اینترنت شبانه از بسته‌های اینترنت تلفن همراه حذف شد!

اپراتورهای همراه اول و ایرانسل بعد از افزایش قیمت ۸ تا ۱۸ درصدی در بسته‌های اینترنت، در اقدامی تازه حجم شبانه را از بسته‌های اینترنت خود حذف کردند.

حسین فلاح جوشقانی، معاون وزیر ارتباطات و رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی چندی پیش در جمع خبرنگاران گفت:

افزایش قیمت اینترنت موبایل بین ۸ تا ۱۸ درصد بوده و با شرکت‌های اپراتور نیز مذاکراتی صورت گرفته تا نرخ گذاری بسته‌های اینترنت بهتر مدیریت شود، اما آشکار است که اپراتورهای موبایل افزایش قیمتی خارج از چارچوب مصوبات نداشته‌اند و تمامی افزایش قیمت‌ها بر اساس سقف تعیین شده در کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بوده است.

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با بیان اینکه ارائه بسته‌های شبانه از جمله راهکارهای تخفیفی به مشترکان تلفن همراه است، اظهار داشت:

موضوع بسته‌های شبانه توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی پیگیری و نتایج نیز به اپراتورها اعلام شده و بر همین اساس اپراتورها برخی از بسته‌های شبانه خود را حذف خواهند کرد.

حال اینترنت شبانه از بسته های همراه اول و ایرانسل حذف شده و دیگر نمی توان بسته‌‌ی ترکیبی و جدید شبانه ثبت و خریداری کرد. البته بسته هایی که به تنهایی و در ساعت شب عرضه می شوند، همچنان قابل خریداری هستند، اما بعید به نظر نمی رسد که این بسته ها نیز به مرور از لیست بسته های اینترنت حذف شوند!

 

مطالب پیشنهادی
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها