بررسی ویدیویی آیفون 8 و آیفون 8 پلاس اپل [ اختصاصی دیجی رو، تماشا کنید]

سال 2017 سالی پر از نوآوری برای کمپانی های دنیای تکنولوژی بود، هرچند که هنوز به پایان سال نرسیده‌ایم اما این سال برای معرفی و عرضه گوشی‌های هوشمند به نوعی به پایان رسیده است، چرا که همه‌ی کمپانی‌ها از بهترین گوشی‌های سال خود رونمایی کرده‌اند.

در سال جاری سامسونگ با معرفی گلکسی اس 8 و گلکسی نوت 8 یک قدم از رقبا پیشی گرفت، چرا که گوشی های این کمپانی از نظر طراحی تداعی گر آینده هستند. اما با این حال ال جی نیز با معرفی وی 30 توانست نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند.

اما بزرگترین رقیب سامسونگ یعنی اپل به مناسبت دهمین سالگرد آیفون، از سه گوشی هوشمند به نام‌های آیفون 10، آیفون 8 و آیفون 8 پلاس رونمایی کرد. در حالی که آیفون ایکس نظر کاربران و منتقدان بسیاری را به خود جلب کرده اما آیفون 8 و 8 پلاس با طراحی تکراری خود تا به اینجا نتوانسته‌اند آنطور که باید زیر سایه آیفون 10 خودی نشان دهند و به نظر می رسد کاربران زیادی منتظر عرضه آیفون ایکس مانده‌اند.

در ویدیویی که در ادامه آمده می توانید بررسی آیفون 8 و آیفون 8 پلاس اپل را مشاهده کنید. این بررسی اختصاصی دیجی رو بوده و نظرات شخصی آخرین چیزی است که در آن اعمال شده است. بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم بررسی آیفون 8 و آیفون 8 پلاس اپل را در ادامه و تا انتها تماشا کرده و در آخر نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

شما می‌توانید ویدیوی بررسی آیفون 8 و آیفون 8 پلاس را در کانال یوتیوب دیجی رو نیز تماشا کرده و یا نسخه‌ی کم حجم آن را از طریق این لینک دانلود نمایید.

مطالب پیشنهادی
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
امین زیوری بصیر
امین زیوری بصیر
6 سال قبل

سلام حاجی رضا پور آقا وجدانن یه کم رو اطلاعات کار کنیین خیلی ضعیفین واقعا ضعیف یعنی چی که آیفون8 پلاس اولین گوشی اپل است که دوربین دوتایی دارد انگار شما اولین بارتون که گوشی اپل دستتون گرفتین که میگین اولین دوربین دوتایی مومن پس آیفون7پلاس چیه اون وسط بعد چرا آیفون ایکس بخدا اون آیفون 10 اونم به زبان یونانی بعد قشنگ معلومه که گوشی رو خودتون دستتون نگرفتین و از سایت های دیگه گرفتین آخه یه آیفون 8 که دارین واسهT-Mobileو اون یکی هم مالAT&T بعد در مورد ایپیکر ها تون هم که هیچی نمیگین فقط صداش خوبه همین؟

جلیلی
جلیلی
پاسخ به  امین زیوری بصیر
6 سال قبل

کاملا مشخصه شما ایفون ۸ گرفتی اونم به بالاترین قیمت و الانم ناراحتی که چرا نگفتن گوشی خداست خخخخ