مدیر سامسونگ بابت حوادث پیش آمده برای گلکسی نوت 7 عذرخواهی کرد

صدور دو دوره فراخوان جمع آوری برای گلکسی نوت 7 سامسونگ را از سمت سرمایه گذاران و مشتریان تحت فشار قرار داده است و اگرچه این کمپانی هنوز دلیل مشخص مشکل انفجار و آتش سوزی در گلکسی نوت 7 را پیدا نکرده اما چند روز پیش به صورت رسمی خبر از توقف تولید و فروش این گوشی به طور دائم داد.

بلافاصله پس از اینکه CPSC (کمیسیون ایمنی محصولات مصرفی) فراخوان دوم این گوشی را صادر کرد، Koh Dong-jin مدیر کمپانی سامسونگ با خبرنگاران کره‌ای مصاحبه ای ترتیب داد و به وسیله آن از تمام کاربران برای مشکلاتی که گلکسی نوت 7 برای آن‌ها به وجود آورده عذرخواهی کرد.

مدیر سامسونگ بابت حوادث پیش آمده برای گلکسی نوت 7 عذرخواهی کرددر این رابطه مدیر بخش موبایل سامسونگ وعده داد محققان این کمپانی دلیل اصلی بروز این مشکل در گلکسی نوت 7 را پیدا خواهند کرد تا در آینده چنین اشتباهاتی مجدداً رخ ندهد. وی همچنین در ادامه گفت هرکاری که بتواند انجام می‌دهد: «تا اعتماد مشتریان به محصولات سامسونگ را بازگرداند و آن‌ها در آینده با اطمینان و بدون نگرانی از امنیت خود از محصولات سامسونگ استفاده کنند.»

پس از این مصاحبه بسیاری از طرفداران آقای دونگ جین کوه در میان کارکنان این کمپانی، اقدام به ارسال پیام‌هایی در جهت حمایت از ایشان کردند تا به این وسیله روحیه دیگر کارکنان نیز افزایش پیدا کند.

همچنین آقای دونگ جین نیز ضمن تشکر از تمام کارکنانی که در این دوره سخت از وی حمایت کردند اعلام کرد تنها در طول هفته‌های گذشته احساس نا امیدی به او دست داده بوده است.

متاسفانه، شایعات بر این اساسند که گروه سامسونگ تصمیم دارد آقای دونگ جین کوه را از سمت خود برکنار کند و فعلاً باید منتظر بود و دید آیا ایشان به عنوان مدیر بخش موبایل سامسونگ می‌تواند وعده‌های خود را عملی کند یا سامسونگ شخص جدیدی را قبل از پیدا شدن دلیل اصلی مشکلات پیش آمده برای گلکسی نوت 7 جانشین آقای دونگ جین می‌کند.

منبع phonearena
مطالب پیشنهادی
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها