشن شده است.
به وسیلهی یکی از قدیمیترین تامین کنندگان خورده فروشی موبایل در چین، این دستگاه پیش از این با نام گلکسی S10 Lite شناخته شده بود که در واقع به عنوان گلکسی S10 E مورد بازاریابی قرار میگرفت.
تا این لحظه منطقی که پشت این نامگذاری قرار گرفته، کاملا رمز و رازگونه باقی مانده است و هنوز مشخص نشده که چرا این کمپانی باید این نام را انتخاب کند. با این حال، یکی از احتمالات موجود، این است که E نمادی برای Economical میباشد و اشارهای به قیمت پایین این گوشی هوشمند دارد. پس از آن که کمپانی اپل، هیچ توضیحی برای نام iPhone XR ارائه نداد، شاید سامسونگ پنداشت که گلکسی S10 E مناسبترین نام ممکن است.
در حال حاضر خارج از ارائهی نام برای بازاریابی، تامین کننده جزییات مهمی را بیان نمیکند. با این وجود عدم وجود قابلیت اسکنر انگشت در صفحهی نمایش این دستگاه اشاره شده و شایعهی وجود یک لبهی جانبی جایگزین وجود دارد.
به این علت که سامسونگ هنوز به طور رسمی طرح نامگذاری گلکسی S10، گلکسی S10 + و گلکسی 10 E را مطرح نکرده است، میتوان تصور کرد که شک و شبههای در آن است. اگرچه این حساسیت برانگیزتر از اطلاعات قبلی است که اشارهای احتمالی به بازگشت Edge به نامهای تجاری این شرکت میدهد.