خرید از ترندیول

اینستاگرام به زودی قابلیت پین کردن پست ها را اضافه خواهد کرد

اینستاگرام در حال تست ویژگی جدیدی است که به کاربران امکان می‌دهد پست‌های خاصی را در پروفایل خود و در بالای صفحه پین کنند. این ویژگی جدید در حال حاضر در مرحله آزمایشی است و برای کاربران منتخب در دسترس قرار گرفته است. کاربرانی که به این ویژگی دسترسی دارند، گزینه “Pin to your profile” را در منوی سه نقطه کنار پست‌ها مشاهده می‌کنند که با انتخاب آن می‌توانند پست مورد نظر را پین کنند.

قابلیت سنجاق کردن یا همان پین کردن یک پست خاص به پروفایل برای آن دسته از افرادی که می‌خواهند پست‌های مورد علاقه‌شان همواره در معرض دید مخاطبانشان باشد، بسیار مفید و کاربردی خواهد بود. این ویژگی همچنین برای تولید کنندگان محتوایی که مرتب در حال انتشار پست‌های جدید هستند، اما می‌خواهند یک پست را به طور خاص برجسته کنند، می‌تواند مفید باشد.

در حال حاضر، کاربران اینستاگرام این امکان را دارند که عکس‌ها و ویدیوهای کوتاهی را در قالب استوری به پروفایل خود پین کنند، اما ویژگی جدید این قابلیت را برای پست‌ها نیز گسترش خواهد داد. اگر چه در حال حاضر نیز می‌توانید یک پست را در استوری لینک کرده و سپس آن استوری را به پروفایل خود پین کنید، اما با این ویژگی جدید فرآیند کار بسیار ساده‌تر و اصولی‌تر خواهد شد. شایان ذکر است که این ویژگی مشابه ویژگی «Pin to your profile» توییتر است که به شما امکان می‌دهد یک توییت را همواره در بالای فید شخصی خود داشته باشید.

اینستاگرام

به نظر می‌رسد اینستاگرام حداقل چند ماهی است که روی این ویژگی جدید کار می‌کند. چرا که در ابتدای سال 2022 فردی به نام الساندرو پالوزی به شیوه مهندس معکوس توانسته بود کدهای آن را شناسایی کند.

مرحله آزمایشی پست‌های پین‌شده تقریباً یک هفته پس از آن آغاز می‌شود که اینستاگرام اخیراً اعلام کرد قصد دارد به عنوان تست، برگه «Recent» را از صفحات هشتگ برخی کاربران حذف کند. در حال حاضر، هنگامی که روی یک هشتگ در اینستاگرام کلیک می‌کنید، به صفحه‌ای هدایت می‌شوید که در آن می‌توانید محتوایی را که با آن هشتگ پست شده است، در سه دسته مجزا مشاهده کنید: Top، Recent و Reels. با این تغییر جدید، برخی از کاربران تنها به تب‌های “Top” و “Reels” دسترسی دارند. به نظر می‌رسد اینستاگرام به این طریق قصد دارد تا قابلیت Reels را که رقیبی برای TikTok محسوب می‌شود، بیش‌تر تبلیغ کند. همچنین، در دسته Top نیز بر روی پست‌هایی که بیشترین تعامل را با مخاطبان داشته‌اند، تمرکز خواهد شد.

منبع techcrunch
مطالب پیشنهادی
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها