6 دلیل برای آنکه همین حالا با جی ادز تماس بگیرید!

اگر گوگل ادوردز به درستی و توسط تیمی حرفه‌ای و متخصص اجرا شود، می‌تواند شرکتی را در زمان کوتاهی به موفق برساند.

دنیای بازاریابی در سال‌های اخیر به طور چشمگیری تغییر کرده است و گوگل ادوردز یکی از پلتفرم‌هایی است که نقش مهمی در این تغییرات داشته است. گوگل ادوردز یکی از مؤثرترین روش‌های تبلیغات آنلاین است و باعث شده است آموزش گوگل ادوردز به یکی از نیازهای مهم صاحبان کسب و کارها تبدیل شود.

این سیستم تبلیغاتی توسط هزاران شرکت کوچک، متوسط ​​و بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرد. همه این شرکت‌ها در یک چیز مشترک هستند. آنها می‌خواهند توسط افراد زیادی دیده شوند؛ افرادی که درباره اطلاعات، محصولات و خدمات آنها در گوگل جستجو می‌کنند. هنگامی که از گوگل ادوردز به درستی استفاده شود، می‌تواند مشتریان زیادی را به سمت کسب و کارها بکشد و فروش آنها را افزایش دهد.

اگر در حال حاضر از Google AdWords استفاده نمی‌کنید، بهتر است به فکر تصمیمات جدیدی باشید. در اینجا 6 دلیل برای اینکه باید از گوگل ادز استفاده کنید را لیست کرده‌ایم:

 1. گوگل ادز مشتریان شما را افزایش می دهد

گوگل ادز یکی از بهترین ابزارها برای تولید Lead است. اگر کمپین‌های تبلیغاتی شما به درستی تنظیم شده باشند، می‌توانید پیام تبلیغاتی خود را به بهترین روش به مشتریان بالقوه کسب و کار خود نمایش دهید.
با تعیین کلمات کلیدی در گوگل ادز، مشخص می‌کنید که تبلیغات‌تان برای نتایج چه جستجوهایی نمایش داده شود.
این بدان معنی است که شما می توانید تبلیغات خود را تنها به افرادی نمایش دهید تمایل دارند محصولات یا خدمات شما را خریداری کنند.

2. این پلت‌فرم بازاریابی انعطاف پذیر است

اگر شما هم مدتی با Google AdWords کار کنید، شما هم اذعان خواهید کرد که یک پلتفرم بازاریابی بسیار انعطاف پذیر است.

گوگل ادز برای انواع شرکت‌ها و کسب و کارهای آنلاین مناسب است. شما می‌توانید پس از مشاهده یک دوره آموزش گوگل ادوردز و تهیه اکانت اختصاصی گوگل ادوردز خودتان کمپین‌های تبلیغات خودتان را راه اندازی کنید.

این پلتفرم همچنین با سیستم‌های بازاریابی و نرم افزاری دیگری نیز سازگار است. به عنوان مثال، شما می‌توانید داده‌های کمپین را دانلود کنید و آن را با استفاده از صفحات گسترده اکسل تجزیه و تحلیل کنید. یا اینکه می‌توانید اکانت گوگل ادز خود را به اکانت گوگل انالیتیکس متصل کنید تا بهتر بتوانید آمار و نتایج تبلیغات گوگل را بررسی کنید.

کمپین‌های تبلیغاتی می‌توانند کاملا هدفمند باشند و بر روی کاربران خاصی تمرکز کنند. از طریق گوگل ادز می‌توانید تبلیغات خود را در وب سایت‌های مختلفی که همکار گوگل ادز هستند و از گوگل ادسنس یا ادموب استفاده می‌کنند، نمایش دهید. همچنین در سایت‌های متعلق به گوگل مانند موتور جستجوی گوگل، یوتیوب، گوگل پلی و … نیز می‌توانید تبلیغات خود را نمایش دهید.

همچنین می‌توانید استراتژی قیمت گذاری تبلیغات گوگل ادز را با توجه به شرایط و نیازهای خود تعیین کنید. نمونه‌هایی از این تنظیمات شامل بودجه روزانه و قیمت‌گذاری هر کلیک می‌شود.

3. تبلیغات گوگل بازگشت سرمایه زیادی دارد.

بر خلاف استراتژی‌های بازاریابی دیگر، شما تنها برای کلیک‌هایی که روی تبلیغات‌تان می‌شود هزینه پرداخت می‌کنید. در صورتی که کمپین‌های Google AdWords را بهینه سازی کنید، می‌توانید بازگشت سرمایه بالایی را دریافت کنید که به ندرت از طریق استراتژی‌های بازاریابی دیگر قبل دسترس باشد.
با این حال، دستیابی به بازگشت سرمایه یا ROI بالا زمان‌بر است و نیاز است تا بدانید چه رویکردی برای شما و کسب و کار شما مناسب است.

برای به دست آوردن نتیجه مورد نظرتان بایستی به طور مداوم کمپین‌های تبلیغاتی خود را بررسی کرده و بهبود دهید.

زمانی که به بازگشت سرمایه بالایی دست یافتید با خیال راحت می‌توانید بودجه تبلیغاتی خود را افزایش دهید و سود کلی‌تان را بالا ببرید.

بایستی اکانت گوگل ادز خود را دائما بررسی کنید و مواردی که باعث هدر رفتن بودجه تبلیغاتی شما می‌شوند را تغییر دهید.

4. نتایج را سریع و شفاف مشاهده خواهید کرد

در پلتفرم گوگل ادز نتایج و گزارش کمپین‌های خود را می‌توانید به سرعت مشاهده کنید.
تجزیه و تحلیل رشد کمپین‌های  ادوردز  آسان است، زیرا داشبورد آن تمام اطلاعات مربوط به هر کمپین‌های تبلیغاتی مانند تعداد کلیک، تعداد نمایش، کلمات کلیدی جستجو شده توسط بازدیدکنندگان وب سایت، هزینه کلیک و خیلی چیزهای دیگر را به شما نمایش می‌دهد.

این باعث می‌شود Google AdWords یک سیستم بسیار شفاف باشد که البته درک و یادگیری کامل آن طول می‌کشد.

5. گوگل ادز منبع بزرگ ترافیک با کیفیت است.

گوگل یکی از بزرگترین شرکتهای جهان است. میلیون‌ها نفر از مردم هر روز به جستجو در سایت گوگل می‌پردازند.

این به این معنی است که کسب و کار شما با قرار گرفتن در صدر نتایج گوگل می‌تواند روزانه ترافیک بسیاری دریافت کند.

گوگل سعی می‌کند بهترین نتایج را به کاربران خود نمایش دهید و با توجه به محبوبیت این موتور جستجو مشخص است که توانسته است در این زمینه موفق باشد. تبلیغات گوگل نیز همانند نتایج ارگانیک گوگل مرتبط با جستجوها و هدفمند هستند، پس می‌توان نتیجه گرفت که ترافیکی که از طریق تبلیغات گوگل کسب می‌شود، بسیار مرتبط و با کیفت است.

6. با کمک گوگل ادوردز اطلاعات بیشتری درباره بازار هدف خود بدست می‌آورید.

مهم است که بتوانید ذهنیت مشتریان ایده آل خود را بدانید. درک مخاطبین باعث می‌شود تا با مشتریان بهتر ارتباط برقرار کنید و آنچه را که به دنبالش هستید، پیدا کنید.
با این حال، دستیابی به آنچه مشتریان می‌خواهند، بسیار دشوار است. روش‌های سنتی مانند پرسشنامه‌ها و مصاحبه‌ها تنها نتایج محدودی را ایجاد می‌کنند.
از سوی دیگر، از طریق گوگل  ادوردز، می‌توان اطلاعاتی در مورد عادت‌ها، علایق و نیازهای مشتری بدست آورد. دستیابی به این اطلاعات در واقع رویای صاحبان کسب و کار در نسل‌های پیشین بوده است.
کلمات کلیدی که مشتریان از آنها برای پیدا کردن وبسایت شما استفاده می‌کنند، موقعیت مکانی آنها، دستگاههایی که استفاده می‌کنند، زمان و روزهایی که درباره محصولات و خدمات شما جستجو می‌کنند و سایر اطلاعاتی که از طریق Google AdWords  به دست می‌آید، می‌تواند بسیار ارزشمند باشد.

از این اطلاعات می‌توان برای ارائه محصولات و خدمات بهتر استفاده کرد. همچنین می‌تواند برنامه‌های بازاریابی خود را تدوین کرد. بنابراین شما علاوه بر اینکه با تبلیغات در گوگل، افرادی که علاقه‌مند به محصولات و خدمات شما هستند را به سمت کسب و کار خود جذب می‌کنید، بلکه اطلاعات ارزشمندی نیز از مشتریان خود بدست می‌آورید.

گوگل ادز یکی از قدرتمندترین ابزارهای تبلیغاتی است که تاکنون ایجاد شده است. روزانه میلیون‌ها آگهی در آن به نمایش در می‌آید. پس یک فرصت منحصر به فرد برای تبدیل جستجوکنندگان به مشتریان کسب و کار است.

اگر می‌خواهید درباره تبلیغ در گوگل اطلاعات بیشتری کسب کنید، بهتر است از طریق شماره 66565000 (021) با آژانس تبلیغاتی جی ادز تماس بگیرید تا مشاوران تبلیغات این شرکت اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار دهند

آخرین اخبار تکنولوژی را در وب سایت دیجی رو دنبال کنید
توجه این مطلب یک رپورتاژ آگهی است
مطالب مرتبط
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین‌ها
جدیدترین‌ها محبوب‌ترین‌ها
بازخورد میان متنی
نمایش همه دیدگاه‌ها
نرجس قلیزاده
4 ماه قبل

وای خیلی عالی بود.ممنونم ازتون.ببخشید آیا کلاس های آموزشی هم دارین یا فقط مقاله است؟خیلی علاقه دارم تو این حوزه پیشرفت کنم.واقعا عالی هست.میشه کمکم کنید و چند تا مقاله مرتبط معرفی کنید؟ممنون