بلیط هواپیما

اولویت‌های اینستاگرام در سال 2022 چه خواهند بود؟

اینستاگرام در سال‌های اخیر با اضافه کردن قابلیت‌هایی مانند به‌اشتراک‌گذاری محتوای ویدیویی به شکل Reels و IGTV، از ایده اولیه خود که به عنوان یک برنامه اشتراک‌گذاری عکس معرفی شده بود، فاصله گرفته است. امسال نیز شاهد معرفی ویژگی‌های جدیدی بودیم که به سازندگان کمک می‌کرد تا محتواهای ویدیویی کوتاه و بلند تولید و در این شبکه اجتماعی منتشر کنند. روندی که به گفته مدیرعامل این پلتفرم متعلق به متا همچنان ادامه خواهد یافت و اینستاگرام تمرکز بیشتری بر محتوای ویدیویی خواهد داشت. با دیجی رو همراه باشید.

اولویت‌های اینستاگرام در سال 2022

مدیرعامل اینستاگرام، آقای آدام موسری، اخیراً با انتشار ویدیویی کوتاه در توییتر، اولویت‌های کمپانی متبوع خود در سال 2022 را اعلام کرده است. وی چهار اولویت اصلی را برای اینستاگرام در سال 2022 ذکر کرده که مطابق انتظار، توسعه قابلیت‌های مرتبط با محتوای ویدیویی در صدر آن‌ها قرار دارد. این شبکه اجتماعی قصد دارد تمرکز خود را بر روی ویدیوها دو برابر کند، به این معنی که می‌توانیم انتظار داشته باشیم ویژگی‌های جدیدی برای Reels ،IGTV و یا حتی فیدهای آن ببینیم که می‌تواند بر افزایش حجم محتواهای ویدیویی تأثیرگذار باشد.

تمرکز بر ویدیو این واقعیت را دوباره گوشزد می‌کند که اینستاگرام فقط یک برنامه اشتراک‌گذاری عکس نیست و قصد دارد حجم محتوای ویدیویی خود را در سال آینده نیز مانند سال 2021 رشد دهد.

مدیرعامل اینستاگرام
آدام موسری، مدیرعامل اینستاگرام

یکی دیگر از بخش‌هایی که اینستاگرام قصد دارد روی آن‌ها تمرکز کند، شفافیت است. مدیران این پلتفرم معتقدند که کاربران باید اطلاعات بیشتری در مورد نحوه عملکرد اینستاگرام داشته باشند و از همین رو ممکن است ویژگی‌های بیشتری را به منظور کنترل بیشتر افراد روی این سرویس معرفی کند. این علاوه بر تلاش‌های اخیر اینستاگرام برای تشریح الگوریتم‌های مورد استفاده و ویژگی‌های حریم خصوصی معرفی شده است. در واقع، هدف از افزایش شفافیت این است که این پلتفرم برای کاربران قابل اطمینان‌تر و قابل درک‌تر شود. ما هم امیدواریم اینستاگرام بتواند در این زمینه به خوبی کار کند و فضای بسیار امن‌تری را برایمان به فراهم کند.

از دیگر اولویت‌های اینستاگرام در سال 2022 می‌توان به بهبود قابلیت‌های پیام‌رسانی است تا کاربران بتوانند با یکدیگر بهتر ارتباط برقرار کنند. همان‌طور که موسری نیز اشاره کرده، رد و بدل کردن پیام‌های متنی اصلی‌ترین شکل برقراری ارتباط در فضای مجازی است و اینستاگرام در این زمینه چندان قدرتمند نیست.

البته که موسری در مورد نقشه راه شرکت چیزی فاش نکرده، اما می‌توان انتظار داشت که با ورود به سال 2022 جزئیات بیشتری در خصوص ویژگی‌های جدید اینستاگرام ارائه شود. نظر شما در مورد چشم انداز سال 2022 اینستاگرام چیست؟ در حال حاضر فقدان کدام قابلیت‌ها را بیشتر احساس می‌کنید و چه ویژگی‌های جدیدی را می خواهید در اینستاگرام ببینید؟ نظرات خود را از طریق بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

منبع beebom
مطالب پیشنهادی
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها