دیجی رودیجی رو
  • اخبار تکنولوژی
    • اخبار داخلی
    • اخبار تلفن همراه
    • اخبار سخت افزار
    • اخبار اپلیکیشن‌ها
  • آموزش
  • بررسی محصولات
  • راهنمای خرید
  • سرگرمی
    • اخبار بازی
    • معرفی بازی
      • بازی موبایل
      • بازی دسکتاپ
      • بازی کنسول
    • معرفی اپلیکیشن
    • سینما و تلویزیون
  • دیجی فکت
  • دیجی لایف
  • دیجی10
  • مقالات گوناگون
خواندن: با 10 قانون مهم بازاریابی آنلاین آشنا شوید
به اشتراک بگذارید
ورود
اعلان نمایش بیشتر
تغییر اندازه فونتآآ
دیجی رودیجی رو
تغییر اندازه فونتآآ
جستجو
حساب کاربری دارید؟ ورود
دنبال کردن
تمامی حقوق برای رسانه دیجی‌رو محفوظ است. 1403 ©
دیجی رو > خلاقیت‌ کده > با 10 قانون مهم بازاریابی آنلاین آشنا شوید
خلاقیت‌ کده

با 10 قانون مهم بازاریابی آنلاین آشنا شوید

نهال سهیلی فر 11 شهریور 1396 ساعت 21:30
زمان مطالعه: 5 دقیقه
۱۰ قانون مهم بازاریابی آنلاین
اشتراک گذاری
بلیط هواپیما سفرمارکت

بهره گیری از قدرت محتوا و بازاریابی اینترنتی می‌تواند به شما کمک کند که به میزان چشمگیری مخاطبان و مشتریان خود را بالا ببرید. اما شروع این کار بدون هیچ تجربه یا دیدگاه قبلی‌ای می‌تواند چالش برانگیز باشد. اینکه با اصول بازاریابی اینترنتی آشنایی داشته باشید مسئلهٔ مهمی است. با به کارگیری ۱۰ قانونی که در ادامه آورده شده می‌توانید بنیادی ایجاد کنید که هم به سود مشتریان و برندتان است و هم مهم‌تر اینکه سرمایه‌تان را افزایش می‌دهد. پس با دیجی رو همراه باشید.

۱.قانون گوش دادن

موفقیت در زمینهٔ رسانه‌های اجتماعی و بازاریابی محتوا مستلزم این است که بیشتر گوش کنید و کمتر صحبت کنید. محتوای آنلاین مخاطبان هدفتان را بخوانید و به بحث‌های آنان بپیوندید تا بدانید که چه چیزهایی برای آنها بیشتر اهمیت دارد. فقط در این صورت است که می‌توانید محتوایی تولید کنید که مطبوع آنان بوده و برایش ارزش قائل باشند.

۲. قانون تمرکز

بهتر این است که تخصصی کار انجام دهید تا اینکه به همه چیز کار داشته باشید. یک استراتژی به شدت متمرکز می‌تواند هم برند قوی‌ای برایتان ایجاد کند و هم موفقیت بیشتری برایتان به ارمغان بیاورد. اینکه سعی کنید در یک زمینه تخصصی عمل کنید خیلی موثرتر از این است که سعی کنید مطابق خواسته و نیاز همه پیش بروید و سعی کنید همه را راضی نگه دارید.

۳. قانون کیفیت

کیفیت بر کمیت مقدم است. بهتر است که هزار دنبال کنندهٔ آنلاین که محتوایتان را می‌خوانند، به اشتراک می‌گذارند و در مورد آن با مخاطبان خود صحبت می‌کنند داشته باشید تا ۱۰ هزار دنبال کنندهٔ آنلاینی که پس از اولین اتصال و ارتباط‌شان با شما ناپدید می‌شوند.

۴. قانون صبر

موفقیت در زمینهٔ شبکه‌های اجتماعی و بازاریابی محتوا یک شبه اتفاق نمی‌افتد. احتمال این وجود دارد که گاهی وقت‌ها کارتان یکدفعه جلو بیوفتد، اما در کل این کاری است که مستلزم صبر و تلاش مداوم است.

۵. قانون ترکیب

اگر شما محتوایی عالی و با کیفیت تولید کنید و سعی کنید مخاطبینی ماندگار برای خودتان دست و پا کنید، آنها شما را با مخاطبان خود در توییتر، فیسبوک، لینکداین و دیگر جاها به اشتراک می‌گذارند. این به اشتراک گذاری و بحث درمورد محتوای شما باعث می‌شود که افراد بیشتری در اینترنت به سرچ و جست‌وجوی شما بپردازند و مخاطبین بیشتری جذب کنید.

۶. قانون تاثیر

اندکی وقت صرف کنید و نفوذگران آنلاین درمارکت خود را پیدا کنید. یعنی کسانی که مخاطبین واقعی دارند و به محصولات، خدمات یا کسب وکار شما علاقه دارند. با این افراد ارتباط برقرار کنید و سعی کنید با آنها پیوند ایجاد کنید. اگر آنها شما را به عنوان یک برند معتبر و منبع اطلاعاتی مفید ببینند شاید شما را با دنبال کنندگان خودشان به اشتراک بگذارند که این کار شما و کسب و کارتان را در معرض مخاطبین بسیار زیادی قرار می‌دهد.

۷. قانون ارزش

اگر شما تمام وقت‌تان را صرف کنید که شخصا و مستقیما محصولات و خدمات‌تان را تبلیغ کنید افراد دیگر به شما گوش نمی‌دهند. شما باید برای مکالمه‌تان ارزش قائل باشید و بهتر است که کمتر روی مکالمه تمرکز کرده و بیشتر روی ایجاد راه‌های خلاقانه برای تولید محتوا و گسترش رابطه‌تان با نفوذگران آنلاین باشید. بدین طریق، این افراد زبان معرفی کسب و کار شما خواهند شد.

۸. قانون پذیرش

شما کسی که شخصا پیش‌تان می‌آید را نادیده نمی‌گیرید، پس کسی که سعی می‌کند آنلاین با شما ارتباط برقرار کند را هم نادیده نگیرید. یکی از مهم‌ترین نکات در موفقیت بازاریابی آنلاین ایجاد رابطه است. پس همواره سعی کنید هر شخصی که می‌خواهد با شما ارتباط آنلاین برقرار کند را بپذیرید.

۹. قانون در دسترس بودن

محتوای‌تان را منتشر نکنید و بعد ناپدید شوید. در دسترس مخاطبان‌تان باشید. این به این معناست که شما باید مداوم محتوا منتشر کرده و در گفت و گوها شرکت کنید. فالورهای آنلاین می‌توانند بی ثبات باشند و اگر چند هفته یا چند ماه ناپدید شدید شک نکنید که شما را جایگزین خواهند کرد.

۱۰. قانون عمل متقابل

شما نمی‌توانید انتظار داشته باشید که دیگران محتوای شما را به اشتراک بگذارند و راجع به شما صحبت کنند، اما خودتان این کار را نکنید. پس اندکی هم وقت صرف کنید و محتواهای دیگران را به اشتراک بگذارید.

 

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری
برچسب ها: بازاریابی آنلاین, خلاقیت, دیجیتال مارکتینگ
این مقاله را به اشتراک بگذارید
توییتر Whatsapp Whatsapp تلگرام ایمیل کپی کرده لینک پرینت
چه حسی به این مطلب داری؟
Sad0
Sleepy0
Love0
Happy0
Angry0
Cry0
Surprise0
مقاله قبلی جالب‌ترین محصولات ایفا 2017 با جالب‌ترین فناوری‌ها و محصولات معرفی شده در ایفا 2017 آشنا شوید
مقاله بعدی گلکسی جی 7 پلاس با دوربین دوگانه معرفی شد! گلکسی جی 7 پلاس با دوربین دوگانه معرفی شد!
نظر بدهید نظر بدهید

نظر بدهید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا یک امتیاز انتخاب کنید!

تبلیغات

موبوگیفت
  • خرید فالوور ایرانی
  • خرید فالوور ارزان
  • پنجره دوجداره
  • خرید ممبر تلگرام
  • خرید ساعت گارمین
  • ارز دیجیتال ایاس ( EOS)
  • راز نوسانات بیت کوین
  • دوج کوین یا شیبا
  • دستگاه جوجه کشی دماوند
  • دوربین کوچک سیم کارت خور
  • تاثیر سیاست های ترامپ بر کریپتو
  • خرید بیت کوین
  • خرید اکانت اسپاتیفای
  • لوستر مدرن
  • تور روسیه
  • چاپ لیبل
  • خرید لایک
  • قدرت دادن چین لینک به Web3
  • خرید سرور hp ماهان شبکه اچ پی

آخرین خبرها

هوش مصنوعی در ساختمان سازی

کاربرد هوش مصنوعی در مهندسی عمران؛ از نظارت تا متره و برآورد هزینه ها

فعالسازی آوای انتظار همراه اول

آموزش فعال سازی آهنگ پیشواز همراه اول دلخواه

راهنمای انتخاب یو پی اس مناسب برای منزل

راهنمای انتخاب یو پی اس مناسب برای منزل

مطالب مرتبط

افزایش فروش سایت با سئو نمو مارکتینگ
مقالات گوناگون

راز افزایش فروش سایت در شیراز با ترفندهای سئو و دیجیتال مارکتینگ

21 اردیبهشت 1404 ساعت 15:30
افزایش خلاقیت؛ کلید دستیابی به نوآوری و موفقیت
دیجی لایف

افزایش خلاقیت؛ کلید دستیابی به نوآوری و موفقیت

14 تیر 1403 ساعت 15:15
ایجاد خلاقیت
مقالات گوناگون

8 روش برای ایجاد خلاقیت و تغییر زندگی به سبک نابغه ها

9 آبان 1401 ساعت 19:02
موفقیت
دیجی لایف

اگر این خصوصیات را دارید، موفق‌تر از آنی هستید که فکر می‌کنید!

11 دی 1400 ساعت 13:23

درباره دیجی‌رو

رسانه دیجی‌رو با شعار دنیای تکنولوژی در اوایل سال 94 تاسیس شد. ماموریت ما اطلاع رسانی صحیح و ارائه آخرین اخبار تکنولوژی، بررسی محصولات دیجیتال، راهنمای خرید کالاهای دیجیتال و همچنین تهیه به‌روزترین مطالب آموزشی و مقالات در حوزه تکنولوژی، علم و سبک زندگی است. گروه دیجی‌رو همه‌ی تلاش خود را به کار خواهد گرفت که روزبه‌روز بر کیفیت و خدمات این رسانه بیفزاید تا دیجی رو به عنوان رسانه‌ای معتبر بدرخشد.

logo-samandehi
دنبال کردن
تمامی حقوق برای رسانه دیجی‌رو محفوظ است. 1403 ©
خوش آمدید

ورود به حساب کاربری

فراموش رمز عبور