معرفی اپلیکیشن های برتر اندروید و آی او اس در هفته گذشته [23-29 شهریور]

هفته دیگری سپری شد و برنامه‌های جدیدی بر روی آیتونز و گوگل پلی آپلود شدند. این هفته نیز مانند هفته‌های گذشته همراه شما خواهیم بود تا با برترین اپلیکیشن های جدید هفته برای دو پلتفرم اندروید و آی او اس آشنا شویم. با دیجی رو همراه باشید.

برترین اپلیکیشن های iOS

1. Cardboard Camera
sc1024x768

قیمت: رایگان   دانلود از آیتونز

این برنامه امکان تصویر برداری به شکل کاملاً پانورامایی را در اختیار شما می‌گذارد و بعداً می‌توانید با استفاده از عینک واقعیت مجازی از دیدن آن‌ها لذت ببرید. این برنامه برای مدت‌ها بر روی پلتفرم اندروید قرار داشت و اکنون نسخه آی او اس آن نیز عرضه شده است.


2. Weather Widget
weather-widgetقیمت: رایگان   دانلود از آیتونز

این برنامه آب و هوایی جدید از تمام قابلیت‌های ویجت در آی او اس 10 استفاده می‌کند و ویجت های رنگی با قابلیت شخصی سازی را به صفحه نمایش شما می‌آورد.


3. Sit With Us
sit-with-usقیمت: رایگان   دانلود از آیتونز

زندگی در دوران دبیرستان می‌تواند خسته کننده باشد و روابط نوجوانان با سایر هم سن و سال‌های خود ممکن است چندان دلچسب نباشد. این برنامه توسط یک دختر 16 ساله طراحی شده که پیش از این توسط هم سن و سال‌های خود مورد اذیت قرار گرفته و همواره به صورت تنهایی در زمان نهار حضور پیدا می‌کرده است. اکنون این برنامه با این هدف طراحی شده که به روابط نوجوانان دبیرستانی به ویژه در زمان نهار و زنگ تفریح کمک کند.


4. Weight Loss Workout
weight-loss-workoutقیمت: رایگان   دانلود از آیتونز

یک برنامه ساده و رایگان اما پر از فیلم‌های آموزشی برای انجام تمرینات ورزشی در خانه. تابستان رو به پایان است اما می‌توانید برای داشتن اندامی مناسب و سلامت جسمانی خود با آموزش‌های این برنامه همراه شوید.


5. Transform My Morning
transform-my-morningقیمت: رایگان   دانلود از آیتونز

این برنامه که بر اساس متود Hal Elrod در کتاب «معجزه صبحگاهی» طراحی شده به شما کمک می‌کند 6 مرحله را سپری کنید، این 6 مرحله عبارتند از سکوت، تاکید، تجسم، فعالیت، خواندن و نوشتن. به طور کلی عادات باعث می‌شوند که خلاق باقی بمانید و بر روی اهداف خود تمرکز کنید.


6. Funny Feed
funny-feedقیمت: رایگان   دانلود از آیتونز

یک برنامه جهت ساخت ترول و جستجو در میان ترول های موجود که امکان ساخت تصاویر بامزه و اشتراک گذاری آن با دیگران را برای شما فراهم می‌کند. همچنین امکان ساخت و اشتراک گذاری تصاویر گیف نیز در این برنامه قرار دارد.


برترین اپلیکیشن های اندروید

1. Bohemian Rhapsody Experience
unnamed

قیمت: رایگان   دانلود از گوگل پلی

یک تجربه واقعیت مجازی زیبا و جذاب، که شما را به صورت واضح به اجرای Queen و تماشای Bohemian Rhapsody می‌برد.


2. StorySave
storysaveقیمت: رایگان   دانلود از گوگل پلی

اخیراً اینستاگرام ویژگی جدیدی شبیه به قابلیت استوری در اسنپ چت معرفی کرد که طی آن کاربران می‌توانند  تصاویر و ویدیوهایی به صورت عمومی پست کنند که 24 پس از ارسال به صورت خودکار حذف می‌شوند. این ایده جهت اشتراک گذاری تجربه‌های لحظه‌ای نظیر پیاده روی یا یک مراسم خاص طراحی شده که کاربر نمی‌خواهد تمام تصاویر رویداد را در صفحه اینستاگرام خود به صورت دائمی ثبت کند. با این حال اگر می‌خواهید عکس یا ویدیو خاصی که در بخش استوری کاربران قرار دارد را ذخیره کنید می‌توانید از این برنامه کمک بگیرید.


3. Samsung Focus
samsung-focus

قیمت: رایگان   دانلود از گوگل پلی

فوکوس برنامه‌ای برای حرفه‌ای ها است و به عنوان یک مرکز برای ایمیل، تقویم، وظیفه‌ها، یادداشت‌ها، مخاطبین و رویدادها ایفای نقش می‌کند. طرز کار برنامه به این شکل است که به عنوان مثال رویدادها و مخاطبین به صورت خودکار شناسایی می‌شوند و در تقویم یا کتابچه آدرس قرار می‌گیرند.


4. Inkwire Screen Share + Assist
inkwire-screen-share-assistقیمت: رایگان   دانلود از گوگل پلی

حتماً تا به حال برای شما پیش آمده که از صفحه نمایش گوشی هوشمند خود اسکرین شات گرفته و آن را به فرد دیگری ارسال کرده‌اید تا درباره مشکلی که برای شما پیش آمده راه حلی ارائه کنند. این برنامه به شکلی حرفه‌ای تر همین هدف را دنبال می‌کند و امکان مشاهده زنده صفحه نمایش گوشی شخص سوم را فراهم می‌کند و از VoIP پشتیبانی می‌کند بنابراین می‌توانید به صحبت کردن نیز ادامه دهید. به طور کلی طرز کار این برنامه شبیه به Remote Desktop در ویندوز است اما نفر مقابل همچنان کنترل گوشی خود را بر عهده دارد و تنها باید از راهنمایی‌های شما پیروی کند.


5. Divide Journal: daily timeline
divide-journal-daily-timelineقیمت: رایگان   دانلود از گوگل پلی

فرقی نمی‌کند که یک کمدین مشتاق، یک خیالباف و یا کسی که دوست دارد از عادات و حالات خود پیروی کند باشید به هر حال احتمالاً ارزش نوشتن سریع ایده‌ها و مارک کردن آن‌ها را میدانید. کارکرد این برنامه به همین شکل است و به شما اجازه یادداشت برداری سریع و سپس جستجوی راحت در میان آن‌ها را می‌دهد.


6. Mascot
mascot

قیمت: رایگان   دانلود از گوگل پلی

Mascot برنامه‌ای برای دانشجویان است که امکان پیدا کردن باشگاه مورد علاقه، دوستان و فعالیت‌های در حال انجام در مجاورت شما را در اختیارتان می‌گذارد.


7. ISS Live
iss-liveقیمت: رایگان   دانلود از گوگل پلی

همانند برنامه رسمی ISSLive  برای ناسا، این برنامه به شما اجازه می‌دهد تصاویری از دوربین‌های واقع در ایستگاه فضایی مشاهده کنید. این برنامه بسیار سبک‌تر است چراکه از بسیاری از ویژگی‌های برنامه رسمی محروم است بنابر این اگر تنها مشاهده تصاویر فضایی خواسته شما است می‌توانید از این برنامه استفاده کنید.


8. Money Kart

money-kart

قیمت: رایگان   دانلود از گوگل پلی

یک برنامه ساده اما کارآمد برای مدیریت هزینه‌ها، شما در این برنامه دو نمودار یکی برای هزینه‌ها و یکی برای درآمدها در اختیار خواهید داشت که طبق آن می‌توانید وضعیت مالی ماهانه خود را دنبال کنید. همچنین تمامی این آمار با پین کد محافظت شده‌اند بنابراین افراد دیگر نمی‌توانند به دخل و خرج شما دسترسی داشته باشند.

منبع phonearena
مطالب پیشنهادی
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها