دنیای تکنولوژی | آخرین اخبار تکنولوژی

انتشار یک تیزر تبلیغاتی جدید از آنر 20 و آنر 20 پرو

آنر که به عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه هواوی شناخته می‌شود، پس از آنکه اوایل ماه جاری میلادی گوشی آنر 20 لایت را روانه بازار کرد، به سرعت تبلیغات برای گوشی‌های آنر 20 و آنر 20 پرو را آغاز نموده و در ادامه نیز امروز یک ویدیوی تبلیغاتی را منتشر کرده است. با اینکه این دو گوشی هم مانند آنر 20 لایت، جزو خانواده آنر 20 هستند اما جامعه هدف آن‌ها تاحدود زیادی متفاوت بوده و از لحاظ عملکرد نیز تفاوت‌های زیادی با هم دارند. در ادامه با دیجی رو همراه باشید.

حداقل می‌توان گفت در گذشته که چنین بوده و گوشی‌های پرو و لایت هواوی و آنر از لحاظ سخت افزاری و قدرت پردازشی تفاوت‌های زیادی با یکدیگر داشته‌اند، از همین رو انتظار می‌رود در مورد آنر 20 هم ماجرا عیناً تکرار شود.

تیزر تبلیغاتی جدید آنر 20 و آنر 20 پرو بیش از هر چیز بر فناوری‌های به کار رفته در طراحی ظاهری این دو گوشی و به ویژه طراحی سه بعدی کاور پشتی تمرکز دارد که باعث شده بافت شیشه‌ای پشت بدنه از حالت یکنواخت سابق خارج شده و عمق بیشتری بگیرد. آنر فرآیند ساخت این بخش را بسیار دشوار توصیف کرده است. بنا به گفته مسئولان این شرکت، بازده خط تولید کاور پشتی تنها 20 درصد بوده و این یعنی از هر 5 کاوری که تولید می‌شده تنها یک مورد در سطح کیفی مد نظر آنر قرار داشته است!

آنر ویوو 20 – ظاهراً طراحی پانل پشتی آنر 20 حتی از آنر ویوو 20 هم زیباتر خواهد بود

آنر نتیجه حاصل از این سبک طراحی جدید را طراحی هولوگرافیک پویا (Dynamic Holographic) نامیده و سری آنر 20 اولین محصولاتی خواهند بود که از این شیوه طراحی بهره می‌برند. مطمئناً برای قضاوت نهایی در مورد نتیجه کار آنر، باید تا زمان عرضه رسمی گوشی‌ها منتظر بمانیم، اما این طور که از تصاویر رسمی منتشر شده می‌توان استنباط کرد، طراحی کاور پشتی آنر 20 و آنر 20 پرو کاملاً منحصر به فرد و جذاب بوده و می‌تواند یکی از نقاط قوت اصلی آن‌ها به شمار برود.

در اینجا بد نیست یادآوری کنیم که بنا به اعلام رسمی آنر، گوشی‌های مذکور قرار است در روز 21 مه (31 اردیبهشت) و طی رویدادی اختصاصی در شهر لندن رونمایی شوند.

هنوز به طور دقیق مشخص نیست که گوشی‌های آنر 20 و آنر 20 پرو چه ویژگی‌ها و قابلیت‌های ویژه‌ای خواهند داشت، اما با توجه به اینکه آنر 10 یک گوشی دوربین محور بود و مفهوم عکاسی مبتنی بر هوش مصنوعی را معرفی کرد، انتظار داریم آنر توجه زیادی بر روی قابلیت‌های دوربین پرچمدارهای خود داشته باشد.

آنر در تیزر تبلیغاتی خود بر روی عبارت “ثبت شگفتی” (Capture Wonder) هم تأکید زیادی داشته و به زبان‌های مختلف به آن اشاره کرده است که همین موضوع دوباره نشان می‌دهد که دوربین آنر 20 و آنر 20 پرو یکی از کلیدی‌ترین بخش‌های این دو گوشی خواهد بود. همچنین با اطمینان زیادی می‌توان گفت وجود پسوند پرو در انتهای نام یکی از این مدل‌ها می‌تواند نشان دهنده سخت افزار قدرتمندتر آن در مقایسه با دیگر اعضای سری باشد.

طرح‌های مفهومی رسمی پرچمدارهای جدید آنر نشان می‌دهند که در پشت بدنه شاهد به کارگیری یک دوربین دوگانه با چینش عمودی لنزها خواهیم بود. در بالای بدنه هم المان‌هایی مانند میکروفون و فرستنده مادون قرمز به چشم می‌خورد. همچنین به نظر می‌رسد که جک 3.5 میلی‌متری هدفون همچنان در قسمت پایین بدنه وجود خواهد داشت.

در ادامه تیزر تبلیغاتی جدید منتشر شده از آنر 20 و آنر 20 پرو را می‌توانید مشاهده نمایید.

آخرین اخبار تکنولوژی را در وب سایت دیجی رو دنبال کنید
منبع ubergizmo
مطالب مرتبط

دیدگاه خود را ثبت کنید

avatar