سامسونگ به انتشار بیانیهای اعلام کرده که پیگیر گزارشهای مربوط به مشکلات صفحه لمسی گلکسی اس 9 است. به گفته این شرکت، در حال حاضر تعداد گزارشها در این رابطه بسیار محدود و کم است و از کاربران خواسته شده تا در صورت برخورد با مشکلی در رابطه با صفحه لمسی گوشی خود، آن را به صورت مستقیم با سامسونگ در میان بگذارند.
بیانیه کامل سامسونگ به شرح زیر است:
در سامسونگ، رضایت مشتری همواره اولویت اول اما بوده و هدف ما ارائه بهترین تجربه برای آنان است. ما در حال حاضر پیگیر گزارشهای محدودی هستیم که در رابطه با مشکلات پاسخگویی صفحه لمسی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس، گزارش شدهاند. ما با تمام کاربرانی که با مشکل مذکور مواجه شدهاند در ارتباط بوده و در حال بررسی ریشههای مسئله هستیم. بدین وسیله از تمام کاربرانی که سؤالی در این رابطه داشته و یا مشکلی را در گوشی خود مشاهده کردهاند، میخواهیم که به صورت مستقیم با ما در سامسونگ در ارتباط باشند.
این بیانیه پس از آن منتشر شده که در چند وقت اخیر گزارشهای مربوط به وجود مشکل در صفحه نمایش لمسی گلکسی اس 9 گسترش یافته و کاربران انجمنهای اینترنتی XDA ،Reddit و انجمن اختصاصی شرکت سامسونگ، خبر از وجود چنین مشکلی در گوشی خود دادهاند.
هنوز هیچ اشارهای به علل احتمالی مشکلات اخیر نشده و مشخص نیست که این مسائل ریشه نرمافزاری دارند یا سختافزاری. بنابراین تا پایان تحقیقات سامسونگ و اعلام نتایج رسمی باید منتظر بمانیم.