دیجی رودیجی رو
  • اخبار تکنولوژی
    • اخبار داخلی
    • اخبار تلفن همراه
    • اخبار سخت افزار
    • اخبار اپلیکیشن‌ها
  • آموزش
  • بررسی محصولات
  • راهنمای خرید
  • سرگرمی
    • اخبار بازی
    • معرفی بازی
      • بازی موبایل
      • بازی دسکتاپ
      • بازی کنسول
    • معرفی اپلیکیشن
    • سینما و تلویزیون
  • دیجی فکت
  • دیجی لایف
  • دیجی10
  • مقالات گوناگون
خواندن: اینستاگرام دیگر تنها مختص به عکس ها نیست، موضوعی که بسیاری را ناراحت کرده است
به اشتراک بگذارید
ورود
اعلان نمایش بیشتر
تغییر اندازه فونتآآ
دیجی رودیجی رو
تغییر اندازه فونتآآ
جستجو
حساب کاربری دارید؟ ورود
دنبال کردن
تمامی حقوق برای رسانه دیجی‌رو محفوظ است. 1403 ©
دیجی رو > اخبار > اخبار اپلیکیشن‌ها > اینستاگرام دیگر تنها مختص به عکس ها نیست، موضوعی که بسیاری را ناراحت کرده است
اخبار اپلیکیشن‌ها

اینستاگرام دیگر تنها مختص به عکس ها نیست، موضوعی که بسیاری را ناراحت کرده است

یزدان مرشدزاده 21 آذر 1395 ساعت 11:42
زمان مطالعه: 4 دقیقه
اینستاگرام دیگر تنها مختص به عکس ها نیست، موضوعی که بسیاری را ناراحت کرده است
اشتراک گذاری
بلیط هواپیما سفرمارکت

همانطور که می‌دانید اینستاگرام دیگر به هیچ عنوان شبیه اپلیکیشنی نیست که فیس بوک آن را خریداری کرد، بهتر است بگوییم تبدیل به ترکیبی از اسنپ چت و فیس بوک شده است. به لطف آپدیت‌های اخیر که برای این اپلیکیشن ارائه شده به شدت آن را شبیه به فیس بوک کرده و می‌توان قابلیت‌های یکسان زیادی را میان این دو غول دنیای شبکه‌های اجتماعی یافت تا جایی که در روز سه شنبه امکان لایک کامنت ها به اینستاگرام اضافه شد.

مدیر عامل اینستاگرام، Kevin Systrom سعی داشته تا قابلیت‌های مثبت فیس بوک را به اپلیکیشن اینستاگرام وارد کند و نتیجه‌ی این تصمیم شبیه شدن این دو به یکدیگر شده است.

اینستاگرام دیگر تنها مختص به عکس ها نیست، موضوعی که بسیاری را ناراحت کرده است

ولی نکته‌ای که طرفداران این اپلیکیشن را نگران و ناراحت می‌کند این است که دیگر نمی‌توانند اینستاگرام را به عنوان برنامه‌ای مختص به عکاسی در اختیار داشته باشند زیرا تقریباً یک شبکه‌ی اجتماعی همه فن حریف شده و حدود 6 ماه می‌شود که هیچ آپدیتی در زمینه‌ی عکاسی برایش منتشر نشد است.

مطمئناً اگر از کاربران قدیمی این برنامه باشید دوران آبی رنگ و کم زرق و برق چند سال پیش اینستاگرام را به یاد دارید. در آن دوران تنها عکس می‌توانستید آپدیت کنید و گزینه‌های از قبیل دنبال کردن، لایک عکس‌ها و گذاشتن کامنت در اختیار شما بود. ولی حالا چه؟

در حال حاضر این اپلیکیشن دیگر تنها به عنوان ثبت تصاویر و اشتراک گذاری آن با دیگران شناخته نمی‌شود و با قابلیت‌هایی نظیر story، ویدیو زنده و پخش ویدیو می‌تواند قشر گسترده‌ای از افراد را به خود جذب کند. مخصوصاً کمپانی‌ها و افراد مشهور را که به دنبال آن طرفداران نیز به دنبال آن‌ها خواهند آمد. سیاست جالبی است مگرنه؟

اتفاق دیگری که ممکن است رخ دهد وضعیت را کمی پیچیده‌تر می‌کند زیرا قرار است نحوه‌ی قرارگیری کامنت ها نیز بر اساس تعداد لایک باشد. (لایک بیشتر به منزله‌ی قرارگیری کامنت در صدر می‌باشد) شاید این اتفاق باعث شود که کامنت های رکیک و بی ارزش برای همیشه محو شوند.

اینستاگرام دیگر تنها مختص به عکس ها نیست، موضوعی که بسیاری را ناراحت کرده است

مشخص است که با گذشت زمان کارایی اینستاگرام بسیار شبیه به فیس بوک خواهد شد ولی طراحی اصلی خودش را حفظ خواهد کرد و این جای خوش حالی دارد. سوالی که ممکن است برای بسیاری پیش بیاید این است که چرا فیس بوک چنین سیاستی را پیش گرفته است؟

جواب سؤال تعامل بیشتر می‌باشد.

بعد از گذشت 6 سال اینستاگرام با داشتن تعداد کاربر حدود 500 میلیون نفر هنوز از فیس بوک و واتس اپ عقب است و در نتیجه با استفاده از چنین ابزارهایی فیس بوک قصد دارد با تعامل کاربران اینستاگرام را افزایش دهد. گفته می‌شود حدود 300 میلیون از 500 میلیون نفر روزانه اینستاگرام خود را چک می‌کنند.

در دنیای امروز رقابت میان اپلیکیشن ها وارد بعد جدیدی شده ولی مطمئناً کاربران قدیمی یک اپلیکیشن از تغییرات گسترده بسیار ناراحت می‌شوند.

نظر شما در این باره چیست؟

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری
برچسب ها: اپلیکیشن اینستاگرام, اپلیکیشن فیس بوک, فیس بوک
این مقاله را به اشتراک بگذارید
توییتر Whatsapp Whatsapp تلگرام ایمیل کپی کرده لینک پرینت
چه حسی به این مطلب داری؟
Sad0
Sleepy0
Love0
Happy0
Angry0
Cry0
Surprise0
مقاله قبلی اضافه شدن رنگ جدید به خط تولید آیفون اضافه شدن رنگ جدید به خط تولید آیفون
مقاله بعدی سونی تاکنون 50 میلیون پلی استیشن 4s فروخته است سونی تاکنون 50 میلیون پلی استیشن 4s فروخته است
نظر بدهید نظر بدهید

نظر بدهید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا یک امتیاز انتخاب کنید!

تبلیغات

موبوگیفت
  • خرید فالوور ایرانی
  • خرید فالوور ارزان
  • پنجره دوجداره
  • خرید ممبر تلگرام
  • تاثیر سیاست های ترامپ بر کریپتو
  • ارز دیجیتال ایاس ( EOS)
  • قدرت دادن چین لینک به Web3
  • راز نوسانات بیت کوین
  • دوج کوین یا شیبا
  • دستگاه جوجه کشی دماوند
  • خرید بیت کوین
  • دوربین کوچک سیم کارت خور
  • خرید اکانت اسپاتیفای
  • لوستر مدرن
  • خرید سرور hp ماهان شبکه اچ پی

آخرین خبرها

تراشه هلیو G200

تراشه هلیو G200 معرفی شد؛ ارتقایی جزئی با تمرکز بر کیفیت HDR و شبکه‌های اجتماعی

میزو نوت 16 و میزو نوت 16 پرو

میزو نوت 16 و میزو نوت 16 پرو معرفی شدند؛ رقابت در بازار میان‌رده‌ها داغ‌تر می‌شود

سونی اکسپریا 1 مارک 7

سونی اکسپریا 1 مارک 7 از راه رسید؛ دوربین اولتراواید جدید، صدای بی‌نظیر و باتری با عمر 4 ساله!

مطالب مرتبط

خداحافظی با اسکایپ
اخبار اپلیکیشن‌هامایکروسافت

خداحافظی با اسکایپ؛ این نرم‌افزار محبوب از امروز تعطیل می‌شود

15 اردیبهشت 1404 ساعت 18:19
آینده فایرفاکس
اخبار اینترنت و شبکهاخبار اپلیکیشن‌ها

آینده فایرفاکس در خطر! آیا مرورگر مستقل موزیلا در آستانه نابودی قرار دارد؟

14 اردیبهشت 1404 ساعت 17:34
حریم خصوصی پیشرفته واتساپ
اخبار اپلیکیشن‌ها

با ویژگی جدید حریم خصوصی پیشرفته واتساپ، مانع درز اطلاعات چت‌ها شوید!

8 اردیبهشت 1404 ساعت 19:30
تماس تصویری واتساپ
اخبار اپلیکیشن‌ها

قابلیت‌های جدید به تماس تصویری واتساپ اضافه می‌شود

18 فروردین 1404 ساعت 11:49

درباره دیجی‌رو

رسانه دیجی‌رو با شعار دنیای تکنولوژی در اوایل سال 94 تاسیس شد. ماموریت ما اطلاع رسانی صحیح و ارائه آخرین اخبار تکنولوژی، بررسی محصولات دیجیتال، راهنمای خرید کالاهای دیجیتال و همچنین تهیه به‌روزترین مطالب آموزشی و مقالات در حوزه تکنولوژی، علم و سبک زندگی است. گروه دیجی‌رو همه‌ی تلاش خود را به کار خواهد گرفت که روزبه‌روز بر کیفیت و خدمات این رسانه بیفزاید تا دیجی رو به عنوان رسانه‌ای معتبر بدرخشد.

logo-samandehi
دنبال کردن
تمامی حقوق برای رسانه دیجی‌رو محفوظ است. 1403 ©
خوش آمدید

ورود به حساب کاربری

فراموش رمز عبور