بزرگترین فروشگاه سامسونگ در ایران افتتاح شد؛ سومین فروشگاه بزرگ جهان و اولین در خاورمیانه

گلکسی نوت 9 و ای 9 در بزرگترین فروشگاه سامسونگ در ایران رونمایی شدند.

سامسونگ روز گذشته رویدادی را با حضور اصحاب رسانه، مدیران ارشد این کمپانی در ایران و همچنین مسئولان کره‌ای خود برگزار کرد. این کمپانی طی این مراسم از  گلکسی نوت 9 و گلکسی ای 9 در فروشگاه جدیدی پرده برداشت؛ فروشگاهی که بزرگترین مرکز فروش سامسونگ در خاورمیانه قلمداد می شود و به گفته‌ی مسئولین این کمپانی، در جهان نیز سومین است.

این مراسم را مدیر روابط عمومی سامسونگ ایران، آقای مسعود فیاضی، آغاز کرد و شروع سخنرانی را به آقای هاینگ سپرد. وی در این مراسم بیان داشت:

خانم‌ها و آقایان، سلام

خوشحالم که بار دیگر در جمع شما هستم. در ابتدا باید به همه حضار خوش آمد بگویم، سامسونگ همیشه متعد به رعایت کیفیت، تعالی و نوآوری بوده تا شما بتوانید بیشترین بهره را از زندگی های پر شتاب امروزی ببرید، اما اینجا در ایران، ما یک تعهد دیگر نیز داریم، اینکه حتی در روزهای سخت در کنار هواداران خود بمانیم، دلیل اثبات این تعهد، افتتاح پیشرفته ترین فروشگاه تجربه سامسونگ در خاورمیانه در همین مکان است.

این فروشگاه، نمایشگاهی از جدیدترین فناوری های روز دنیا و سومین نمونه از این نسل فروشگاه های سامسونگ در جهان است که مراجعه‌کنندگان می توانند در آن تجربه‌ای فراگیری از محصولات سامسونگ را داشته باشند و سبک زندگی‌ای فراتر از آنجه تاکنون در فروشگاه‌های محصولات الکترونیکی احساس کرده‌اند را تجربه کنند. همیشه به این فکر کرده‌ایم که افتتاح صدمین فرشگاه SES موبایل را چگونه متمایز کنیم و من معتقدم این فروشگاه به درستی شایسته‌ی صدمین فروشگاه تجربه موبایل سامسونگ در ایران است.

ما به نشانی از قدرانی از سال های حضور در بازار ایران، می خواهبم در این مراسم مجموعه‌ای از محصولات جدیدمان را که برای بازار ایران آماده شده‌اند را معرفی کنیم. تقریبا نیمی از جمعیت ایران زیر 30 سال سن دارند، این یعنی با جمعیتی بزرگ روبرو هستیم که به دنبال خلاقیت و نوآوری در همه جنبه های زندگی خود هستند، دقیقا مانند خود شما، این زنان و مردان سرشار از میل به اکتشاف، خلق و البته اشتراک گذاری ایده‌های جدید هستند.

مجموعه جدید محصولات ما شامل دو نمونه از جذابترین گوشی هایمان است که به شما امکان می دهند همیشه متمیاز باشید و بیشترین لذت را از تک تک لحظات زندگی تان ببرید.

گلکسی نوت 9 صرفا یک گوشی هوشمند جدید نیست، بلکه یک گوشی زیبا است که قدرت و ظرفیتی بیش از آنچه نیاز دارید در اختیارتان قرار می دهد تا زندگی دقیقا با همان سرعتی که شما می خواهید و بدون کوچیکترین اختلالی پیش برود.

ما در در دنیای گوشی های هوشمند درک کرده ایم که نواوری معنادار تا چه اندازه برای مشتریان ما با ارزش است، گلکسی ای 9 اولین گوشی با دوربین اصلی چهارگانه در دنیا است، محصولی برای عصر ما که در آن عکس، به یک زبان بین الملی برای ثبت خاطرات، روایت داستان‌ها و البته نمایش شخصیت تک تک ما تبدیل شده است. در نتیجه ما فناوری های نسل آینده و جدیدترین نوآوری ها رادر گلکسی ای 9 به شما عرضه می‌کنیم.

خیلی خوشحالم که مجموعه‌ای از پیشرفته ترین گوشی های هوشمندمان که برای بازار ایران آماده شده‌اند را به شما معرفی می کنیم و امیدوارم که تک تک شما شانس دستاورهای بیشتر، تجربیات بیشتر و فرصت های بیشتر را با این محصولات جدید پیدا کنید. از حضور شما متشکرم.

پس از سخنرانی آقای هاینگ، علیرضا توسلی مدیر بخش موبایل سامسونگ درباره حضور این کمپانی در کشورمان صحبت کرد و در نهایت به همراه مدیر فنی سامسونگ در ایران، از گلکسی نوت 9 و گلکسی ای 9 پرده برداشت.

گلکسی نوت 9 جدیدترین پرچمدار سامسونگ به شمار می‌رود که به همراه گلکسی ای 9 به عنوان جدیدترین میان رده این کمپانی و اولین گوشی جهان با 4 دوربین اصلی، حال به صورت رسمی به بازار ایران راه پیدا کرده‌اند.

آقای توسلی در سخنرانی خود به موضوع مهمی اشاره کرد و گفت:

تیم ایرانی به‌زودی دستیار صوتی دیجیتال بیکسبی را برای فارسی‌زبانان راه‌اندازی می‌کند تا کاربران بتوانند با دادن دستورات صوتی به زبان بومی با گوشی و سایر محصولات خانگی مجهز به این دستیار، ارتباط برقرار کنند.

بنابراین کاربران فارسی‌زبان برای اولین بار قادر خواهند بود، بر روی سیستم‌های اندرویدی با زبان فارسی حرف زده و اجرای دستورات را به بیکسبی بسپارند!

بیشتر بخوانید:

در این مراسم و بعد از رونمایی از محصولات جدید، یک استندآپ کمدی با داوری آقای پیمان قاسم‌خانی(نویسنده‌ی سریال هایی مانند پاورچین) برگزار و به رسم یادبود نیز جوایزی به 3 نفر اهدا شد. در پایان مراسم نیز فروشگاه سامسونگ افتتاح گشت.

این فروشگاه جدید در منطقه 1 تهران واقع شده و در آن می توان محصولات جدید سامسونگ را از نزدیک مشاهده و تجربه کرد.

مطالب پیشنهادی
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها