در حالی که وجود مشکل در باتری، موجب فراخوانی تمامی فروشهای گلکسی نوت 7 – به جز در بازار چین به دلیل تامین کننده متفاوت باتری – شده است، اکنون یک شخص خبر از آتش سوزی گلکسی اس 7 اج خود در هنگام شارژ میدهد. این شخص ادعا کرده که در هنگام حادثه خواب بوده و برای شارژ از لوازم جانبی اصلی استفاده کرده است.
آیا شما فکر میکنید که این حادثه به آتش سوزی باتری گلکسی نوت 7 مربوط باشد؟ جواب این پرسش قطعا “نه” خواهد بود زیرا باتری گلکسی نوت 7 با گلکسی اس 7 اج کاملا متفاوت است و از سوی دیگر این گوشی برای مدتی بیش از 6 ماه است که در بازار حضور دارد و تا به حال آمار بسیار کمی از این اتفاق برا گلکسی S7 Edge گزارش شده است. توجه کنید که تنها در 18 روز اول عرضه، 35 گزارش مربوط به آتش سوزی گلکسی نوت 7 وجود دارد که از سوی سامسونگ نیز تایید شدهاند.
سامسونگ اکنون در مسیر درستی قدم گذاشته است تا با فراخوانی گلکسی نوت 7 از بازار به جبران خسارت و همچنین جلوگیری از خسارتها احتمالی بپردازد و به این ترتیب از ایجاد ترس و ریسک در خریداران جلوگیری کند. با اینکه موضوع این گوشی هیچ ارتباطی با پرونده باتری گلکسی نوت 7 ندارد، اما سامسونگ به دارنده این گوشی پیشنهاد تعویض یا بازپرداخت مبلغ را داده است.
اما نکته مثبت فراخوان گلکسی نوت 7 میتواند حل مشکل قلم اس پن نیز باشد. برخی از قلمهای اس پن گلکسی نوت 7 عملکرد صحیحی نداشته و دکمه کلیک آنها به درستی انجام وظیفه نمیکرده است. اکنون سامسونگ این فرصت را دارد که این مشکل را نیز برای تمام مشتریان خود حل کند.
نظر شما در مورد عملکرد سامسونگ پس از اتفاقات اخیر چیست؟ فکر میکنید پس از عرضه مجدد گلکسی نوت 7 به بازار، این گوشی مجددا با استقبال شگفت انگیز کاربران روبرو خواهد شد؟ نظرتان را با سایر کاربران دیجی رو در میان بگذارید.