دیجی رودیجی رو
  • اخبار تکنولوژی
    • اخبار داخلی
    • اخبار تلفن همراه
    • اخبار سخت افزار
    • اخبار اپلیکیشن‌ها
  • آموزش
  • بررسی محصولات
  • راهنمای خرید
  • سرگرمی
    • اخبار بازی
    • معرفی بازی
      • بازی موبایل
      • بازی دسکتاپ
      • بازی کنسول
    • معرفی اپلیکیشن
    • سینما و تلویزیون
  • دیجی فکت
  • دیجی لایف
  • دیجی10
  • مقالات گوناگون
خواندن: زیبال – تغییر برند تا ارائه راهکارهای جامع پرداختی
به اشتراک بگذارید
ورود
اعلان نمایش بیشتر
تغییر اندازه فونتآآ
دیجی رودیجی رو
تغییر اندازه فونتآآ
جستجو
حساب کاربری دارید؟ ورود
دنبال کردن
تمامی حقوق برای رسانه دیجی‌رو محفوظ است. 1403 ©
دیجی رو > رپورتاژ آگهی > زیبال – تغییر برند تا ارائه راهکارهای جامع پرداختی
رپورتاژ آگهی

زیبال – تغییر برند تا ارائه راهکارهای جامع پرداختی

واحد تبلیغات 13 مرداد 1399 ساعت 12:41
زمان مطالعه: 7 دقیقه
زیبال
اشتراک گذاری
بلیط هواپیما سفرمارکت

پرداخت در محل اولین محصول ارائه شده توسط زیبال است که با اتصال دستگاه های کارتخوان به وبسایت یا اپلیکیشن کاربران باعث یکپارچگی در پرداخت‌ها و کاهش فرایندهای مالی و حسابداری می شود.

در سال ۹۷ تیم زیبال زنجیره محصولات خود را با ارائه “درگاه پرداخت اینترنتی” کامل‌تر کرد و با گذارندن تست های فنی شاپرک در سال ۹۸ پرداخت یار رسمی بانک مرکزی شد. به گفته مهدی فاطمیان مدیرعامل شرکت راهکار نوین زیبال : «زیبال تاکنون بیشتر از 10 میلیون تراکنش روی محصولات ارائه شده را پردازش کرده و گردش مالی بیشتر از 10 هزار میلیارد ریال داشته است. »

در اواسط مرداد ۱۳۹۹ زیبال از نسخه جدید خود با ظاهری متفاوت و به همراه قابلیت های جدید رو نمایی کرد هدف از انجام این ریبرندینگ رائه زنجیره‌ای یکپارچه از محصولات و خدمات پرداختی به صورت کاملا بهینه و هدفمند و آماده‌سازی زیرساخت‌ها برای ارائه سایر ابزارهای پرداختی موردنیاز کسب‌وکارها است.زیبال

مهم ترین تغییرات نسخه جدید

زیبال همواره در تلاش است تا با ارائه سرویس‌ها و محصولات پرداختی جامع موردنیاز کسب‌وکارها، پاسخگوی تمامی چالش‌های پرداختی آنها باشد و ابزار پرداختی کاملی را در اختیار کسب‌وکارها قرار دهد. در همین راستا در نسخه جدید زیبال علاوه بر تغییر عناصر ظاهری و هویت بصری برند، زنجیره سرویس‌های پرداختی ارائه شده نیز تکمیل شده‌است.

تغییر لوگو و هویت بصری

در لوگو قبلی زیبال با توجه به ارائه محصول پرداخت‌درمحل از نماد دست و کارت بانکی استفاده شده بود، با تکمیل زنجیره محصولات و سرویس‌های پرداختی و ارائه محصولات متنوع، برای طراحی لوگوتایپ و نماد گرافیکی جدید برند از نماد کارت بانکی استفاده شد که به طور کلی نشانگر عملیات پرداخت است.

در کنار تغییر لوگوی برند، شعار برند نیز کوتاه‌تر شده و از “همواره در دسترس شماییم” به “همیشه دردسترس” تغییر کرده‌است.

علاوه بر تغییر لوگو و شعار برند، هویت بصری برند نیز کاملا بهبود یافته و طراحی سایت کاملا سه‌بعدی، با استفاده از تکنولوژی و فناوری‌های به‌روز و مطابق با ترندهای روز دنیا انجام شده است.

پنل کاربری و داشبورد

در راستای بهبود تجربه کاربری و کارآمدی حداکثری سیستم و ارتقای زیرساخت‌ها، تیم زیبالبا توجه به بازخوردهای کاربران، اقدام به بازطراحی و افزایش امکانات پنل کاربری کرده است؛ تا پذیرندگان بتوانند بسیاری از فرایندهای مورد نیاز خود مانند تغییر طرف پرداخت‌کننده کارمزد، وضعیت تسهیم و تسویه‌ها، پیگیری تراکنش‌ها و… را بدون نیاز به کمک پشتیبانی به راحتی انجام دهند.زیبال

استرداد وجه

یکی از مشکلات فروشگاه‌های اینترنتی و بسیاری از کسب‌وکارها، تغییر در سفارشات و یا لغو سفارش‌ها توسط مشتریان و زمان‌بر بودن عملیات بازگشت وجه به مشتریان است، در همین راستا زیبال سرویس استرداد وجه (بازگشت وجه) را به زنجیره سرویس‌های خود اضافه کرده‌است تا صاحبان کسب‌وکار بتوانند فقط با استفاده از وب‌سرویس(API)های این شرکت سرویس استرداد وجه را بر روی سیستم شرکت خود پیاده‌سازی کنند و عملیات بازگشت وجه به‌راحتی و بدون هیچ‌گونه مشکلی انجام دهند. نکته قابل توجه در سرویس استرداد وجه زیبال امکان بازگشت وجه با حداقل اطلاعات موجود است. کسب‌وکارها می‌توانند فقط با استفاده از شماره کارت یا شماره شبا و یا فقط با استفاده از شناسه پرداخت عملیات بازگشت وجه را انجام دهند.

مسیردهی هوشمند ( سوییچینگ )

یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین دغدغه کسب‌وکارها در استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی امنیت درگاه پرداخت و عدم قطعی درگاه است؛ در همین راستا سرویس مسیردهی هوشمند با بررسی وضعیت پایداری درگاه‌های مختلف در هر لحظه مشتریان کسب‌وکارها را به بهترین و مطمئن‌ترین درگاه در آن لحظه متصل می‌کند و سبب افزایش نرخ تراکنش‌های موفق کسب‌وکارها می‌شود.

نظارت (مانیتورینگ)

پایداری سیستم و همیشه در دسترس بودن یکی از مهم‌ترین نکات در انتخاب ابزار پرداختی و افزایش اعتماد کسب‌وکارها است. تیم زیبال در راستای افزایش شفافیت سیستم و اعتماد کاربران وضعیت لحظه‌ای هریک از سرویس‌های خود را بررسی کرده و آمار لحظه‌ای پایداری سرویس‌ها را دراختیار کاربران قرار می‌دهد.

علاوه بر بررسی لحظه ای سرویس‌های داخلی، کاربران می‌توانند آمار لحظه‌ای هر یک از شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پرداخت (PSP)، پایداری درگاه و میانگین زمان پاسخگویی در ریکوئست پرداخت و وریفای را مشاهده کنند. به این ترتیب صاحبان کسب‌وکار می‌توانند از تمامی سرویس‌ها و محصولات کاملا شفاف و بدون هیج دغدغه و نگرانی استفاده کنند.

پنل پرداخت‌یاری

با توجه به الزامات و چارچوب‌های بانک مرکزی مبنی بر ارائه سرویس‌های پرداخت، زیبال با توسعه سرویس‌های پرداخت‌یاری و همچنین انتقال سرویس‌های قبلی به مدل پرداخت‌یاری، نوع جدیدی از ارائه خدمات را در قالب پرداخت‌یاری به کاربران عرضه می‌کند تا کاربران بهترین تجربه دریافت خدمات در چارچوب الزامات بانک مرکزی را تجربه کنند.

مرکز آموزش

تیم زیبال برای ارائه جزئیات محصولات، روش ثبت‌نام و آموزش استفاده از محصولات و سرویس‌ها ” مرکز آموزش” زیبال را راه اندازی کرده‌است؛ “مرکز آموزش” زیبال به کاربران کمک می‌کند تا در صورت نیاز بتوانند توضیحات تکمیلی و جزییات ریز محصول را مشاهده و پاسخ سوال‌های احتمالی را نیز به صورت طبقه‌بندی‌شده و منسجم دریافت کنند.

اپلیکیشن (به زودی)

این مجموعه در راستای دسترسی راحت کاربران به پنل کاربری و استفاده از محصولات و سرویس‌های پرداختی اقدام به توسعه و پیاده‌سازی اپلیکیشن کرده‌ تا پذیرندگان به‌راحتی در هر مکان و در هر زمانی به همراه پرداخت کسب‌وکار خود دسترسی داشته باشند. این اپلیکیشن در مرحله تست است و به زودی در اختیار کاربران قرار میگیرد.

#توجه: این مطلب یک رپورتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه شده است.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری
این مقاله را به اشتراک بگذارید
توییتر Whatsapp Whatsapp تلگرام ایمیل کپی کرده لینک پرینت
چه حسی به این مطلب داری؟
Sad0
Sleepy0
Love0
Happy0
Angry0
Cry0
Surprise0
مقاله قبلی مایکروسافت برای خرید تیک تاک باید از سد ترامپ بگذرد مایکروسافت برای خرید تیک تاک باید از سد ترامپ بگذرد!
مقاله بعدی ادعای ایلان ماسک درباره اهرام مصر مصر خطاب به ماسک: اهرام این کشور توسط فضایی‌ها ساخته نشده‌اند!
نظر بدهید نظر بدهید

نظر بدهید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا یک امتیاز انتخاب کنید!

تبلیغات

موبوگیفت
  • خرید فالوور ایرانی
  • خرید فالوور ارزان
  • پنجره دوجداره
  • خرید ممبر تلگرام
  • تاثیر سیاست های ترامپ بر کریپتو
  • ارز دیجیتال ایاس ( EOS)
  • قدرت دادن چین لینک به Web3
  • راز نوسانات بیت کوین
  • دوج کوین یا شیبا
  • دستگاه جوجه کشی دماوند
  • خرید بیت کوین
  • دوربین کوچک سیم کارت خور
  • خرید اکانت اسپاتیفای
  • لوستر مدرن
  • خرید سرور hp ماهان شبکه اچ پی

آخرین خبرها

وعده هفت سال به‌روزرسانی گوشی‌های اندرویدی

وعده هفت سال به‌روزرسانی گوشی‌های اندرویدی را باور کنیم یا نه؟!

چطور چربی پوست را با روتین ساده و کمترین هزینه کم کنیم؟

چطور چربی پوست را با روتین ساده و کمترین هزینه کم کنیم؟

اندروید باکس ایرانی بهتره یا خارجی

اندروید باکس ایرانی یا خارجی؟ کدام بهتر است؟

مطالب مرتبط

چطور چربی پوست را با روتین ساده و کمترین هزینه کم کنیم؟
رپورتاژ آگهی

چطور چربی پوست را با روتین ساده و کمترین هزینه کم کنیم؟

20 اردیبهشت 1404 ساعت 16:06
اندروید باکس ایرانی بهتره یا خارجی
رپورتاژ آگهی

اندروید باکس ایرانی یا خارجی؟ کدام بهتر است؟

20 اردیبهشت 1404 ساعت 15:45
تعمیرات آیفون
رپورتاژ آگهی

مرکز تعمیرات موبایل را چطور انتخاب کنیم؟

20 اردیبهشت 1404 ساعت 15:00
خرید از ایکس‌باکس و پلی‌استیشن ترکیه
رپورتاژ آگهی

چطور با کنسول ارزان بازی کنیم؟

17 اردیبهشت 1404 ساعت 15:00

درباره دیجی‌رو

رسانه دیجی‌رو با شعار دنیای تکنولوژی در اوایل سال 94 تاسیس شد. ماموریت ما اطلاع رسانی صحیح و ارائه آخرین اخبار تکنولوژی، بررسی محصولات دیجیتال، راهنمای خرید کالاهای دیجیتال و همچنین تهیه به‌روزترین مطالب آموزشی و مقالات در حوزه تکنولوژی، علم و سبک زندگی است. گروه دیجی‌رو همه‌ی تلاش خود را به کار خواهد گرفت که روزبه‌روز بر کیفیت و خدمات این رسانه بیفزاید تا دیجی رو به عنوان رسانه‌ای معتبر بدرخشد.

logo-samandehi
دنبال کردن
تمامی حقوق برای رسانه دیجی‌رو محفوظ است. 1403 ©
خوش آمدید

ورود به حساب کاربری

فراموش رمز عبور