امروزه بسیاری از کسبوکارهای سنتی وارد فاز اینترنتی شدهاند. ورود شما به عنوان مدیر ارشد یا بنیانگذار به دنیای کسبوکارهای مبتنی بر وب و اپلیکیشن نیازمند یادگیری و آشنایی با مفاهیمی مثل سئو و دیجیتال مارکتینگ است. اگر ذهنیت درستی از مارکتینگ داشته باشیم درک دیجیتال مارکتینگ چندان پیچیده نخواهد بود.
وقتی از کسبوکار اینترنتی صحبت میکنیم یعنی مشتریان شما برای استفاده از محصول یا خدمت شما باید جایی در فضای اینترنت از شما نشانهای بیابند؛ تبلیغات، جذب، شناسایی، رهگیری و سایر فعالیتهای فروشمحور در فضای اینترنت را با عنوان دیجیتال مارکتینگ میشناسیم.
احتمالاً حدس زدهاید که سئو سایت و طراحی سایت ملزوماتی بهم پیوسته و بسیار تخصصی هستند. یک راهکار مطمئن برونسپاری پروژه طراحی سایت و سئو سایت به یک شرکت معتبر است. شرکت وب24 یک شرکت طراحی سایت در تهران است که علاوه بر طراحی سایت حرفهای، خدمات سئو و تولید محتوا را نیز به صورت حرفهای ارائه میکند. وب24 و سئو24 از 0 تا 100 کار در کنار شما خواهد بود تا به یک وبسایت ایدهآل و درآمدزا برسید. یکی از نقاط مثبت وب24 مدیریت رضا شیرازی است، شخصی که سالها تجربه عملی و درخشان دارد و هرکس کوچکترین آشنایی با سئو داشته باشد حتماً اسم رضا شیرازی به گوش او آشناست. شرکت وب24 به همراهی سئو24 سابقه درخشانی درحوزه طراحی سایت حرفهای و سئو دارد.
برای مشاوره سئو و سفارش سئو می توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید:
https://www.web24.ir/page/200/%d8%b3%d9%81%d8%a7%d8%b1%d8%b4-%d8%b3%d8%a6%d9%88.aspx
اما باید این نکته را نیز در نظر داشته باشید که طراحی سایت اگر به صورت حرفه ای انجام شود و کدنویسی تمیزی داشته باشد به صورت مستقیم می تواند روی سئو سایتتان نیز تاثیر گذار باشد. همچنین از آنجا که بک لینک ها مانند گذشته تاثیر زیادی ندارند، موارد فنی اهمیت بیشتری پیدا کرده است و باید از همه نظر اصولی و دقیق باشد. ابزارها و سایت های زیادی هستند که می توانید با آنها به تحلیل و آنالیز سایت خود از نظر فنی و محتوایی بپردازید، اما بیشتر آنها خارجی هستند و باید برای آنها هزینه زیادی پرداخت کنید. اما خوشبختانه سرویس جدید وب 24 تحت عنوان جت سئو به راحتی تمامی مشکلات فنی و ساختاری و محتوایی سایتتان را آنالیز و تحلیل می کند و پینشهاد می کنم که حتما از آن استفاده کنید.
برای انتخاب بهترین شرکت سئو شاخصهای زیر بسیار مهم است
تخصص
قبل از هرچیز باید مطمئن شویم که شرکتی که انتخاب میکنیم واقعاً سواد و علم سئو را دارد. نمیتوانیم درباره سئو کسبوکارمان ریسک کنیم و به افراد جویای نام اعتماد کنیم، چرا که سئو به شکل مستقیم با درآمد ما از سایت اعتبار دارد و یک تصمیم اشتباه ممکن است کسبوکار را به ورطه نابودی بکشاند. ضمن اینکه تعرفه سئو در قبال خدمات سئو خیلی مشخص نیست و هر کسی قیمت سئو متفاوتی دارد.
کارنامه و تجربه
درباره شرکت پرسوجو کنیم، چه پروژههایی انجام دادهاند؟ چقدر سابقه کار دارند؟ گفتنی است برای مثال شرکت وب24 از سال 1388 پا به عرصه گذاشته است و از این نظر بسیار پیشتاز و مقدم بوده است. حتماً شنیدهاید که سئو تجربه است و به طور متداول افرادی متخصصتر هستند که تجربه بیشتری در این حوزه دارند. علت آن است که الگوریتمهای گوگل و سایر موتورهای جستجو به شکل مشروح و قطعی در اختیار هیچکس قرار ندارد و این استراتژیهای موفق گذشته است که تصویری از موفقیتهای بعدی در ذهن میسازد.
تعرفه
برکسی پوشیده نیست که بودجهای که برای سئو سایت کنار گذاشتهایم محدود است و انتظار داریم نتیجه آن را هم دریافت کنیم. تعرفه سئو موضوعی است که این روزها اغلب کمی غیرکارشناسی اعلام میشود که خود گواه غیرحرفهای بودن شرکت است. قیمت سئو و خدمات آن گاهی اوقات بسیار بالا تعیین میشود که توجیه عقلانی و منطقی ندارد و گاهی اوقات نیز شرکتهای جویای نام قیمت سئو را بسیار پایین اعلام میکنند تا شرکت سئو بتواند پروژه را بگیرد و به نوعی برای خودش نمونه کار داشته باشد.
توجه کنید که وبسایت شما کانال مهمی از کسبوکار شماست و محل سعی و خطا نیست. وبسایت شما محل یادگیری اصول سئو نیست که افراد کم تجربه بخواهند دانش خود را محک بزنند، شما قصد دارید بهترین باشید پس بهترینها را در کنار خود قرار دهید.
اعتبار
درباره برند شرکت سئو که انتخاب میکنید تحقیق کنید، سفارش سئو به شرکتهایی که ناگهانی و به اصطلاح «یک شبه» معروف شدهاند بسیار نگرانکننده است. برخی شرکتها در یک بازه زمانی به شدت تبلیغات میکنند و سروصدا به راه میاندازند بدون اینکه به طور دقیق به تحلیل و آنالیز سایت ، اما پس از چند ماه این آتش فروکش میکند و این شرکتها محو میشوند! به ثبات و پایداری شرکت دقت کنید، آیا شهرت این شرکت مربوط به همین امسال است؟ آیا این سطح از مشتریمداری قبلاً هم در این شرکت وجود داشته است؟ یا پای یک شو تبلیغاتی در میان است؟
#این مطلب یک رپورتاژ تبلیغاتی است و دیجی رو مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.