دیجی رودیجی رو
  • اخبار تکنولوژی
    • اخبار داخلی
    • اخبار تلفن همراه
    • اخبار سخت افزار
    • اخبار اپلیکیشن‌ها
  • آموزش
  • بررسی محصولات
  • راهنمای خرید
  • سرگرمی
    • اخبار بازی
    • معرفی بازی
      • بازی موبایل
      • بازی دسکتاپ
      • بازی کنسول
    • معرفی اپلیکیشن
    • سینما و تلویزیون
  • دیجی فکت
  • دیجی لایف
  • دیجی10
  • مقالات گوناگون
خواندن: دلایل شکست در فروش آنلاین
به اشتراک بگذارید
ورود
اعلان نمایش بیشتر
تغییر اندازه فونتآآ
دیجی رودیجی رو
تغییر اندازه فونتآآ
جستجو
حساب کاربری دارید؟ ورود
دنبال کردن
تمامی حقوق برای رسانه دیجی‌رو محفوظ است. 1403 ©
دیجی رو > رپورتاژ آگهی > دلایل شکست در فروش آنلاین
رپورتاژ آگهی

دلایل شکست در فروش آنلاین

واحد تبلیغات 10 آذر 1399 ساعت 15:54
زمان مطالعه: 2 دقیقه
دلایل شکست در فروش آنلاین
اشتراک گذاری
بلیط هواپیما سفرمارکت

به طور کلی اگر بخواهیم علت شکست خوردن را برسی کنیم باید بگویم عدم داشتن اصلاعات کافی در زمینه دیجیتال مارکتینگ ولی اگر بخواهیم بررسی دقیق داشته باشیم چندین دلیل احتمالی وجود دارد.

لیست
فروش وجود ندارد چون مشتریی وجود ندارد!برندسازی درستبستر مناسبی برای فروش ندارید!به خوبی تبلیغ نکرده اید!جمع بندی 

فروش وجود ندارد چون مشتریی وجود ندارد!

اگر کسب و کار اینترنتی نتواند مخاطب جذب کند و آنها را تبدیل به مشتری نکند یعنی

  • برندسازی  دیجیتال درست انجام نشده است
  • بستر مناسبی برای فروش دیجیتال ندارند
  • تبلیغات نامناسب

برندسازی درست

مردم از کسب وکارهایی خرید می کنند که به آنها اعتماد دارند پس اگر شما با برند سازی اعتماد مشتری را جلب نکنید احتمال زیادی وجود دارد که در فروش شکست بخورید.

بستر مناسبی برای فروش ندارید!

اگر شما به یک فروشگاه بروید و 30 دقیقه به فروشنده بگوید که من یک شلوار کتان مشکی می خواهم و فروشنده به شما هیچ اهمیتی ندهد بازهم از او خرید می کنید؟

فروش در دنیای دیجیتال هم به همین گونه است اگر شما به خوبی پاسخگو مشتری نباشید آنها را از دست می دهید به همین دلیل است که زمانی که فروشگاه های اینترنتی در اینستاگرم به حجم بالایی از فروش می رسند طراحی سایت می کنند.

به خوبی تبلیغ نکرده اید!

به نظرشما کسی که در قطب جنوب تبلیغ کرم ضدآفتاب می‌کند می‌توانند فروش هم داشته باشد؟ خیر پس خیلی مهم است که ما مخاطب های خودمان را به خوبی شناسایی کرده باشیم و بعد تصمیم به تبیلغ بگیریم.

جمع بندی 

کسب وکار و برند شما زمانی پیروز است که خیلی از معیارهای دیجیتال مارکتینگ را رعایت کند و هرچه شما بیشتر تلاش کنید در این زمینه به موفقیت بیشتر می رسید.

هر فروشگاه اینترنتی نیاز دارد بداند در کجا باید تبلیغ کند و باید بستر مناسب فروش خود را داشته باشد تا بتوان بازاریابی مناسب داشته باشد.

کسب و کار خود را از شکست در فروش دیجیتال نجات دهید.

این مطلب یک رپورتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ‌دهنده تهیه شده است

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری
این مقاله را به اشتراک بگذارید
توییتر Whatsapp Whatsapp تلگرام ایمیل کپی کرده لینک پرینت
چه حسی به این مطلب داری؟
Sad0
Sleepy0
Love0
Happy0
Angry0
Cry0
Surprise0
مقاله قبلی دوره‌های دیجیتال مارکتینگ در ایران واقعیت‌هایی درباره دوره‌های دیجیتال مارکتینگ در ایران
مقاله بعدی ثبت رکورد دریفت 42 کیلومتری با ماشین پورشه تایکان ثبت رکورد دریفت 42 کیلومتری با ماشین پورشه تایکان! [تماشا کنید]
نظر بدهید نظر بدهید

نظر بدهید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا یک امتیاز انتخاب کنید!

تبلیغات

موبوگیفت
  • خرید فالوور ایرانی
  • خرید فالوور ارزان
  • پنجره دوجداره
  • خرید ممبر تلگرام
  • خرید ساعت گارمین
  • دستگاه جوجه کشی دماوند
  • شناسایی صرافی های جعلی
  • رمزارز وان اینچ چیست
  • اخبار بازار ارز دیجیتال
  • ربات های معاملاتی ارز دیجیتال
  • تون کوین در برابر نات کوین
  • دوربین کوچک سیم کارت خور
  • خرید بیت کوین
  • لوستر مدرن
  • تور روسیه
  • چاپ لیبل
  • خرید لایک
  • خرید سرور hp ماهان شبکه اچ پی
  • از اینجا فالوور ایرانی بخر

آخرین خبرها

آنر مجیک V5

چه ویژگی‌هایی آنر مجیک V5 را به بهترین گوشی تاشو بازار تبدیل کرده‌اند؟

بازار ساعت هوشمند

بازار ساعت هوشمند همچنان در رکود؛ چرا رشد در چین همچنان ادامه دارد؟

جوجه تیغی

13 واقعیت جذاب درباره جوجه تیغی که احتمالاً نشنیده‌اید

مطالب مرتبط

دکتر مژده آریا پارسا
رپورتاژ آگهی

دکتر مژده آریا پارسا؛ مدیری که فروش را متحول کرد

10 تیر 1404 ساعت 16:00
نقش میکرو و نانو اینفلوئنسرها در کمپین‌های هایپر لوکال
رپورتاژ آگهی

نقش میکرو و نانو اینفلوئنسرها در کمپین‌های هایپر لوکال

9 تیر 1404 ساعت 11:01
از صورت سود و زیان تا سیگنال خرید
رپورتاژ آگهی

از صورت سود و زیان تا سیگنال خرید؛ مسیر موفقیت در بازار بورس با ابزارهای تحلیلی!

7 تیر 1404 ساعت 15:00
راهنمای خرید دوربین مداربسته در مشهد
رپورتاژ آگهی

راهنمای خرید دوربین مداربسته در مشهد؛ چه مدلی برای کدام منطقه مناسب است؟

27 خرداد 1404 ساعت 14:28

درباره دیجی‌رو

رسانه دیجی‌رو با شعار دنیای تکنولوژی در اوایل سال 94 تاسیس شد. ماموریت ما اطلاع رسانی صحیح و ارائه آخرین اخبار تکنولوژی، بررسی محصولات دیجیتال، راهنمای خرید کالاهای دیجیتال و همچنین تهیه به‌روزترین مطالب آموزشی و مقالات در حوزه تکنولوژی، علم و سبک زندگی است. گروه دیجی‌رو همه‌ی تلاش خود را به کار خواهد گرفت که روزبه‌روز بر کیفیت و خدمات این رسانه بیفزاید تا دیجی رو به عنوان رسانه‌ای معتبر بدرخشد.

logo-samandehi
دنبال کردن
تمامی حقوق برای رسانه دیجی‌رو محفوظ است. 1403 ©
خوش آمدید

ورود به حساب کاربری

فراموش رمز عبور