در دنیای امروزه فرصت ها محدود شده و زمان برای افراد ارزش زیادی پیدا کرده است و همچنین دیگر کمتر کسی حوصلهی جستجوی حضوری را داشته و به دنبال آسان ترین راه برای رسیدن به مقصود است. به این منظور دنیای دیجیتالی نقش مهمی ایفا کرده و کارها را برای انسان ها راحتتر کرده است.
در این بین سایت های نیازمندی آنلاین در حوزه مسکن، نقش موثری در سهولت کاری متقاضیان خرید، فروش، رهن و اجاره دارند و به این افراد کمک می کنند تا با سهولت و در کمترین زمان ممکن، به بهترین قرارداد دست یابند.
رضا اربابیان مدیرعامل شیپور که چهارشنبه 11 مهرماه 1397 در اولین همایش توسعه بازار املاک و مستغلات در حوزه آنلاین، در محل هتل اسپیناس پالاس سخن می گفت ضمن بیان مطلب فوق افزود:
شیپور راز موفقیت خود را در ارایه خدمات بهتر به مشتریان می داند. به همین دلیل استراتژی افزایش سهم خود از بازار را بر مبنای گسترش تعامل با بنگاه های املاک و مردم تعریف می کند.
رضا اربابیان تاکید کرد:
هدف ما ارائه بهترین خدمات به مردم است.
وی با اعلام خبر ادغام آلونک در شیپور بیان داشت:
با سرمایه گذاری شیپور، آلونک در شیپور ادغام شد. از امروز شیپور و آلونک با توان بیشتری نسبت به گذشته به کاربران خدمات ارائه خواهند کرد.
به گفته مدیر عامل شیپور، آلونک یک سایت و اپلیکیشن ورتیکال در حوزه املاک است؛ اما شیپور یک سایت و اپلیکیشن هوریزنتال در گروههای مختلف کالایی است و ادغام آلونک در شیپور باعث توانمندی بیشتر این دو وبسایت در بازار املاک حوزه آنلاین می شود.
اربابیان افزود:
آلونک با سیستم سی. آر. ام قدرتمند خود می تواند کمک شایانی به دفاتر مشاور املاک کند و آلونک از جایگاه خوبی در بین مشاوران و صاحبان دفاتر املاک برخوردار است. اکنون با حمایت و سرمایه گذاری شیپور، همچنان استراتژی دفاتر املاک محور بودن را به پیش خواهد برد تا به عنوان نرم افزار و دستیار هوشمندی برای مشاوران، یکه تاز بازار املاک شود. این امکان نیز فراهم است که فعالان بازار ملک، با یک اپلیکیشن واحد، همه نیازهای خود در زمینه مشاوره، خرید و فروش و اجاره را از طریق یک اپلیکیشن تامین کنند و همچنین قرارهای کاری را با بهینه ترین روش ممکن مدیریت کنند.
اربابیان ادامه داد:
دو مجموعه شیپور و آلونک در کنار هم و با بهره گیری از توانمندی ها و اعتبار خود، درصدد تقویت هر چه بیشتر حوزه فعالیتشان می کوشند که همان بازار نیازمندی های آنلاین و بازار ملک است. حال شیپور و آلونک می توانند بیشتر از گذشته قابلیت های موجود خود را افزایش دهند و بهترین امکانات را برای مخاطبان و فعالان حوزه کسب و کار املاک فراهم کنند. امیدواریم با قرارگرفتن توانمندیهای این 2 مجموعه در کنار هم، بیشترین همکاری و خدمت رسانی به مشاوران املاک و ارایه بهترین خدمات به مردم را تجربه کنیم.
رضا اربابیان افزود:
شیپور توانسته با فراهم آوری امکانات بالا، مخاطبین زیادی را کسب نماید. سایت های نیازمندی املاک بدون همراهی و پستیبانی دفاتر مشاورین املاک نمی توانند در بازار نقش موثری داشته باشند. به همین دلیل از دید ما، شیپور رفیق بنگاه های املاک است. همکاری سایتهای نیازمندی آنلاین با مشاورین املاک باعث امنیت بالای معاملات برای مردم می شود. سایت های نیازمندی املاک با تعاملات گسترده با اتحادیه مشاورین املاک، میتوانند از به وجود آمدن قیمت های کاذب در بازار جلوگیری کنند. شیپور با برخورداری از آگهی های بسیار زیاد مردمی و کاربران بالا، یکی از اولویت های توسعهای خود را ارتباط موثر با دفاتر مشاورین املاک میداند.
در ادامه نیز مدیر عامل شیپور گفت:
شیپور با این که یکی از پیشتازان نیازمندیهای آنلاین در ایران است، می کوشد تا با بررسی، اخذ بازخورد و آمادگی تغییرات ممکن در بازار، جایگاه برتر خود را حفظ کند و رضایتمندی کاربران را افزایش دهد. به همین دلیل، در گام نخست با ایجاد یک تیم فروش کارآمد در فرودین 96 تعامل گسترده با بنگاه های املاک را در دستور کار خود قرار داد و در گام دوم در مهر 97 و پس از بررسی های کارشناسی به این نتیجه رسید که با سرمایه گذاری در اپلیکیشن آلونک و ادغام آن در شیپور، سریعتر به هدف یادشده، دست خواهد یافت.