دیجی رودیجی رو
  • اخبار تکنولوژی
    • اخبار داخلی
    • اخبار تلفن همراه
    • اخبار سخت افزار
    • اخبار اپلیکیشن‌ها
  • آموزش
  • بررسی محصولات
  • راهنمای خرید
  • سرگرمی
    • اخبار بازی
    • معرفی بازی
      • بازی موبایل
      • بازی دسکتاپ
      • بازی کنسول
    • معرفی اپلیکیشن
    • سینما و تلویزیون
  • دیجی فکت
  • دیجی لایف
  • دیجی10
  • مقالات گوناگون
خواندن: تبلیغات 30 ثانیه‌ای غیر قابل رد کردن از یوتیوب حذف خواهد شد
به اشتراک بگذارید
ورود
اعلان نمایش بیشتر
تغییر اندازه فونتآآ
دیجی رودیجی رو
تغییر اندازه فونتآآ
جستجو
حساب کاربری دارید؟ ورود
دنبال کردن
تمامی حقوق برای رسانه دیجی‌رو محفوظ است. 1403 ©
دیجی رو > اخبار > اخبار اینترنت و شبکه > تبلیغات 30 ثانیه‌ای غیر قابل رد کردن از یوتیوب حذف خواهد شد
اخبار اینترنت و شبکهگوگل

تبلیغات 30 ثانیه‌ای غیر قابل رد کردن از یوتیوب حذف خواهد شد

حسین محمودزاده 2 اسفند 1395 ساعت 19:57
زمان مطالعه: 2 دقیقه
لوگوی یوتیوب
اشتراک گذاری
بلیط هواپیما سفرمارکت

گوگل رسماً اعلام کرد که از سال 2018 میلادی نمایش تبلیغات 30 ثانیه‌ای غیر قابل رد کردن را در وب سایت یوتیوب متوقف خواهد کرد.

سخنگوی شرکت گوگل، روز شنبه در گفتگو با بی بی سی، برنامه‌های این کمپانی جهت حذف این جنبه آزار دهنده از وب سایت مشهور استریم ویدیو، یعنی یوتیوب، را تأیید و اعلام کرد که پس از این اقدام، گوگل تمرکز خود را بر روی روش‌هایی که هم برای بینندگان و هم برای تبلیغ کننده‌ها به طور یکسان جذاب هستند، معطوف خواهد کرد.

در حال حاضر، نمایش تبلیغات منبع اصلی درآمد یوتیوب و همچنین تولید کنندگان محتوا در این وب سایت به شمار می‌آید. آن‌ها برای این کار از روشی بسیار ساده و سرراست استفاده می‌کنند: هر چه میزان نمایش آگهی بیشتر باشد، به همان میزان پول بیشتری از تبلیغ شوندگان دریافت می‌شود.

تبلیغات یوتیوببا این حال، یافتن مناسب‌ترین و سودآورترین روش برای چنین تبلیغات آنلاینی همچنان موضوع بحث‌های شدید و داغی است. آقای ویل اسمیت (Will Smyth)، رئیس بخش رسانه‌ای آژانس بازاریابی و تبلیغاتی Agenda 21، ضمن موافقت با تصمیم گوگل، فرمت تبلیغات 30 ثانیه‌ای را روشی تاریخ گذشته می‌داند:

آگهی‌های 30 ثانیه‌ای میراثی از دوران تلویزیون است. این روش در واقع یک استاندارد مربوط به تلویزیون می‌باشد که وارد فضای آنلاین شده است، اما نمی‌توان آن را موثرترین راه برای تبلیغ دانست … این اقدام گوگل می‌تواند تبلیغ کننده‌ها را تشویق به استفاده خلاقانه‌تر از این پلتفرم نماید. استفاده از تبلیغات قابل رد کردن، به نفع همه است زیرا مردم مجبور نیستند که همه آگهی‌ها را تماشا کنند، و تبلیغ شوندگان نیز لازم نیست تا برای آگهی‌های رد شده و دیده نشده خود، هزینه‌ای پرداخت کنند.

بدون شک این خبر خوبی است، اما به معنای حذف همه تبلیغ‌های غیر قابل رد کردن، نخواهد بود. تبلیغات شش ثانیه‌ای میان ویدیوها که سال گذشته معرفی شده بود احتمالاً بیشتر از گذشته خواهد شد، در حالی که حتی تبلیغات کوتاه‌تر و با زمان‌های 15 و 20 ثانیه نیز هنوز پابرجا خواهند بود.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری
برچسب ها: تبلیغ, تبلیغات, گوگل, ویدیو, یوتیوب
این مقاله را به اشتراک بگذارید
توییتر Whatsapp Whatsapp تلگرام ایمیل کپی کرده لینک پرینت
چه حسی به این مطلب داری؟
Sad0
Sleepy0
Love0
Happy0
Angry0
Cry0
Surprise0
مقاله قبلی طراحی مفهومی نوکیا پی 1 پیش فروش گوشی پرچم‌دار نوکیا 8 توسط یک فروشگاه آنلاین آغاز شد
مقاله بعدی موتو جی 5 و موتو جی 5 پلاس مشخصات سخت‌افزاری «موتو جی 5» و «موتو جی 5 پلاس» فاش شد
نظر بدهید نظر بدهید

نظر بدهید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا یک امتیاز انتخاب کنید!

تبلیغات

موبوگیفت
  • خرید ممبر ایتا
  • خرید فالوور ایرانی
  • خرید فالوور ارزان
  • خرید ممبر تلگرام
  • خرید بیت کوین
  • پنجره دوجداره
  • کاغذ A4
  • سرور اچ پی
  • فالوور روبیکا با کیفیت
  • مخزن کرایوژنیک
  • سرفیس پرو 12
  • خرید ممبر ایتا
  • دستگاه جوجه کشی دماوند
  • پیش بینی قیمت ارزها
  • ارز نئو رقیب قدرتمند اتریوم
  • ثروتمندان 2025 بیت کوین
  • قیمت یو اس دی کوین (USDC)
  • قوی ترین جهش ریپل
  • دوربین کوچک سیم کارت خور
  • خرید سرور hp ماهان شبکه اچ پی

آخرین خبرها

سرمایه‌گذاری انویدیا در نوکیا

سرمایه‌گذاری انویدیا در نوکیا؛ اتحاد یک میلیارد دلاری برای رهبری در هوش مصنوعی و 6G

اینستا 360 ایکس 4 ایر

«اینستا 360 ایکس 4 ایر» معرفی شد؛ یک دوربین اکشن 8K با قیمت باورنکردنی

ناتینگ فون 3a لایت

ناتینگ فون 3a لایت معرفی شد؛ اولین گوشی اقتصادی برند ناتینگ با طراحی خاص

مطالب مرتبط

دانشنامه گروکی پدیا
اخبار اینترنت و شبکه

دانشنامه گروکی پدیا رسماً معرفی شد؛ رقیب هوش مصنوعی ویکی‌پدیا از سوی ایلان ماسک

6 آبان 1404 ساعت 22:53
تراشه ویلو گوگل
اخبار سخت افزارگوگل

تراشه ویلو گوگل با سرعتی 13,000 برابر بیشتر از ابرکامپیوترها جهان را شگفت‌زده کرد

3 آبان 1404 ساعت 17:23
مدل Gemini 2.5 Computer Use گوگل
اخبار هوش مصنوعیگوگل

مدل Gemini 2.5 Computer Use گوگل؛ انقلابی در تعامل هوش مصنوعی با وب و رابط کاربری

17 مهر 1404 ساعت 17:56
کروم اندروید
اخبار اپلیکیشن‌هاگوگل

کروم اندروید اکنون می‌تواند هر صفحه وب را مانند یک پادکست برایتان بخواند!

1 مهر 1404 ساعت 10:32

درباره دیجی‌رو

رسانه دیجی‌رو با شعار دنیای تکنولوژی در اوایل سال 94 تاسیس شد. ماموریت ما اطلاع رسانی صحیح و ارائه آخرین اخبار تکنولوژی، بررسی محصولات دیجیتال، راهنمای خرید کالاهای دیجیتال و همچنین تهیه به‌روزترین مطالب آموزشی و مقالات در حوزه تکنولوژی، علم و سبک زندگی است. گروه دیجی‌رو همه‌ی تلاش خود را به کار خواهد گرفت که روزبه‌روز بر کیفیت و خدمات این رسانه بیفزاید تا دیجی رو به عنوان رسانه‌ای معتبر بدرخشد.

logo-samandehi
دنبال کردن
تمامی حقوق برای رسانه دیجی‌رو محفوظ است. 1403 ©
خوش آمدید

ورود به حساب کاربری

فراموش رمز عبور