برگزاری دومین رویداد روز بازاریابی دیجیتال در ۲۷ و ۲۸ دی ماه

روز بازاریابی دیجیتال، روزی برای گردهمایی علاقه‎مندان و فعالین عرصه دیجیتال مارکتینگ است تا بتوانند تجربیات خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

رویداد روز بازاریابی دیجیتال برای اولین بار در تاریخ ۲۱ اردیبهشت ۹۷ در سالن همایش‎های دانشگاه الزهرا (س) برگزار شد. این رویداد که با استقبال گسترده‎ی مخاطبان روبه‎رو شد، توانست بیش از ۸۰۰ نفر از فعالین حوزه بازاریابی دیجیتال را دور هم جمع کند. حضور برترین برندها و همچنین مدیران عامل و بازاریابی شرکت‎های مطرح استارتاپی و آژانس‎های تبلیغاتی در رویداد روز بازاریابی دیجیتال، این رویداد را از نظر کیفی در سطح بالایی قرار داد و توانست آن را به یکی از حرفه‎ای‎ترین رویدادهای بازاریابی دیجیتال ایران تبدیل کند.

دومین دوره این رویداد در تاریخ ۲۷ و ۲۸ دی‌ماه ۹۷ در مرکز همایش‎های دانشگاه الزهرا (س) و با حضور کارشناسان بازاریابی دیجیتال، کارشناسان تولید محتوا، مدیران کسب‎وکارها، فعالین حوزه اکوسیستم استارتاپی، دانشجویان و علاقه‎مندان به این حوزه برگزار خواهد شد.

برگزاری بیش از ۱۵ ساعت ورکشاپ تخصصی، ارائه ۱۵ سخنرانی توسط بنیان‎گذاران، مدیر عاملان و مدیران بازاریابی شرکت‎های موفق استارتاپی در زمینه‎های مختلف بازاریابی دیجیتال و ۲ پنل از جمله برنامه‎های رویداد روز بازاریابی دیجیتال ۲۰۱۹ است.

کارگاه‎ها:

کارگاه تبلیغات آنلاین و اثربخشی بیشتر

مروارید بخشی‎زاده (مدیر ارتباط با مشتریان یکتانت)

کارگاه eCRM

زهرا رسار (مدیر بازاریابی دیجیتال پی‎پینگ)

کارگاه SEO-SEM

علیرضا پیر (متخصص دیجیتال مارکتینگ و سرچ مارکتینگ)

کارگاه کانتنت مارکتینگ

آرمان والی (بنیانگذار و مدیرعامل وبسایت‎های چطور و نبضی نو)

کارگاه دیجیتال برندینگ

مونا مظاهری (بنیانگذار مارکت گرافی)

ورکشاپ نقش اینفوگرافیک در بازاریابی دیجیتال

منصور میرطاهری (بنیانگذار و مدیرعامل اینفوگرافیک)

پنل‎ها:

پنل پارامترهای تبلیغات مدرن در شبکه‌های تبلیغاتی

پیمان فخاریان (مدیرعامل یکتانت)

سبحان فروغی (هم‎بنیانگذار و مدیرعامل تپسل)

علی جعفری (هم‎بنیانگذار و مدیر ارشد عملیاتی ادرو)

پنل تکنولوژی‎های ساختارشکن در تبلیغات (بلاکچین)

محمدرضا قدوسی (بنیانگذار و مدیرعامل ABC)

مهشاد سبحانی (بنیانگذار و مدیرعامل ایده‎هاب)

 

برخی از سخنرانی‎ها:

  • استراتژی‌های رقابتی در تبلیغات – توحید علی‎اشرفی (مدیر بازاریابی علی بابا و جاباما)
  • اخبار و نوآوری‌ها از دیجیکالا – حمیدرضا سعادتی (مدیر بازاریابی دیجیتال دیجیکالا)
  • دیجیتال برندینگ – یاسر نثاری (مدیر بازاریابی نت برگ)
  • ویدیو وایرال شدنیه یا وایرال کردنی! – امیرهوتن هاشمی (مدیرعامل گروه ردلاین)
  • پشت پرده یک کمپین ویدیو مارکتینگ جذاب – ابراهیم زندی (مدیرعامل کلاکت)
  • مارکتینگ در یک استارت آپ مارکتنیگ محور – حافظ اجلالی (مدیر بازاریابی دیجیتال بیمه بازار)
  • بررسی متریکهای مهم در کمپینهای اینستاگرامی – ماکان تاجیک (مشاور در ادونچر)
  • وقتی محدودیت بودجه داریم چطور تبلیغات کنیم – علیرضا شهابیان (مدیر بازاریابی ایوند)
  • پارامترهای موفقیت/شکست در اجرای کمپین – آرمان فرج‎زاده (مدیر بازاریابی دیجیتال بامیلو)
  • تجربه اسنپ کیو – پویا رستگار و نوید خدیوی (هم‎بنیانگذار اسنپ کیو)
  • دیتا، تیغ دو لبه – سینا شفیع‎زاده (بنیانگذار نظر بازار)

افتتاحیه دوره دوم رویداد روز بازاریابی دیجیتال در ساعت ۵ عصر روز ۲۷ دی‎ماه برگزار می‎شود. ارائه یک پنل تخصصی و سه سخنرانی با حضور شرکت‎های یکتانت، علی بابا، دیجیکالا و نت برگ از برنامه‎های روز اول این رویداد است. رویداد در روز دوم از ساعت ۸ صبح آغاز می‎شود که در آن یک پنل با موضوع تکنولوژی‎های ساختارشکن در تبلیغات و همچنین ۱۲ سخنرانی ارائه خواهد شد.

در دوره جدید رویداد روز بازاریابی دیجیتال، یک نمایشگاه تخصصی برگزار می‎شود. این نمایشگاه به استارتاپ‎های نوپا امکان می‏دهد تا به معرفی خود و خدماتشان بپردازند. همچنین شرکت‎های بزرگ می‎توانند با شرکت در این نمایشگاه تخصصی، از خدمات و محصولات جدیدشان رونمایی کنند.

برای ثبت نام در این رویداد می‎توانید با کد تخفیف زیر به آدرس www.dmday.ir مراجعه کنید:

کد تخفیف ۳۰ درصدی: DigiRo

 

به گفتگو بپیوندید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.