بانجی به فکر رقم زدن تجربه‌ای کاملاً متفاوت در Destiny 2 است

بازی Destiny 2

در حال حاضر چند سال از زمان عرضه عنوان چند نفره آنلاین Destiny می‌گذرد و این بازی با اینکه در ابتدای ورود خود به بازار با برخی مشکلات و انتقادات روبرو بود، اما به مرور و با ارائه بسته‌های الحاقی متعدد و رفع اشکالات موجود توانست تاحدود زیادی دل طرفداران را بدست آورد. حال که این بازی توانسته جایگاه خود را نسبت به روزهای آغازین خود بسیار بهبود ببخشد، خبرهایی از ساخت نسخه بعدی آن نیز به گوش می‌رسد.

در منابع مختلفی از قبیل Kotaku و NeoGAF به این نکته اشاره شده که سازنده این عنوان آنلاین، یعنی بانجی (Bungie) قصد دارد تا Destiny 2 را بسیار متفاوت‌تر از نسخه کنونی تولید نماید. “Destiny 2 یک بازی کاملاً متفاوت خواهد بود. بازی Destiny: The Taken King در واقع ریبوت نسخه اول بود که برخی مشکلات کوچک در آن برطرف شده بودند. اما بازی جدید تغییراتی اساسی به منظور رفع مشکلات عمده آن خواهد داشت.” اگر از گیمرهای باسابقه باشید، این صحبت‌های سازندگان بازی ممکن است شما را به یاد روند ساخت بازی دیابلو 2 (Diablo 2) بیندازد.

بازی Destinyیکی از ویژگی‌های برجسته Destiny 2 قابلیت play-in destinations خواهد بود که شهرهایی پرجمعیت و مأموریت‌هایی فراوان را به دنیای این بازی اضافه کرده و باعث خواهد شد تا این دنیا زنده‌تر از آن چیزی به نظر برسد که در نسخه اول شاهد بودیم.

شایان ذکر است که طبق آخرین اخبار، بیشتر اعضای تیم 750 نفری بانجی در حال حاضر بر روی Destiny 2 کار می‌کنند و کارگردان این نسخه نیز همان کارگردان عنوان Destiny: The Taken King، یعنی آقای لوک اسمیت (Luke Smith) می‌باشد. پیش‌بینی شده که این بازی در سال 2017 برای کنسول‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی وارد بازار شود.

دیدگاه خود را ثبت کنید