به نظر می رسد بر خلاف آنچه درباره گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس انتظار می رود، مشکلاتی پیش آمده است. آن دسته از افراد که در کره جنوبی S8 و +S8 را پیش خرید کرده اند، سخت در تلاش و انتظار اند تا گوشی خریداری شده خود را تحویل بگیرند، با وجود اینکه سامسونگ اطمینان داده است که هیچ گونه کمبود عرضه نداشته و به زودی گوشی های خریداری شده به دست خریداران خواهد رسید.
به نظر می رسد که مسئولین سامسونگ اعداد و ارقام اشتباهی در محاسبه میزان موجودی و تقاضا بدست آورده اند. به همین خاطر سامسونگ مهلت ثبت نام برای پیش خرید گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس را تا 30 آوریل تمدید کرد، یعنی 6 روز بعد از 24 آوریل که مهلت اولیه ثبت نام بود.
سامسونگ برای توضیح این نا بسامانی به “ناهماهنگی موجودی انبار های خرده فروشی ها از نظر مدل و رنگ” اشاره کرد. برخی از فروشندگان نیز کمبود مدل های Midnight Black و Orchid Gray را متذکر شدند.
مشخص نیست که این کمبود موجودی سامسونگ فقط خریداران کره ای را شامل می شود و یا اینکه نقاط دیگر را هم تحت الشعاع قرار می دهد. اما اگر هنوز Galaxy S8 یا +S8 پیش خرید شده خود را دریافت نکرده اید، مجبورید اندکی صبر کنید تا این مشکلات برطرف شود.