تصویری جذاب از گوشی بدون‌حاشیه میزو به بیرون درز کرد؛ نسبت صفحه‌نمایش به بدنه بالاتر از می میکس

پس از رونمایی شرکت شیائومی از گوشی هوشمند تمام صفحه و بدون حاشیه‌ی شیائومی می میکس، شایعات فراوانی را در مورد تصمیم شرکت‌های مختلف به منظور ساخت اسمارت فونی با طراحی مشابه شنیدیم.

بیشتر بخوانید:

یکی از این شرکت‌های تولیدکننده‌ی گوشی هوشمند، میزو (Meizu) است. پیش از این شایعاتی را مبنی بر کار کردن میزو بر روی دستگاهی با صفحه‌ی نمایش خمیده از هر چهار طرف، با عنوان میزو پرو 6 اج (Meizu PRO 6 Edge) شنیده بودیم. تصاویری نیز از این اسمارت فون به بیرون درز کرد و شایعه شد که به زودی شاهد رونمایی این شرکت چینی از آن خواهیم بود. مدیرعامل میزو اما به این شایعات واکنش نشان داد و اعلام کرد که شرکتش برای ساخت گوشی هوشمندی با صفحه‌ی نمایش خمیده عجله‌ای ندارد و هنوز بازار دستگاه‌های با صفحه‌ی نمایش صاف، بازار پُررونقی است.

البته امروز تصاویری از یک اسمارت فون نسبت داده شده به شرکت میزو به بیرون درز پیدا کرده است و بدون شک دارای جلوه‌ی چشم‌نوازی می‌باشد. این گوشی هوشمند به جز قسمت پایین، کاملاً بدون حاشیه است. در بخش پایین این دستگاه کلید آشنای mBack به چشم می‌خورد. حاشیه‌ی این قسمت در مقایسه با شیائومی می میکس به شکل قابل توجهی کم‌تر است.

درصد صفحه‌ی نمایش به بدنه در این گوشی هوشمند میزو به میزان 9.13 درصد رسیده است. انتظار می‌رود که این صفحه‌ی نمایش دارای شیشه‌ی خمیده‌ی 2.5D یا 3D باشد. به جز کم‌تر شدن حاشیه در بخش پایین، تفاوت زیادی میان اسمارت فون تمام صفحه‌ی میزو و شیائومی می میکس وجود ندارد و حتی محل قرارگیری دوربین سلفی یکسان است.

آیا باید در آینده‌ای نزدیک شاهد پرده‌برداری از این دستگاه باشیم؟ هنوز اطلاعاتی در این زمینه وجود ندارد. اما قطعاً وجود یک گزینه‌ی جایگزین برای شیائومی می میکس، به نفع کاربران خواهد بود. گوشی هوشمند شرکت شیائومی با قیمت اصلی تنها از طریق فروش معامله‌ی روز قابل خریداری است. اما اگر قصد خرید آن را از خرده فروشی‌ها داشته باشید، باید هزینه‌ی بسیار بیشتری را متقبل شوید.

البته انتظار نداشته باشید که گوشی هوشمند میزو نیز مانند شیائومی می میکس به یک پردازنده‌ی رده‌بالای اسنپدراگون 821 شرکت کوالکام مجهز باشد. این اسمارت فون احتمالاً قدرت پردازشی خود را از تراشه‌ی هیلیو ایکس 27 (Helio X27) مدیاتک خواهد گرفت و در صورت طولانی شدن فاصله تا زمان رونمایی آن، انتظار وجود پردازنده‌ی مدیاتک هیلیو ایکس 30 (Helio X30) در درون بدنه‌ی آن را نیز می‌توان داشت.

منبع Gizmochina
مطالب پیشنهادی
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها